Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyin tapaan, jolla miesystäväni kosi minua

Vierailija
09.05.2024 |

En tiedä mitä ajatella. Miesystävä vain kysyi viime lauantaina telkkaria katsellessa, että mennäänkö naimisiin ja haki sitten kuohuviinipullon. 

Kaverini vietiin yllätysmatkalle Pariisiin ja hänen miehensä kosi häntä siellä. Toinen kaverini sai kosinnan valjakkoajelulla Lapissa, revontulien välkkyessä taivaaalla. 

Olen pettynyt.

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos romantiikkaa kaipaat, niin vaihda miestä. Jos suhteen kohokohdista ei anna tuon hölkästä, niin voipi olla aika lattea suhde edessä.

Vierailija
102/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kosi kysymällä haluanko vähintään 2 orkkua loppuelämni ajan.

Aika säästeliäästi niitä orkkuja pihtaa, ellei meinaa loppuelämää kovin lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kosinnan pitäisi olla joku spektaakkelisirkusesitys?

Paras että kumppani oma itsensä ja tilanne luonnollinen ja luonteva

Palstalla odotettavissa kauhumorsian tilityksiä

Vierailija
104/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihmisestä paljon, jos omien puolesta ei panosta ja näe vaivaa. Olisin kieltäytynyt

Vierailija
105/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petyin kosintaan aikoinaan. Ja nyt vuosien jälkeen mieskin on myöntänyt että eihän se ns. putkeen mennyt. Kaikki tapahtui aika samaan tyyliin kun ap:lla, mutta ei ollut edes sitä kuohuviinipulloa jääkaapissa🙈 Katselimme sängyllä jotakin videoita ja sitten mies yhtäkkiä vain kosi siinä sängyllä, ei mitään polvistumisia, ei mitään muuta kuin "haluisitsä tulla mun vaimoksi", mistään sormuksista puhumattakaan.... Ensin häkellyin ja ilahduin, koska tottakai halusin mennä naimisiin hänen kanssaan, mutta pian iski valtava pettymys siitä, että tässäkö se nyt oli,ei voi olla todellista. Noh, mies kosi spontaanilla tyylillä...

Vierailija
106/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin petyin kosintaan aikoinaan. Ja nyt vuosien jälkeen mieskin on myöntänyt että eihän se ns. putkeen mennyt. Kaikki tapahtui aika samaan tyyliin kun ap:lla, mutta ei ollut edes sitä kuohuviinipulloa jääkaapissa🙈 Katselimme sängyllä jotakin videoita ja sitten mies yhtäkkiä vain kosi siinä sängyllä, ei mitään polvistumisia, ei mitään muuta kuin "haluisitsä tulla mun vaimoksi", mistään sormuksista puhumattakaan.... Ensin häkellyin ja ilahduin, koska tottakai halusin mennä naimisiin hänen kanssaan, mutta pian iski valtava pettymys siitä, että tässäkö se nyt oli,ei voi olla todellista. Noh, mies kosi spontaanilla tyylillä...

Nyt onnellisesti naimisissa ji yli 10 vuotta ko. kosijan kanssa, nykyään ei enää haittaa vaan naurattaa meitä kumpaakin 😁 

Vierailija
107/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kosi kysymällä haluanko vähintään 2 orkkua loppuelämni ajan.

Aika kitsas mies. :D

No eihän tuollainen rakasta.

Ei orgasmeja.

Ei kosintaa.

Vierailija
108/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kosittiin viime kesänä niin romanttisesti, että leijailen vieläkin pilvissä. Ei siihen mitään suuria eleitä eikä kalliita matkoja liittynyt, mutta sellainen elämys, jonka muistan loppuikäni.

Se oli kesäinen lauantaiaamu. Mies herätti minut varovasti klo 3.45 ja kuiskasi hellästi lähde kanssani suureen seikkailuun. Pukeuduimme nopeasti ja kävelimme kuulaassa ja raikkaassa aamuilmassa läheiseen puistoon.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä puistoissaa pyörii omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Olimme varustautuneet pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tuli nuuskimaan meitä, oli iskun paikka.

Sitten lähdimmekotiin ja ryhdyimme nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloittelimme fretin pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Mieheni opastuksella valmistimme herkullisen frettipaistin, jonka ohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne

Onko menussa fretinpoikasia? En tule, jos ei ole.

Vierailija
109/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kosittiin viime kesänä niin romanttisesti, että leijailen vieläkin pilvissä. Ei siihen mitään suuria eleitä eikä kalliita matkoja liittynyt, mutta sellainen elämys, jonka muistan loppuikäni.

Se oli kesäinen lauantaiaamu. Mies herätti minut varovasti klo 3.45 ja kuiskasi hellästi lähde kanssani suureen seikkailuun. Pukeuduimme nopeasti ja kävelimme kuulaassa ja raikkaassa aamuilmassa läheiseen puistoon.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä puistoissaa pyörii omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Olimme varustautuneet pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tuli nuuskimaan meitä, oli iskun paikka.

Sitten lähdimmekotiin ja ryhdyimme nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloittelimme fretin pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Mieheni opastuksella valmistimme herkullisen frettipaistin, jonka ohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne

Itkin liikutuksesta ja hiukan kateudestakin, kun luun tämän. Jotkut ne osaavat järjestää elämyksiä. Minun mieheni kosi minua risteilyllä Turusta Tukholmaan. Älysi sentään tilata sampanjaa ennen kosintaa.

Vierailija
110/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle riitä se, että hän haluaa kanssasi naimisiin?

Vierailija
111/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumenna paistinpannu ja loruta

Alkuruuaksi on ihan tavallinen maksamakkarakeitto, mutta pääruuaksi on tosiaan frettiä. Jos löydät Varsinais-Suomesta vihkikirkkomme ja tulet sinne ensi sunnuntaina, kutsumne sinut riemumielellä hääjuhlaan.

Vierailija
112/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä, mutta kavereihin vertaaminen - nou nou. Joko he ovat eronneet?

Vierailija
113/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta kosimista on  , kun mies polvistuu ja kosii.Teennäisempää tuskin on.

Vierailija
114/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheinta kosimista on  , kun mies polvistuu ja kosii.Teennäisempää tuskin on.

Miksi?

Vierailija
115/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä romanttista tässä tappo reissussa oli?

Vierailija
116/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin selvä provo että ihan vituttaa kuinka ihmiset ruokkivat näitä.

Kun ei oo parempiakaan aloituksia. Mitä väliä se on, miten ketju alkaa, kunhan juttu lähtee luistamaan? Siellä joku naureskelee ja luulee, että joku menee lankaan, niin mitä sitten? 

Vierailija
117/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin ihqua 💕💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
118/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään romanttista tapporeissussa, Täysin samas mieltä sun kanssa.

Vierailija
119/171 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seikkailukosinta mikään tapporeissu ollut, vaan ihan normaali tapa hankkia ruokansa itse. Oletko noin vieraantunut luonnonmukaisesta elämästä.

Vierailija
120/171 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa. Kyllä kunnon fretinmetsästys aina voittaa tylsän kosinnan kotisohvalla.