Mistä voi työtön 38v mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia.
Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.
Mutta en halua seurustella päihderiippuvaisen tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinullakin elämänhallintaongelma, kun olet työttömänä. Aina voi uudelleenkouluttautua, jos ei nykyisellä koulutuksella löydy töitä. Mikset tee asialle mitään?
Olen hakenut sähköasentajaksi, lähihoitajaksi, prosessinhoitajaksi, ict-asentajaksi monta kertaa, merkonomi koulutkseen, datanomi koulutukseen monta kertaa mutta en ole päässyt, enkä pärjännyt soveltuvuuskokeista, matematiikka kokeista yms yms.
Ap
Sellaista se on, kun sulla on monialainen asennevamma, muiden mt-diagnoosien ohella. Ei kukaan halua päävikaista pelleä yhtään mihinkään.
Ei ole lääkäri mitään ongelmaa todennut joten semmoista ei ole
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinullakin elämänhallintaongelma, kun olet työttömänä. Aina voi uudelleenkouluttautua, jos ei nykyisellä koulutuksella löydy töitä. Mikset tee asialle mitään?
Olen hakenut sähköasentajaksi, lähihoitajaksi, prosessinhoitajaksi, ict-asentajaksi monta kertaa, merkonomi koulutkseen, datanomi koulutukseen monta kertaa mutta en ole päässyt, enkä pärjännyt soveltuvuuskokeista, matematiikka kokeista yms yms.
Ap
Rauhoitu ja mieti mitä oikeasti haluat. Sitten toteuta se. Tuommoisella kaikki käy -sähläämisellä ei tule lasta eikä pskaa. Sama pätee naisiin. Ilmeisesti kaikki käy ja kun naiset vaistoaa tämän epätoivon, niin ne kiertää sinut kaukaa. Opettele ensin tykkäämään itse itsestäsi ja tiedosta, että et tarvi naista, pärjäät ihan hyvin itsekin. Ja siltä pohjalta vasta mietit, mitä haluat elämässäsi tehdä ja millainen nainen olisi kiva lisä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rauhoitu ja mieti mitä oikeasti haluat. Sitten toteuta se. Tuommoisella kaikki käy -sähläämisellä ei tule lasta eikä pskaa. Sama pätee naisiin. Ilmeisesti kaikki käy ja kun naiset vaistoaa tämän epätoivon, niin ne kiertää sinut kaukaa. Opettele ensin tykkäämään itse itsestäsi ja tiedosta, että et tarvi naista, pärjäät ihan hyvin itsekin. Ja siltä pohjalta vasta mietit
En halua mitään muutakuin rahaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään muutakuin rahaa
Ap
Unohditko jo, että olit tässä ketjussa mukamas etsimässä naista? Taisi tulla se perimmäinen ajattelu taas ilmi, tosin sulla on muisti kuin tohvelieläimellä, joten koskaan ei tiedä, mikä on totuus. Milloin sinä olet käynyt lääkärillä, joka on kertonut sinulle, että päässä ei ole vikaa? Tuollaiset lääkärikäynnit eivät kuulu meidän muiden kokemuspohjaan.
Työvoimapoliittisesta koulutuksesta. Niissä kävi ainakin ennen tavallista väkeä. Tosin ne vielä työikäiset, jotka olivat samoissa koulutuksissa ovat nykyään lähes kaikki töissä kuten minäkin. Mutta niissä joskus muodostui pareja. Minä olin viimeksi hyvässä koulutuksessa missä opetettiin asioita ja sen avulla työllistyin, en missään piirileikkikurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä liikuntaharrastustesi parista? Päiväsaikaan salillakävijät SAATTAVAT olla työttömiä tai sitten ei.
Kaikki naiset on vaan kuulokkeet korvilla niin vaikea ottaa salilla tai lenkkipoluilla kontaktia naisiin.
Ap
Totta. Ja tuo koskee myös miehiä. Kaikilla on koko ajan kuulokkeet päässä tai sitten räplätään puhelinta jatkuvasti. Mahdollisuus spontaaniin kohtaamiseen on vähentynyt huomattavasti älypuhelimien myötä.
