Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok, että seurustelukumppanillasi olii on ollut fwb suhde vakavaa suhdetta etsiessä

Vierailija
09.05.2024 |

Ja sinun kanssa on tietysti uskollinen ja tuo on ohi

Kommentit (284)

Vierailija
241/284 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi käyttää termiä panokaveri? 

Liian ronski, vaikka kuvaakin hyvin. Naiset haluavat, että kuvio kuulostaa salonkikelpoiselta.

Selkeällä suomen kielellä sanottuna panokaverihan tuo on eikä mikään muu.

Vierailija
242/284 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus fwb elättelee toiveita parisuhteesta sen seksikaverinsa kanssa, mutta ei sano mitään. Sitten sekoaa täysin kun jää sivuun parisuhteen tieltä. Koettu on.

Juuri tämän takia niistä tunteista pitää olla avoin. Ja toisaalta luulisi, että toinen huomaa, että toisella on enemmän pelissä kuin itsellä, ja pistäisi homman poikki. Jos tahallaan sulkee silmänsä tuossa tilanteessa, niin ongelmissa ollaan väistämättä, kun uusi tulee kuvioihin.

Mä olen sitä mieltä, että myös sillä johon ollaan ihastuttu on velvollisuus huolehtia, ettei se ole pelkkää hyväksikäyttöä koko suhde. Koska eihän se rakastunut nyt sitä poikki pistä, kun oikeaa suhdetta elättelee. Tässä tilanteessa toinen käy vaan kyntämässä eli napsii rusinat pullasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/284 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus fwb elättelee toiveita parisuhteesta sen seksikaverinsa kanssa, mutta ei sano mitään. Sitten sekoaa täysin kun jää sivuun parisuhteen tieltä. Koettu on.

Juuri tämän takia niistä tunteista pitää olla avoin. Ja toisaalta luulisi, että toinen huomaa, että toisella on enemmän pelissä kuin itsellä, ja pistäisi homman poikki. Jos tahallaan sulkee silmänsä tuossa tilanteessa, niin ongelmissa ollaan väistämättä, kun uusi tulee kuvioihin.

Mä olen sitä mieltä, että myös sillä johon ollaan ihastuttu on velvollisuus huolehtia, ettei se ole pelkkää hyväksikäyttöä koko suhde. Koska eihän se rakastunut nyt sitä poikki pistä, kun oikeaa suhdetta elättelee. Tässä tilanteessa toinen käy vaan kyntämässä eli napsii rusinat pullasta.

Juu, niinhän mä tuossa lainauksessasi kirjoitinkin, että se joka huomaa toisen olevan ihastunut laittaa pelin poikki.

Vierailija
244/284 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok.

Niin, itsekin otan mieluummin sellaisen joka on jakanut itseään sadoille jopa kymmenille eri ihmisille.

Ihan kauheita tollaiset jotka on vain yhden kanssa.

Vierailija
245/284 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok.

Niin, itsekin otan mieluummin sellaisen joka on jakanut itseään sadoille jopa kymmenille eri ihmisille.

Todennäköisesti niiden kohdalla, joilla on fwb -suhde, on bc vähintäänkin kaksinumeroinen luku. Eli siinä menee uskottavuus viimeistään. Pitäähän sitä opetella sitä oikeaa varten ja samalla nauttia seksuaalisuudestaan... sitä kun toivoisi, että ihmiset näkisivät kumppaneissa muutakin kuin sen tyydytyksen. Joidenkin vaan täytyy olla varma seksin jatkuvuudesta, ennen kuin pystyvät luopumaan seksisuhteesta

Vierailija
246/284 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok.

Parempi se että yhden kanssa, jos se on vakava suhde. Ei muuten parempi.

Vierailija
247/284 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin otan miehen, jolla on ollut FWB, kuin miehen, joka ollut aina uittamassa melaansa eri vesistöissä. Ja onhan sulla tunteita FWB-suhteessa, mutta ne ovat kaverillisia, eikä tähtäimenä ole yhteinen tulevaisuus. Kyllä minä ainakin tunnen lämpöä FWB-kumppaniani kohtaan, keskustelemme erilaisista aiheista ja käymme myös lenkeillä. Tällainen suhde voi olla jopa aidompi kuin muodollinen parisuhde, joka perustuu vaikkapa tavoitteelle yhteisestä omaisuudesta.

Vierailija
248/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään tarkkaa tilitystä pyytänyt, enkä antanut. Menneisyydelle ei kukaan mitään voi, tärkeää on vain miten meidän nykyinen juttu sujuu.

Vierailija
249/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä todellakaan lähde sellaiseen kuvioon, jossa oma kumppani ei harrastaisi seksiä muiden kanssa suhteessa ollessaan. Tuo ajatus on jotenkin niin älytön, ja tuota oikeasti kuulee. Mutta sitten kun ei olla vielä suhteessa, niin voi olla muidenkin kanssa. En minä mitenkään kritisoi ihmistä, jokainen hoitaa nämä asiat haluamallaan tavalla, mutta en itse ottaisi kyllä missään nimessä. 

