Itseäni vanhemman miesystävän rahan kitsastelu
Mitenkähän minä ilmaisen tämän.. mikään sugardaddy homma tää ei ole. Mä olen 26 v itseni elättävä työssäkäyvä nainen ja seurustelen 47 v eronneen miehen kanssa. En etsinyt vanhempaa miestä mutta näin kävi. Hänellä on 17 ja 21 v lapset. Erosta on vuosia aikaa. Mies on hyvissä töissä mutta jotenkin tää tuntuu siltä kun teinin kanssa olisi.
En ole rahan takia tässä mutta ihmettelen kun ulkona syöntikin on jotain heseä. Kerran on haettu noutokiinalaista tän vajaa vuoden aikana. Luulisi että vanhempi mies olisi varakkaampi ja tarjoisi jotain joskus. Yli teinitason. Kerran käyty leffassa ja siellä osti popparit ym.
Mun kaverit joilla oman ikäiset miehet, kyllä tarjotaan muutakin. Käydään matkoilla.
Maksaa vain yhdestä elarit enää. Tietääkseni eksä ei pumppaa rahaa mieheltä mutta en mitään muutakaan keksi enää. Hänellä on tavallinen auto ja asunto.
Pidetäänkö mua vain sängyn lämmittäjänä? Yhteen muutto ollut puheena, sitten kun lapset lähtee maailmalle mutta se voi kestää koska tuo 17 v vasta on lukion ekalla. Ja voi jäädä kotiin jatko-opiskelut suorittamaan.
Tekisi mieli sanoa että popparit tulille, niin kyllästyttää taas.
Hän ei juo eikä polta mitä arvostan. On nuorena käyttänyt alkoa mutta ei enää kiinnosta. Itse käyn joskus kavereiden kanssa baarissa ja tämä on miehelle ok.
Kommentit (119)
Kaikki hyvin ja jostain rahasta uliset. Voi morjens taas.
Miehen pitää muuttua tai sinun etsiä itsellesi sopivampaa seuraa. Kumman luulet olevan helpompi ratkaisu?
aikuinen nainen ja kitiset ilmaista ruokaa kuin taapero. eikö hävetä?
En ole rahan perässä, mutta...
No miestä ei vain kiinnosta hienot ravintolat, matkustelu, kallis auto ja asunto. Et iskenytkään kultasuoneen vaan teit väärän valinnan. Sori siitä.
Joo, kyllä se niin on että jos nuoren naisen saa, niin täytyy sitä jotain löytyä pöytään mieheltäkin. Hän pitää sua siis arvottomana, että olet hänen tasollaan ilman panostusta.
Vie mies jonnekin parempaan paikkaan ja maksa kummankin ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse maksa omia ruokiasi vaan odotat hänen maksavan?
Ap:n kuvio on sugardaddy ilman sitä sokeria. Mies tuossa voittaa kun hesellä kuittaa ulkona syönnitkin. Kuulostaa juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se niin on että jos nuoren naisen saa, niin täytyy sitä jotain löytyä pöytään mieheltäkin. Hän pitää sua siis arvottomana, että olet hänen tasollaan ilman panostusta.
Seurasta maksamista kutsutaan prostituutioksi. Harva nainen haluaa mieltää itsensä h_raksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvio on sugardaddy ilman sitä sokeria. Mies tuossa voittaa kun hesellä kuittaa ulkona syönnitkin. Kuulostaa juntilta.
Mitä nainen tuossa "häviää"? Miksi oletusarvo on että naisena pitää saada ilmaista materiaa ja ruokaa?
Voi olla että hän on jo syönyt ravintoloissa jne niin paljon, ja matkustellut jne. ettei enää kauheasti kiinnosta.
Kyllä tuo ikäero on turhan iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tuossa "häviää"? Miksi oletusarvo on että naisena pitää saada ilmaista materiaa ja ruokaa?
Eiköhän tuossa häviä ensiksi parisuhde.
