Norski: hukkasimme poikasi lentokentälle
Kommentit (10)
Ei kai sen norskin vika ole, jos ei lappu pysy kaulassa ja lähtee itsekseen harhailemaan?
Kehtasi vielä laittaa lehteen jutun.
isukki ei sitten voinut ilmoittaa norskille kakarat otti jalat alle ja karkasi avustajalta mutta on nyt mummonsa kanssa, olisi varmaan pitänyt joku lentoemännistä olla pitämässä kakaraa kädestä
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyyppi ottaa itse lapun pois kaulastaan ja poistuu lentokoneesta vieraiden ihmisten kanssa ja lentoyhtiötä syytetään tästä???
Mitäs otti lapun pois, oma moka. Olisi kannattanut ohjeistaa paremmin itse sitä poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi ottaa itse lapun pois kaulastaan ja poistuu lentokoneesta vieraiden ihmisten kanssa ja lentoyhtiötä syytetään tästä???
Onneksi ei poistunut koneesta lennon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiset voisi laittaa matkustamaan häkissä ruumaan niin kuin muutkin lemmikkieläimet, etteivät pääsisi karkaamaan.
Ei varmaan sitten ollut paljon lentänyt yksin?
Mitenköhän nuo meidän 7v ja 8v on pärjänneet ihan hyvin jo monilla lennoilla saattajapalvelulla ilman tuttua aikuista.
12-v "Jonne" Tässä tapauksessa lapsi on valitettavasti ottanut asiakirjan pois kaulastaan ja lähtenyt lentokoneesta muiden matkustajien mukana ulos. Kun henkilökuntamme saapui noutamaan lasta koneesta, häntä ei huomattu, sillä hänellä ei ollut asiakirjaa kaulassa....
soitto isälle joka ohjasi lapsensa mummon luokse.