Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä
Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltatapaukset olisi pitänyt hoitaa poliisin toimesta. Yhteydenpito tuntemattomaan henkilöön ja panettelu on laitonta ja se on vainoamista.
Aika lavealla siveltimellä nyt maalailet. Ei tuosta vielä pysty mitään päättelemään riittävän tarkasti. Mutta ehkä se oli tarkoituksesikin. Heitellä mielikuvia ilman faktoja.
turva kodissa paljon kaltaisiasi sieltä saat vertais tukea MIKSEN SILLOIN USKONUT.
En uskoisi katkeraa ämmäã. Häntä harmittaisi vain, koska mies on löytynyt paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä hänen exänsä stalkeri tai narsisti? Kuinka voit tarkistaa, ettei se ole osa mustamaalaamiskampanjaa?
Jos exäni ottaisi yhteyttä nykyiseen tyttöystävääni ja nykyinen tyttöystäväni ei ilmoittaisi minulle tästä, en luottaisi enää uuteen tyttöystävääni.
Sovimme tyttöystäväni kanssa, että jos joku menneisyydestä ottaa yhteyttä toiseen ja yrittää panetella, ilmoitamme tästä toisillemme välittömästi.
Tällaiset exien toimet ovat laittomia ja niitä pidetään vainoamisena. Asia on hyvä hoitaa poliisin ja tuomioistuimen kanssa.
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Näyttö vainoamisesta?
Kuten kirjoitin, minä ja uusi tyttöystäväni sopivat ilmoittavamme toisillemme tällaisista tapauksista.
Kuulostat hyvin kontrolloivalta ihmiseltä.
Itse puhuisin asiasta miehen kanssa ja seuraisin hänen reaktiotaan. En haluaisi, että joku exäni mustamaalaisia minua uudelle miehelle, varsinkaan niin, etten minä saisi kertoa asiasta / suhteesta omaa näkemystäni. Ikävä kyllä uskon, että jos on tehnyt jotain jo kerran, niin toinen kerta on taas astetta helpompi. Uskon myös, että jos on ollut ihan normaali ero, niin eivät exät perään huutele.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ottaisin kiitollisena tiedon vastaan. Sitten seurasin tilannetta nykyisen kanssa. Se, että ex ja nyx eivät sopineet yhteen, ei tarkoita ettemme me sopisi. En voisi seurustella useimpien ystävien ikään kanssa, vaikka hyviä ystäviä ollaan.
Varoitukset ovat tervetulleita. Hyvä tahto useimmissa sellaisissa aikeissa.
Ihan tervettä itsesuojeluvaistoa olla luottamatta sokeasti puolituttuun, oli se sitten tuleva kumppani tai tämän ex ja olla vähän hereillä. Siihen ei pitäisi tarvita erillisiä varoituksia keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse puhuisin asiasta miehen kanssa ja seuraisin hänen reaktiotaan. En haluaisi, että joku exäni mustamaalaisia minua uudelle miehelle, varsinkaan niin, etten minä saisi kertoa asiasta / suhteesta omaa näkemystäni. Ikävä kyllä uskon, että jos on tehnyt jotain jo kerran, niin toinen kerta on taas astetta helpompi. Uskon myös, että jos on ollut ihan normaali ero, niin eivät exät perään huutele.
Tämä juuri. Ketjussa on ainakin yksi hyvin agressiivinen ja ehkä totuutta pelkäävä tyyppi joka haluaa ettei mistään puhuta hänen tietämättään. Tällaiset ovat hyvin toksisia parisuhteissaan.
Lähtökohtaisesti en uskoisi exää. Sen verran paljon osunut omalle kohdalle kateellisia ja ilkeitä naisia, että ensimmäinen ajatukseni olisi, että nainen vain haluaa pahantahtoisuuttaan tuhota suhteemme. Sekin kertoo mielestäni paljon, että jos nainen on itse päässyt eroon kyseisestä miehestä, on jäänyt seurailemaan miehen uusia suhdekuvioita ja vielä puuttuu niihin - ei tuo kovin tervepäiseltä touhulta kuulosta. Ottaisin asian tietenkin heti puheeksi miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelisin eksää ja tarkkailisin miehen käytöstä normaalia herkemmällä korvalla. Jos eksä kertoisi miehellä olevan jotain tuomioita, tarkastaisin asian hakemalla miehen rikosrekisterin jostain netistä. Se on käsittääkseni mahdollista.
Rikosrekisteri pyyhkiytyy tietyn ajan jälkeen puhtaaksi, eikä niitä ihan kenelle tahansa näytetä.
https://www.oikeusrekisterikeskus.fi/fi/index/palvelut/rikosrekisteriot…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä hänen exänsä stalkeri tai narsisti? Kuinka voit tarkistaa, ettei se ole osa mustamaalaamiskampanjaa?
