Mies menee äitienpäiväksi äidilleen - en haluaisi vastasyntyneen kanssa mukaan
Mies menossa äitienpäiväksi omalle äidilleen. Miehen äiti asuu 1,5h ajomatkan päässä, eli pelkästä kahvittelusta ei kyse, vaan mies viettää äitinsä luona luultavasti vähintään 8h äitienpäivänä.
Minulle tämä on ensimmäinen äitienpäivä äitinä, enkä vastasyntyneen kanssa nännit maitoa vuotaen & pillu verta vuotaen viitsisi lähteä kylään kenenkään luokse noin pitkäksi aikaa. Jos anoppi asuisi lähempänä, menisin toki mieluusti siellä kahvilla käymään.
Lähtisittekö itse tässä tilanteessa anoppilaan? Mies saa toki mennä juhlistamaan omaa äitiään, mutta itse viettäisin äitienpäivän mieluummin sitten vaikka kahdestaan vastasyntyneen kanssa kotona.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. Kukaan nainen ei puhu itsestään tuolla tyylillä.
Hartiani ovat kyllä miehekkään leveät, mutta enköhän silti naisesta mene.
-ap
Kauniistipa puhut paikasta jonka kautta pienokaisesi on syntynyt.
Ei lapset synny hartioista, vaikka ap incelinä niin luulee.
JOS - ??? - tämä aloitus on totta, niin anna miehelle kenkää persuksille! Ota ero ja mies voi muuttaa vaikka äitinsä luo asumaan.
Aikuisen ihmisen ei ole mikään pakko tavata äitiänsä äitienpäivänä ja isäänsä isänpäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Lapset muistavat äitejään äitienpäivänä. Sinä et ole miehesi äiti (vaikka niin luuletkin) vaan puoliso.
Äitienpäivänä juhlitaan kaikkia äitejä ihan valtakunnallisesti, se on virallinen liputuspäivä. Presidentti juhlistaa äitienpäivää ja muistaa äitejä jakamalla kunniamerkkejä. Eli äitejä juhlivat ja muistavat muutkin kuin vain omat lapset. Kyllä minun lasteni isä on aina muistanut minua äitienpäivänä, samoin minä olen onnitellut anoppia vaikka hän ei minun äitini olekaan. Ap:lle vastaisin, että miehen (ja anopin) tulisi ymmärtää, että on ap:n ensimmäinen äitienpäivä ja miehen pitäisi juhlia sitä lapsensa äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuo äiti asua Porvoossa.
En ole provo (enkä mies, vaikka sitäkin tässä ketjussa ehdotettu).
Kiitos kaikille kommenteista, taidetaan hyvillä mielin jäädä vauvan kanssa kotiin äitienpäiväksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Anopin pitäisi sanoa pojalleen että pistää perheensä etusijalle nyt kun on vauva perheessä. Itse aikoinaan kyllästyin mummoloissa ravaamiseen ja ilmoitin hyvissä ajoin että sopisiko lapsille niin että äitienpäivä on oman perheen juhla, käytte sitten joskus muulloin. Hyvin sopi kaikille - tämä loppu vinkkinä kaikille vanhemmille joiden lapsilla on perheet.
Anopin ei pidä sanoa mitään vajakkipojulle vaan leipasta tätä kunnolla lättyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anopin pitäisi sanoa pojalleen että pistää perheensä etusijalle nyt kun on vauva perheessä. Itse aikoinaan kyllästyin mummoloissa ravaamiseen ja ilmoitin hyvissä ajoin että sopisiko lapsille niin että äitienpäivä on oman perheen juhla, käytte sitten joskus muulloin. Hyvin sopi kaikille - tämä loppu vinkkinä kaikille vanhemmille joiden lapsilla on perheet.
Anopin ei pidä sanoa mitään vajakkipojulle vaan leipasta tätä kunnolla lättyyn.
Ja vaikka pöllöpalstalla ollaankin, ihan joka provoon ei kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei aseta sinua ykköseksi? Sinä olet hänen lapsensa äiti. Aika katkaista napanuora omaan äitiin kun on jo lapsi itsellä.
Mies on olemassa siksi, että äitinsä hänet synnytti, mutta eihän se ole oikeaa äitiyttä ja juhlittavaa millään tavalla, eihän.
Miksi meillä ei ole systeemiä, jossa miehen tullessa isäksi hänen oma äitinsä eliminoitaisiin?
Vierailija kirjoitti:
JOS - ??? - tämä aloitus on totta, niin anna miehelle kenkää persuksille! Ota ero ja mies voi muuttaa vaikka äitinsä luo asumaan.
Aikuisen ihmisen ei ole mikään pakko tavata äitiänsä äitienpäivänä ja isäänsä isänpäivänä!
AP EI OLE MIEHENSÄ ÄITI. ETTEKÖ TOLLOT SITÄ TAJUA.
Eikös äitienpäivä ole tarkoitettu äitien juhlintaan. Miksi miehesi pitäisi viettää sitä kanssanne. Jäähän hänelle aikaa olla kanssanne runsain määrin tämän päivän ylkopuolellakin. Viettää vaimon, lapsen ja koko perheen yhteisiä päiviä.
Jäisin kotiin ja todennäköisesti jäisi miehenikin ja soittaisi äidilleen onnittelut ja sopisivat sellaisen ajankohdan, että tullaan kaikki käymään.
Eikö miehelle kävisi kompromissinä että olisitte perillä vähemmän aikaa? Silloin voisit lähteä mukkan ja ehtisitte juhlia myös kotoa sinun äitiyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. Kukaan nainen ei puhu itsestään tuolla tyylillä.
Hartiani ovat kyllä miehekkään leveät, mutta enköhän silti naisesta mene.
-ap
Vai naismaisen kapeat, mies tai siis poikamies silti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista, taidetaan hyvillä mielin jäädä vauvan kanssa kotiin äitienpäiväksi.
-ap
Juu, tiedän joitain vähän wt-maailmaan kallellaan olevia, joille rumasti puhuminen on ihan arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
pillua valuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole miehensä äiti.
Ap satuilee. Nainen hän ei ole, koska Pasi the Incel ei edelleenkään ole nainen.
Olen ilmoittanut lapsille, että juhlikaa äitienpäivää oman perheenne kanssa, eipä ole tullut tästä miniöiden kanssa riitaa. Toisaalta en ole se mummo, joka soitetaan paikalle, kun tarvitaan parisuhdeaikaa ja lapsille hoitajaa, koska jokainen vastatkoon itse omasta perheestään. Kun en halua juhlia isoäitiyttä, niin tarkoitan samalla sitä, että olisin lasteni perheiden apulainen. Hyvin nuo tuntuvat ilman minuakin pärjäävän, vaikka väsymystään valittavat tämän tästä.
Soita sinne anopille onnittelut niin selviää menikö mies oikeasti sinne. Jotenkin tuntuu ettei mene.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehelle kävisi kompromissinä että olisitte perillä vähemmän aikaa? Silloin voisit lähteä mukkan ja ehtisitte juhlia myös kotoa sinun äitiyttäsi.
Siis miksi lähteä vastasyntyneen kanssa juuri synnyttäneenä yhtään minnekään!? Silloin pysytään kotona, ellei ole pakollisia lääkärikäyntejä tms.