Vasektomiasta
Onko kenenkään miehelle tehty? Oliko kauan kipeä? Entä sperma,vaikuttiko määrään,makuun ja koostumukseen? Mieheni pelkää että muuttuu vesilitkuksi! Voi jumalauta noita miehiä...
Kommentit (6)
Mies nyt hermoilee ja ihmettelee kaikenlaista. Kun ei ole ennen leikkauksessa ollut ja pelkää kaikkea mahdollista!
valmis siihen!! Jospa menisit itse sterilisaatioon.
Kiinnikkeistä johtuvaa, yms. Ajattelin viedä mieheni, mutta en voisi sallia ko. toimenpidettä jos siitä tulee haittaa niin paljon. Harmi kun en muista kirjoitusta. Yritä googlettaa jos löytyisi asiallista tietoa. Siittiöt ovat siemennesteessä vain pari kirkasta pisaraa, loppu sose tulee muista rauhasista. :)
Itse siittiöitä on vain ihan pieni määrä. Eli eturauhasen eritettä tulee edelleen siemensyöksyssä, siittiöt vain puuttuvat. Koostumuksessa ei huomaa eroa muuta kuin mikroskoopilla.
Ei mitään ongelmaa, päinvastoin! Ei tarvitse hormoneita pumpata turhaan itseensä ja saa pelkästään nautiskella. Appiukolle ja veljelle on tehty eivätkö ole mitään vaivoja valitelleet.
Entä sperma,vaikuttiko määrään,makuun ja koostumukseen? Mieheni pelkää että muuttuu vesilitkuksi!
Ei kai hän itse sitä aio maistella ja mitä silloin on väliä maulla, määrällä ja koostumuksella ?