Teillä on erilaiset tavat rahankäyttöön, ei siinä ole ikäkysymystä ollenkaan. (Ellei sinulla siis ole siihen jotain ennakko-odotuksia.) Etsi sopivampi puoliso, jos asiasta tulee häiritsevä.
Miten usein viet miehen ulos syömään tai matkoille? Hän on tasa-arvon kannattajien ikäluokkaa eikä ymmärrä, että 1990-luvulla syntyneiden mielestä miehen tulee maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että hän on jo syönyt ravintoloissa jne niin paljon, ja matkustellut jne. ettei enää kauheasti kiinnosta.
Kyllä tuo ikäero on turhan iso.
Tuo voi olla jopa totta.
Muistelen joskus kun seukkasin 30 v miehen kanssa (samaa ikää olin) kun sanoi ettei enää välitä matkustaa kun eksän kanssa meni niin paljon!!! Mä rakastan matkustamista. Siis itse maksan kun joku tähänkin tarttuu.
Ei hyvä hyssykkä. En jatkanut enää. Tyyppi 30 ja elää kuin elämä olisi ohi. Löysin hyvän miehen, perhe perustettu ja matkoja tehdään.
Minä.en olisi tuollaisen miehen kanssa.
Ap, koska en halua ajatella sinun haluavan hyötyä taloudellisesti vanhemman miehen kanssa seurustelusta maksattaen hänellä ravintolat ja matkat niin ehdotan tällaista ihan pariakin ajatusta, miten voisit ajatella asiaa:
1. keskustelet miehet kanssa, että sinusta olisi ihanaa käydä yhdessä treffeillä ja ulkomailla. Perustatte yhteisen taloustilin, johon siirrät oman osuutesi sopimastanne menosta ja mies toisen puolen. Jos siis tärkeämpää on yhteiset kokemukset kuin taloudellinen riippuvuus/hyöty.
2. keskustelet miehen kanssa, että millaisen tulevaisuuden haluaisit, mitkä asiat sinulle on tärkeitä. Tätä kannattaakin miettiä vähän pidemmälle, ettei tule yllätystä esim. perheen perustamisen kanssa ja isoja pettymyksiä. Harvoin mies lämpenee enää uudelle perheelle, kun yhden on jo aikuiseksi saakka kasvattanut. Samoin tulisi puhuttua muutkin tärkeät asiat, kuten matkustelut ja ravintolat sekä niihin osallistuminen (kts. kohta 1). Joskus voi olla niinkin, että mies ei vaan ole kiinnostunut sellaisesta niin tiedät tehdä valinnan siitä, että ovatko ne sellaisia, mitä voit tehdä kavereiden kanssa vai sellaisia, että toteat kyseessä olevan miehen, jonka kanssa et näe yhteistä tulevaisuutta.
Keskustelkaa. Vuorovaikutus on yksi tärkeimpiä ihmissuhteiden taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasta maksamista kutsutaan prostituutioksi. Harva nainen haluaa mieltää itsensä h_raksi.
Höpö höpö. Taitaapa olla vaan Suomessa että huoritellaan jos hemmottelee naistaan.
Mutta tähänhän on siis yksi ainoa lääke. Lähde ap, ota ikäisesi ja omantasoisesi mies, ja maksa omat kulusi. Vaikka kivahan se olisi saada joskus vaikka ateria tms tarjottuna.
Itsekin vein miehen reissuun, vaikka vähällä joudun tulemaan toimeen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on erilaiset tavat rahankäyttöön, ei siinä ole ikäkysymystä ollenkaan. (Ellei sinulla siis ole siihen jotain ennakko-odotuksia.) Etsi sopivampi puoliso, jos asiasta tulee häiritsevä.
No ei se kyllä ihmistä huikentelevaksi tee jos joskus vie nuorikkonsa syömään tms. Taitaa olla mies miljonääri kun noin pihistää. Tosin veikkaan että eksä ja lapset putsaa miehen kuiviin.
Onko auto ja kämppä velaton?