Mistä voi työtön 38v mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia.
Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.
Mutta en halua seurustella päihderiippuvaisen tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.
Kommentit (58)
Luontopolulta, lintutornista, nuotiopaikalta. Käy arkena ja päivällä, niin minimoit työssäkäyvien kohtaamisen riskin.
Laita tinderiin teksti tuosta millaista etsit, mitä enemmän kuvailet itseäsi ja sitä millaista tyyppiä olet etsimässä sitä paremmin voi tärpätä :)
AP, sinulla on elämänhallintaongelma, ja paha, joten unohda se, että naiselka ei saisi olla elämänhallintaongelmaa.
No olen täysin raitis enkä tupakoi, kuukauden nyt työttömänä. Velkoja on ja ylipainoa, joten tuskin kelpaisin ap:lle.
Vai sinulla ei ole elämänhallinta ongelmaa sekä mielenterveys ongelmaa? Mistä sitten luulet ongelmiesi johtuvan? Ei terve aikuinen keski-ikäinen mies jankkaa joka päivä vauva-palstalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömien yhdistyksistä/tapahtumista.
Kuka ihme kuuluu johonkin työttömien yhdistykseen? En ole koskaan kuullut yhdestäkään työttömien yhdistyksissä kävijästä ja tunnen sentään aika monta työtöntä.
Työttömien yhdistyksiä oli 90-luvulla, kun ei vielä ollut AV:ta ja muita nettipalstoja työttömiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Luontopolulta, lintutornista, nuotiopaikalta. Käy arkena ja päivällä, niin minimoit työssäkäyvien kohtaamisen riskin.
On kyllä todella vaikea alkaa ihan sattumalta kohdatun ihmisen kanssa jutella muuta kuin lyhyet "onpa täällä paljon lintuja" -huomiot.
Jos olen naisena jossain metsän keskellä, en kaipaa siihen miestä iskemään.
Vierailija kirjoitti:
AP, sinulla on elämänhallintaongelma, ja paha, joten unohda se, että naiselka ei saisi olla elämänhallintaongelmaa.
Mitä ongelmia muka?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vai sinulla ei ole elämänhallinta ongelmaa sekä mielenterveys ongelmaa? Mistä sitten luulet ongelmiesi johtuvan? Ei terve aikuinen keski-ikäinen mies jankkaa joka päivä vauva-palstalla 😂
Ei ole ketään muutakan kenen kanssa keskusetella
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella vaikea alkaa ihan sattumalta kohdatun ihmisen kanssa jutella muuta kuin lyhyet "onpa täällä paljon lintuja" -huomiot.
Et taida tietää, mitä lintutorneissa puhutaan.
Muutaman sanan vaihto vieraan ihmisen kanssa ei pitäisi olla iskemistä, jos ei nyt suoraan aleta ehdottelemaan. Useinkin tulee vaihdettua luontoretkillä muutama sana ihan neutraalisti, sukupuolesta riippumatta. Kyllä sen huomaa, haluaako toinen jutella vai ei.
Eihän me muuten ikinä kohdattaisi ketään, jos ei ikinä avata suutamme.
Vierailija kirjoitti:
Näin 2020-luvulla olisi tosiaan korkea aika, että miehet tiedostaisivat etuoikeutensa ja sen uhan minkä patriarkaatti muodostaa naisten ihmisoikeuksille. Naisella on oikeus ulkoilla rauhassa ilman, että kukaan mies tulee siihen lähestymään.
Onhan sinullakin elämänhallintaongelma, kun olet työttömänä. Aina voi uudelleenkouluttautua, jos ei nykyisellä koulutuksella löydy töitä. Mikset tee asialle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla vähän sellainen naapurintyttömäinen Jennifer Aniston tyyliin.
Ap
Matkusta Los Angelesiin. Siellä riittää työtä etsiviä näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinullakin elämänhallintaongelma, kun olet työttömänä. Aina voi uudelleenkouluttautua, jos ei nykyisellä koulutuksella löydy töitä. Mikset tee asialle mitään?
Olen hakenut pariin kymmeneen koulutukseen mutta en ole yksinkertaisesti päässyt.
Ap
Ei nyt ehkä kannata takertua tuohon, että naisen pitäisi olla työtön. Fiksu nainen arvioi sinua ihmisenä eikä työpaikkaasi tai -tilannettasi.
Vai oletko niitä, joita oma työttömyys hävettää ja joiden mielestä nainen ei saisi tienata enemmän tms.? Mietipä tämä nyt oikein tarkkaan.
Entä jos löydät työttömän naisen ja hän saisikin hyvän työpaikan, kiellätkö menemästä töihin tai alatko mustasukkaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut sähköasentajaksi, lähihoitajaksi, prosessinhoitajaksi, ict-asentajaksi monta kertaa, merkonomi koulutkseen, datanomi koulutukseen monta kertaa mutta en ole päässyt, enkä pärjännyt soveltuvuuskokeista, matematiikka kokeista yms yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään muutakan kenen kanssa keskusetella
Ap
Taidat olla aika raskasta seuraa? Varmasti on vaikea löytää kavereita joiden kanssa keskustella saati naista, joka jaksaisi jankutusta kuunnella.
Tee hyvää jauhenlihakeittoa ja kutsu sieltä salilta joku mielenkiintoinen timmi mimmi syömään. 👍