Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyin tapaan, jolla miesystäväni kosi minua

Vierailija
09.05.2024 |

En tiedä mitä ajatella. Miesystävä vain kysyi viime lauantaina telkkaria katsellessa, että mennäänkö naimisiin ja haki sitten kuohuviinipullon. 

Kaverini vietiin yllätysmatkalle Pariisiin ja hänen miehensä kosi häntä siellä. Toinen kaverini sai kosinnan valjakkoajelulla Lapissa, revontulien välkkyessä taivaaalla. 

Olen pettynyt.

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sen erityisen hetken saat sitten häissä. Lai te pidätte häät? 

Vierailija
82/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kysyi arkisella hetkellä menetkö kihloihin kanssani. Ei reppana edes tiennyt miten kositaan. Hyvä avioliitto on ollut jo 28 vuotta. Ja mies on loistava rakastaja. Että ne ovat kaksi ihan eri juttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen kosintaa vielä näin kymmenen vuoden jälkeenkin toisille miehille se on varmaan vaikea saada suustaan ulos, toiset taas ovat mahdollisesti lahjakkaimpia keksimään hienoja spektaakkeleja jne. Itse kyllä petyn, jos mies joskus paukauttaa kysymyksen kesken aamiaisen, mutta kauhistuisin myös julkisesta kosinnasta. Miksi näissä ei voi olla sopivaa keskitietä?

Vierailija
84/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä rima matalalla. Mä odotin todellakin että mies on vähän edes panostanut kosintaan ja hän sitten kosi minua matkalla ihanassa luontokohteessa romanttisesti. En vaadi arjessa mitään prinsessakohtelua mutta on se nyt kumma, jos ei yhtä ainutlaatuista päivää varten viitsi yhtään panostaa. 

Mitenkäs itse panostit?

Olen aina panostanut suhteeseemme täysillä ja odotan samaa myös mieheltä. Ja en ole vaatinut mitään spektaakkeleja, mutta olisi kyllä erikoista, jos mies ei voisi yhtään nähdä vaivaa kosinnan eteen, vaan tekisi sen kotisohvalla loikoillen. 

Vierailija
85/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suhteessanne top vai bottom?

Vierailija
86/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen kosintaa vielä näin kymmenen vuoden jälkeenkin toisille miehille se on varmaan vaikea saada suustaan ulos, toiset taas ovat mahdollisesti lahjakkaimpia keksimään hienoja spektaakkeleja jne. Itse kyllä petyn, jos mies joskus paukauttaa kysymyksen kesken aamiaisen, mutta kauhistuisin myös julkisesta kosinnasta. Miksi näissä ei voi olla sopivaa keskitietä?

10 vuotta ja odottelet edelleen kosintaa? Kai olet nyt jo ymmärtänyt, että sitä kosintaa ei koskaan tule. Miehellä ei kestä 10 vuotta tajuta haluaako naimisiin vai ei...

Vierailija
87/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa kosinnan ohjekirjaa miehille? Eihän miehet näistä puhu keskenään.

Vierailija
88/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kosittiin kiihkeän ja nautinnollisen sänkypainin päätteeksi. Täydellinen kosinta. Häämatkalla olimme Pariisissa. Oli sekä romanttinen että kiihkeä reissu. 

Vierailija
89/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta ja odottelet edelleen kosintaa? Kai olet nyt jo ymmärtänyt, että sitä kosintaa ei koskaan tule. Miehellä ei kestä 10 vuotta tajuta haluaako naimisiin vai ei...

Arvasin, että tähän tulee tällainen kommentti kun mainitsen vuodet. Kymmenen vuoden aikana moni on ehtinyt mennä naimisiin ja erota, moni on ehtinyt kosia montakin kertaa. Toisilla ei välttämättä ole kiire.

Vierailija
90/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri? Ei kovin kiihkeä. 

