Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille tapahtunut vastaavaa, että kun vaihdevuodet alkoi, niin mies lähti?

Vierailija
09.05.2024 |

En halunnut puhua miehelle noin vuoteen asiasta, että olen alkanut kärsiä vaihdevuosioireista, jotka rajoittavat elämääni aika tavalla. Mies esim. arvosteli varsin kovin sanoin, että miksi olin lopettanut kuntosalin ja kaiken ureheilun. Yritin hiukan kiertoteitse kertoa, että hikoilu on alkanut olemaan sellainen ongelma, että kävely jo kuntosalin aulaan saa hikiputouksen oikein virtaamaan, ja hiukset ja vaatteet on siten valmiiksi jo läpimärät. Ennen vaatteeni eivät olleet märkänä edes treenin jälkeen. Hän arvosteli vihaisesti kuinka se johtuu minun huonosta kunnostani ja että saa hävetä minua siksi. Kun olin jotenkin koonnut itseni, niin sain sanottua, että tämä kuuluu ikään. Hän näytti järkyttyneeltä ja jotenkin irvistelevän halveksivalta. Sitten hän patisti entistä enemmän liikkumaan, vaikka kuinka yritin sanoa, että en halua mennä edes metsään kävelemään, koska hikoilu on niin voimakasta. Meni noin puolivuotta ja mies sanoi, että ei hänestä ole elämään "sairaan" ihmisen kanssa, jolla on kokoajan jotain vaivaa (esim. kuukautisvuotoa 3 viikkoa, viikon tauko ja taas sama rumpa uudestaan)  Hän lähti reilu vuosi sitten 20 vuoden suhteesta ja ei ole sen koomin kuulunut. 

N.55

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut menettää mitään. Omasta hyvinvoinnista kannattaa silti pitää huolta.

Vierailija
82/84 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli kaksi hankalaa ongelmaa. Toinen ratkesi itsestään ja toiseen saa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti useimmat miehet on niin fiksuja, että älyävät vaihtaa nuorempaan paljon aikaisemmin!

Tähän pätee hyvin vanha sananlasku. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Ikä se tulee miehellekin vastaan, ja vielä nuori vaimo ei ehkä katsele sellaista.

Vierailija
84/84 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut, ei lähde kulumallakaan.