Jos exäni ottaisi yhteyttä nykyiseen tyttöystävääni ja nykyinen tyttöystäväni ei ilmoittaisi minulle tästä, en luottaisi enää uuteen tyttöystävääni.
Sovimme tyttöystäväni kanssa, että jos joku menneisyydestä ottaa yhteyttä toiseen ja yrittää panetella, ilmoitamme tästä toisillemme välittömästi.
Tällaiset exien toimet ovat laittomia ja niitä pidetään vainoamisena. Asia on hyvä hoitaa poliisin ja tuomioistuimen kanssa.
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Näyttö vainoamisesta?
Kuten kirjoitin, minä ja uusi tyttöystäväni sopivat
Miten? Tyttöystäväni kysyi minulta samaa, enkä pidä häntä kontrolloivana. On normaalia puhua ja keskustella asioista piiloutumisen ja epäilyksen sijaan. Viestinnän tulee olla avointa. Ihmisten pitäisi luottaa toisiinsa. Luulen puhuvani perusasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, minä ja uusi tyttöystäväni sopivat
Tuollaiset jotka vahtivat kenen kanssa saa olla yhteydessä ovat myrkyllisiä kontrolloijia. Ehkä pelkäävät hylkäämistä jos totuus heistä paljastuisi kaikessa laajudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Ketjussa on ainakin yksi hyvin agressiivinen ja ehkä totuutta pelkäävä tyyppi joka haluaa ettei mistään puhuta hänen tietämättään. Tällaiset ovat hyvin toksisia parisuhteissaan.
Jeep! Itselläni alkoi myös punaiset liput liehumaan, jos täytyy alkaa heti suhteen alussa tekemään jotain suunnitelmia exien varalle. Kaikki ei ole kunnossa, jos exä ei ole nimensä mukaisesti ex, vaan joku jonka ajatellaan oletusarvoisesti palaavan kuvioihin jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltatapaukset olisi pitänyt hoitaa poliisin toimesta. Yhteydenpito tuntemattomaan henkilöön ja panettelu on laitonta ja se on vainoamista.
Aww, ajattelet vai, että poliisi seuraa jatkossa väkivaltatapausta ja varoittelee tämän uusia kumppaneita?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset jotka vahtivat kenen kanssa saa olla yhteydessä ovat myrkyllisiä kontrolloijia. Ehkä pelkäävät hylkäämistä jos totuus heistä paljastuisi kaikessa laajudessaan.
Kuulostaa lapselliselta. Kukaan ei kiellä mitään kommunikaatiota. Sopimukset ovat osa mitä tahansa suhdetta. Jokaisella on oikeus sopia niiden kanssa tai kieltäytyä. Jos päätimme olla rehellisiä toisillemme, mitä vikaa siinä on? Oletko itsekin kieroutunut ja sinulla on luurankoja vaatekaapissasi?
Kuuntelisin kyllä. Harvemmin eksät ottaa yhteyttä ilman mitään syytä.
Vähän ristiriitainen olisi tilanne. Pitkäaikaisella miesystävälläni ei eromme jälkeen ollut varmasti moneen vuoteen minusta hyvää sanottavaa (minä halusin eron, hän ei).
Ystäväni ex soitti jopa ystäväni työnantajalle ja väitti, että ystäväni on varastanut vuosia työpaikaltaan rahaa. Väite ei pitänyt loppujen lopuksi lainkaan paikkaansa, mutta hankaloitti ystäväni elämää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeep! Itselläni alkoi myös punaiset liput liehumaan, jos täytyy alkaa heti suhteen alussa tekemään jotain suunnitelmia exien varalle. Kaikki ei ole kunnossa, jos exä ei ole nimensä mukaisesti ex, vaan joku jonka ajatella
Kyllä, exät ovat exiä joiden ei edes odoteta olevan yhteydessä. Todella creepy vibat tuosta tyypistä. Voin kuvitella kuinka tyyppi kertoo mitä hän ja hänen tyttöystävänsä ovat sopineet milloin mistäkin yhteydenpidosta ja tyttöystävä seisoo hiljaa vieressä keltainen pusero päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeep! Itselläni alkoi myös punaiset liput liehumaan, jos täytyy alkaa heti suhteen alussa tekemään jotain suunnitelmia exien varalle. Kaikki ei ole kunnossa, jos exä ei ole nimensä mukaisesti ex, vaan joku jonka ajatella
Ok. Kuvitellaanpa päinvastainen tilanne. Ex-poikaystäväsi ottaa yhteyttä nykyiseen poikaystävääsi ja alkaa panetella, että olet sarjahuijari. Mikä on reaktiosi? Onko se rikos?