Ethän itse pakene puhelimeesi julkisilla paikoilla, ap?
Jätän puhelimen kotiin kun menen salille tai lenkille.
Ap
Ethän sinä ikinä juokse ulkona, kun siellä voi sataa tai olla pääsiäisenä -10 C pakkasta. Sinä menet aina kuntosalille juoksemaa . Sinä avasit tätä asiaa monen viestin voimin pääsiäisenä kuukausi sitten, etkö todella muista?
Tupakkapaikalta.
On nykyisin ainoita paikkoja joissa ihmiset ei pakene kuulokkeiden tai puhelimen taakse piiloon, ja jossa on normaalia ottaa sosiaalista kontaktia ilman päihteiden vaikutuksen alaisena olemista.
Terve ap eli Allu. Sullahan oli ihme ja kumma vähän aikaa sitten nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkapaikalta.
On nykyisin ainoita paikkoja joissa ihmiset ei pakene kuulokkeiden tai puhelimen taakse piiloon, ja jossa on normaalia ottaa sosiaalista kontaktia ilman päihteiden vaikutuksen alaisena olemista.
Eli tupakkapaikalla kokoontuu nykyään ei-tupakoivat tutustuakseen toisiinsa?
Tupakka on päihde, ihan vain tiedoksesi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkapaikalta.
Eli tupakkapaikalla kokoontuu nykyään ei-tupakoivat tutustuakseen toisiinsa?
Tupakka on päihde, ihan vain tiedoksesi:)
Voit toki saivarrella jos niin haluat, mutta totta tuo on. Small talk lähtee käyntiin hyvin luontevasti tupakkapaikalla ollessa.
Menet vaan juttelee, kyllä nainen ottaa kuulokkeet pois päästä kuunnellakseen sinua. Tai ainakin itse teen niin. Kuuntelen jotain omaksi iloksi eikä kuulokkeet ole estäneet muita puhumasta minulle, vaikka joskus haluaisinkin olla rauhassa. Mutta jos joku tulee puhumaan minulle, kuulokkeet korvallani eivät ole este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä liikuntaharrastustesi parista? Päiväsaikaan salillakävijät SAATTAVAT olla työttömiä tai sitten ei.
Kaikki naiset on vaan kuulokkeet korvilla niin vaikea ottaa salilla tai lenkkipoluilla kontaktia naisiin.
Ap
Totta. Ja tuo koskee myös miehiä. Kaikilla on koko ajan kuulokkeet päässä tai sitten räplätään puhelinta jatkuvasti. Mahdollisuus spontaaniin kohtaamiseen on vähentynyt huomattavasti älypuhelimien myötä.
Ethän itse pakene puhelimeesi julkisilla paikoilla, ap?
Jätän puhelimen kotiin kun menen salille tai lenkille.
Ap
Ethän sinä ikinä juokse ulkona, kun siellä voi sataa tai olla pääsiäisenä -10 C pa
Käyn välillä ulkona lenkillä jos hyvä sää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Terve ap eli Allu. Sullahan oli ihme ja kumma vähän aikaa sitten nainen.
En ole mikään Allu
Ap
Kotona, salilla, kirjastossa olen itse. Olen hyvännäköinen, ei ole mt-ongelmia, ei pahoja elämänhallintaongelmia, mutta ongelmia on silti. Jos nainen on nuori, kaunis ja täysin ongelmaton, niin pitkään eivät ole työttömänä, jostain työpaikka löytyy kyllä hyvin pärjäävälle ihmisellä tai on ainakin kykeneväinen opiskelemaan.
Tuollainen työtön nainen kelpaa kyllä hyvin työssäkäyvälle miehelle. Joudut ehkä laskemaan rimaa naisen ulkonäön tai elämänhallintaitojen suhteen. Paljon paremmin miehelle kyllä irtoaa, jos hän on töissä, joten työelämään kannattaa yrittää päästä, jos laatumuija kiinnostaa.
Sellaista se on, kun sulla on monialainen asennevamma, muiden mt-diagnoosien ohella. Ei kukaan halua päävikaista pelleä yhtään mihinkään.