Vierailija
91/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain lukemaan miten tyypilliseen Suomalaiseen happamaan tapaan KAIKKI romantiikka ja panostaminen on turhaa hössötystä ja koreilua. Nainen on "prinsessa" jos kehtaa edes HAAVEILLA siitä, että mies viitsisi tehdä tilanteesta jotenkin ihanan muisteltavan. Pitää arvostaa vaikka mies istuisi paskalla ja huikkaisi siinä pökälettä punnertaessaan että jos sitä joskus maistraatissa piipahtaisi. 

Rima on laskettu maahan mutta sekin on jo liikaa ja turhamaista. Mieheltä ei voi odottaa mitään enempää kuin eläimeltä ja naisen on sopeuduttava siihen, että elämä miehen kanssa on pettymyksiin tottumista. Kehtaatkin unelmoida yhtään mistään, tänne ne haaveet että saan polkea ne mäsäksi ja nauraa miten typerä olet jos rakkautta ja romantiikkaa kaipaat! Rakkaudenosoitukseksi täytyy riittää se, että mies ei lyö. On sekin aika paljon vaadittu, oikeastaan sun pitää olla tyytyväinen jos se huomioi sua niin että ei lyö mustelmia liian näkyvi

Samaa mieltä. Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Vierailija
92/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös itse ollut pettynyt.

Vierailija
93/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on sen verran korkean tason nainen, että hänet viedään Pariisin ja kositaan siellä. Sinä olet matalampaa tasoa, joten sinua kositaan kotona olohuoneessa.

Hyväksy tasosi. 

Vierailija
94/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain lukemaan miten tyypilliseen Suomalaiseen happamaan tapaan KAIKKI romantiikka ja panostaminen on turhaa hössötystä ja koreilua. Nainen on "prinsessa" jos kehtaa edes HAAVEILLA siitä, että mies viitsisi tehdä tilanteesta jotenkin ihanan muisteltavan. Pitää arvostaa vaikka mies istuisi paskalla ja huikkaisi siinä pökälettä punnertaessaan että jos sitä joskus maistraatissa piipahtaisi. 

Rima on laskettu maahan mutta sekin on jo liikaa ja turhamaista. Mieheltä ei voi odottaa mitään enempää kuin eläimeltä ja naisen on sopeuduttava siihen, että elämä miehen kanssa on pettymyksiin tottumista. Kehtaatkin unelmoida yhtään mistään, tänne ne haaveet että saan polkea ne mäsäksi ja nauraa miten typerä olet jos rakkautta ja romantiikkaa kaipaat! Rakkaudenosoitukseksi täytyy riittää se, että mies ei lyö. On sekin aika paljon vaadittu, oikeastaan sun pitää olla tyytyväinen jos se hu

Tämäpä! Ja sit miehet miettii miksi naiset on mieluummin sinkkuna kuin suhteessa.

Vierailija
95/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itse kosinut hienommin.

Vierailija
96/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on täydellinen kuvaus tylsistä suomalaisista miehistä. 

Vierailija
97/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun haave nimenomaan on sellainen kosinta, joka tapahtuis jossain hyvin arkisessa tilanteessa ohimennen. Että tyyliin kaupan parkkipaikalla mies toteaisi, että käydäänkö ostamassa samalla kihlasormukset. Ei mitään helvetin showta. 

Sama. Mutta silti haluisin kuulla toteamisen yhteydessä, että hän rakastaa mua tms  ei voi elää ilman mua.

Vierailija
98/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas! Kosi itse, helvetti soikoon! Mikä on niin vaikeaa, ettei nainen saa aikaiseksi? Hirveät vaatimukset kosinnalle, mutta omaa persettä ei jaksa sohvalta nostaa tehdäkseen jotain sen eteen.

Vierailija
99/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kosittiin saunassa ilman sen suurempia seremonioita, vastasin myöntävästi. 

Vierailija
100/171 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väisti luodin.

Huomatkaa muutkin miehet: naiset kohtaavat mielummin raivopäisen karhun metsässä kuin ovat miesten kanssa tekemisissä.