Vierailija
250/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä sen tietäisin? Ei ole tapana kysellä kenenkään aiemmista nussimisista. 

Tämä.

Tosin tiedän, että useimmilla naisillani on ollut fwb-suhde/suhteita. Itselläni ei.

Vierailija
251/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Mulla on ollut.

Vierailija
252/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme puhtaalta pöydältä. En edes tiedä montako naista miehelläni on ollut ex-aviovaimon lisäksi. Ei hänkään tiedä montako miestä minulla oli ennen häntä. Olemme olleet ainoat toisillemme 50 vuotta. Hyvä näin. 

Vierailija
253/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olisi ok, kun itsekin olen noita harrastanut. 

Vierailija
254/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitimme puhtaalta pöydältä. En edes tiedä montako naista miehelläni on ollut ex-aviovaimon lisäksi. Ei hänkään tiedä montako miestä minulla oli ennen häntä. Olemme olleet ainoat toisillemme 50 vuotta. Hyvä näin. 

Ainakin olet löytänyt hyvän tyydyttäjän. Mutta kun teillä suhteen tärkein pilari on se oma nautinto ja saaminen, niin teillä ei varmasti ole käynyt mitään suurempia kriisejä. Se on aika hyvä noin pitkällä aikavälillä

Vierailija
255/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan ymmärrä mikä näissä häiritsee jos on kyse hommasta joka loppuu parisuhteen alkaessa. 

Mulla oli aikanaan pari vuotta tuollainen suhde. Olin siinä välissä 5v sinkkuna joten olisiko mun pitänyt olla koko tuo aika jalat ristissä vai nähtäisiinkö parempana että olisin aina lähtenyt etsimään baarista randomseuraa kun teki seksiä mieli?

Ajatellaanko täällä oikeasti että seksiä ei saisi olla ilman parisuhdetta ja siksi kannattaa jäädä roikkumaan huonoon suhteeseen jotta saa edes jonkinlaista seksiä kerran kuussa? 

Ainoa tilanne missä tuo mua häiritsisi olisi se jos tämä nainen olisi yhä miehen ystävä ja kaikesta näkee että hän olosi kiinnostunut miehestä muutenkin. 

Vierailija
256/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos tästä F:stä tulee mulle myös kaveri. Jos hän puolestaan käyttäytyy nuivasti, niin sitten olisi ehkä parempi, ettei kumppanikaan enää pidä häneen yhteyttä.

Vierailija
257/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi?

N63v

Vierailija
258/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ihan ymmärrä mikä näissä häiritsee jos on kyse hommasta joka loppuu parisuhteen alkaessa. 

Mulla oli aikanaan pari vuotta tuollainen suhde. Olin siinä välissä 5v sinkkuna joten olisiko mun pitänyt olla koko tuo aika jalat ristissä vai nähtäisiinkö parempana että olisin aina lähtenyt etsimään baarista randomseuraa kun teki seksiä mieli?

Ajatellaanko täällä oikeasti että seksiä ei saisi olla ilman parisuhdetta ja siksi kannattaa jäädä roikkumaan huonoon suhteeseen jotta saa edes jonkinlaista seksiä kerran kuussa? 

Ainoa tilanne missä tuo mua häiritsisi olisi se jos tämä nainen olisi yhä miehen ystävä ja kaikesta näkee että hän olosi kiinnostunut miehestä muutenkin. 

Jos teillä menee poikki, niin luuletko ettei kumppanisi palaisi tämän entisen kaverin luokse? Olen varma, että itse tekisit niin. Sinullehan se seksi on pääasia, niin miksi edes vaivaudut suhteeseen? Mutta tarvitset eron hetkellä seuraa ja ennen kaikkea sitä seksiä, ettei putki katkea, niin miksi et hyödyntäisi näitä kontakteja? Ihanko tosissasi luopuisit itse vaihtoehdoista? Se on aikamoinen riski. Tiedän, että ilman sinä et halua jäädä

Vierailija
259/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kerto että kyseessä on leväperäinen seksiaddikti, joka tuikkaa mitä käsiinsä saa. Oksettavaa

Vierailija
260/284 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätään miten voi luvata uskollisuutta jos ei pysty edes sinkkuna olemaan ilman seksiä? Luuletko, että uskollisuus = tyttöystävä antaa 2 kertaa viikossa läpi elämän? Se on seksuaalista hyväksikäyttöä ja seksiorjuutta, ei "parisuhde"

Sinkkuaika on hyvää aikaa harjoitella pidättäytymistä, joka on vaikeampaa suhteessa, kun joutuu katselemaan sitä jolta ei saa sitä mitä haluaa. Jos ei kestä edes sinkkuna ilman, niin miten kestäisi tuota suhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä