Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä

Vierailija
08.05.2024 |

Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse puhuisin asiasta miehen kanssa ja seuraisin hänen reaktiotaan. En haluaisi, että joku exäni mustamaalaisia minua uudelle miehelle, varsinkaan niin, etten minä saisi kertoa asiasta / suhteesta omaa näkemystäni. Ikävä kyllä uskon, että jos on tehnyt jotain jo kerran, niin toinen kerta on taas astetta helpompi. Uskon myös, että jos on ollut ihan normaali ero, niin eivät exät perään huutele.

Tämä juuri. Ketjussa on ainakin yksi hyvin agressiivinen ja ehkä totuutta pelkäävä tyyppi joka haluaa ettei mistään puhuta hänen tietämättään. Tällaiset ovat hyvin toksisia parisuhteissaan.

Jeep! Itselläni alkoi myös punaiset liput liehumaan, jos täytyy alkaa heti suhteen alussa tekemään jotain suunnitelmia exien varalle. Kaikki ei ole kunnossa, jos exä ei

Ok. Kuvitellaanpa päinvastainen tilanne. Ex-poikaystäväsi ottaa yhteyttä nykyiseen poikaystävääsi ja alkaa panetella, että olet sarjahuijari. Mikä on reaktiosi? Onko se rikos?

Häh? No eihän tuo nyt liity mitenkään siihen, etten pidä normaalina tehdä suhteen alussa mitään tuollaisia sopimuksia, koska en edes oleta exien olevan yhteydessä.

Ilmeisesti sinä siis oletat exäsi olevan tyttöystävääsi yhteydessä ja ennakoit sitä tuollaisella sopimuksella ja se kertookin ihan kaiken tarvittavan sinusta ja menneisyydestäsi. Toivottavasti (oletettu) tyttöystäväsi tajuaa paeta pian. 

Vierailija
142/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse puhuisin asiasta miehen kanssa ja seuraisin hänen reaktiotaan. En haluaisi, että joku exäni mustamaalaisia minua uudelle miehelle, varsinkaan niin, etten minä saisi kertoa asiasta / suhteesta omaa näkemystäni. Ikävä kyllä uskon, että jos on tehnyt jotain jo kerran, niin toinen kerta on taas astetta helpompi. Uskon myös, että jos on ollut ihan normaali ero, niin eivät exät perään huutele.

Olen täsmälleen samaan mieltä kahdesta viimeisestä lauseestasi, mutta juuri niiden takia itse en puhuisi miehen kanssa, vaan jäisin seuraamaan tilannetta. Ongelmalliset tyypit ovat yleensä suulaita ja taitavia puhumaan toiset pökerryksiin, niin miehelle kertomisessa on se vaara, että hän osaa varoa toimiaan ja toisaalta mustamaalata exän. Tietenkin kaikessa pitää pitää mielessä, että ex voi ihan oikeasti olla hullu/riipuvainen jne. Mutta kokemukseni sanoo, että todennäköisyydet ovat exän puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

139. Mikä sulla on hätänä? 

Ei mitään. Sekä miesten että naisten toimien tulee olla laillisia ja asioiden pitäisi toimia molemmin puolin. Muuten kaikki puheet tasa-arvosta eivät ole minkään arvoisia.

Vierailija
144/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin eksää ja tarkkailisin miehen käytöstä normaalia herkemmällä korvalla. Jos eksä kertoisi miehellä olevan jotain tuomioita, tarkastaisin asian hakemalla miehen rikosrekisterin jostain netistä. Se on käsittääkseni mahdollista.

Ei rikostaustaotteet nyt missään netissä ole, hyvänen aika.

En minä niin sanonutkaan. Netistä löytyy tieto miten ne saa tilattua.

Vierailija
145/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Sekä miesten että naisten toimien tulee olla laillisia ja asioiden pitäisi toimia molemmin puolin. Muuten kaikki puheet tasa-arvosta eivät ole minkään arvoisia.

Onko tosiasioiden kertominen esimerkiksi väkivallasta mielestäsi sellaista mistä ei saa puhua?

Vierailija
146/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Kunhan vain purkaa pahaa oloaan jollekin.

Ei se eksä aina uuden nyksä(ehdokkaa)n kysyessäkään pura pahaa oloaan ainakaan tuolle kysyjälle. 

Kun sitten tuo uusi nyksä on vuorostaan uusi eksä ja kysyy vanhemmalta eksältä että miksei kertonut niin vanhempi eksä saattaa sanoa uudemmalla eksälle ettei hän halunnut puhua pahaa omasta eksästään uudelle nyksä(ehdokkaall)e. 

Vierailija
147/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiasioiden kertominen esimerkiksi väkivallasta mielestäsi sellaista mistä ei saa puhua?

Onko, koska olen sopinut tyttöystäväni kanssa, ettei hän saa uskoa totuutta minusta.

Vierailija
148/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? No eihän tuo nyt liity mitenkään siihen, etten pidä normaalina tehdä suhteen alussa mitään tuollaisia sopimuksia, koska en edes oleta exien olevan yhteydessä.

Ilmeisesti sinä siis oletat exäsi olevan tyttöystävääsi yhteydessä ja ennakoit sitä tuollaisella sopimuksella ja se kertookin ihan kaiken tarvittavan sinusta ja menneisyydestäsi. Toivottavasti (oletettu) tyttöystäväsi tajuaa paeta pian. 

Et vastannut kysymykseen.

Vierailija
149/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on, että normaaleilla miehillä on harvemmin hulluja exiä perässään. Jos ex on hullu, niin yleensä siihen on syy erotapahtumissa. Voi tietenkin olla myös aidosti hullu ex, mutta harvinaista se on. Jos ex tulisi juttelemaan, niin todennäköisesti normaali henkilö näkee exän käyttäytymisestä jo, tuleeko varoitus ottaa vakavasti. Ellei sitten itse ole liikaa rakkaushuumassa.

Vierailija
150/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vie asiaa sivuraiteille.

Vierailija
151/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni on, että normaaleilla miehillä on harvemmin hulluja exiä perässään. Jos ex on hullu, niin yleensä siihen on syy erotapahtumissa. Voi tietenkin olla myös aidosti hullu ex, mutta harvinaista se on. Jos ex tulisi juttelemaan, niin todennäköisesti normaali henkilö näkee exän käyttäytymisestä jo, tuleeko varoitus ottaa vakavasti. Ellei sitten itse ole liikaa rakkaushuumassa.

Ajattelen paljolti samoin mutta eihän se hulluus todennäköisesti mitään pähkähulluutta ole vaan ennemmin jokin persoonallisuushäiriö. Kyllä sellaisia naisissakin on. Manipuloivia ja kostonhimoisia naisia. 

Vierailija
152/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli yksinkertainen.

Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan ja pysty asettamaan itsesi muiden tilalle.

Vierailija
153/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin eksää ja tarkkailisin miehen käytöstä normaalia herkemmällä korvalla. Jos eksä kertoisi miehellä olevan jotain tuomioita, tarkastaisin asian hakemalla miehen rikosrekisterin jostain netistä. Se on käsittääkseni mahdollista.

Ei rikostaustaotteet nyt missään netissä ole, hyvänen aika.

En minä niin sanonutkaan. Netistä löytyy tieto miten ne saa tilattua.

Saat tilattua omasi, et kenen tahansa. Esim. jos työskentelet lasten kanssa, työnantaja saattaa vaatia todistusta, ettei ole huume- tai väkivaltarikoksia. Mutta kenen tahansa miehen otetta et saa tilattua. 

Vierailija
154/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli yksinkertainen.

Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan ja pysty asettamaan itsesi muiden tilalle.

Tuo ei onnistu personaallisuushäiröiseltä ihmisenmuotoiselta kuorelta parisuhteissa tai perhe-elämässä koskaan.

Vierailija
155/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ristiriitainen olisi tilanne. Pitkäaikaisella miesystävälläni ei eromme jälkeen ollut varmasti moneen vuoteen minusta hyvää sanottavaa (minä halusin eron, hän ei). 

Ystäväni ex soitti jopa ystäväni työnantajalle ja väitti, että ystäväni on varastanut vuosia työpaikaltaan rahaa. Väite ei pitänyt loppujen lopuksi lainkaan paikkaansa, mutta hankaloitti ystäväni elämää vuosia. 

No mutta eihän normaalin ihmisen exät soittele. Jos ystäväsi oli mies, hän oli syyllinen. Vaikka näyttöä ei olisi löytynyt. Jos nainen, niin olipa hänellä kamala ex. 

Vierailija
156/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien, koska muuten tarpeeni kontrolloida tyttöystäväni yhteydenpitoa muihin ihmisiin siinä pelossa, että hän saa tietää totuuden menneisyydestäni, käy liian ilmeiseksi.

Vierailija
157/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Olen itsekin kerran varoittanut. Ex nainen ottaa kyllä ison riskin siinä mielessä, että jos nyt menet miehelle kertomaan yhteydenotosta saattaa miehesi olla vaarallinen tälle eksälle. Sinuna olisin hiljaa ja koittaisin tehdä salapoliisityötä. Jos joku muukin kertoo vastaavaa niin helvetin nopeesti karkuun!

Vierailija
158/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu oikeastaan tähän ketjuun, mutta olen Se Stalkkari joka kirjoitti että SOITIN mikälie exäni 'YHÄ NYKSÄlle'=kolmas pyörä jonka kutsui riitaamme vammaisabortista uhkaukseksi minulle... joka löi luurin korvaan... eli tämä kolmas jäi  ympyröihin minä en... ihan sekoa sillä abortti vain pahensi asiaa ja liitti minut tähän mieheen... sairaalasta sanoivat että heti uusi lapsi tilalle... mutta sehän ei tietenkään onnistunut... pelkkää plörinää ja hirveää ahdistusta...

Haluaisin sen sanoa, että ottakaa huomioon että ihminen on aivan eri ihminen eri seurassa... eli eri henkilökemiat eri suhteissa ja toiset sopii paremmin yhteen kuin toiset kemioidensa kannalta...

Minulle on vain syötetty että 'mies joka lyö kerran lyö aina'... AINOA  APU JONKA OLEN SAANUT ON TÄMÄ BULLSHIT... EIKÄ TÄMÄ MENE KALLOONI enkä voi sitä uskoa todeksi ennen kuin olen nähnyt että se todella on näin tämänkin miehen kohdalla. Olen lukenut jotain ketjuja vihasta ja katkeruudesta ja se on hirvittävää luettavaa... Tämän haluaisin selvittää ja saada mieheltä vahvistuksen että tämä oli yksi ja ainoa kerta... mutta häntä ei saa millään puhumaan... tämä on kyllä tosi paha... Kausittain voin niin pahoin, että teen yhteydenottoyrityksiä = yksinpuhelua viesteillä... mutta jää ei vaan murru vaikka olemme jo 'vanhoja'...  Toivon kuitenkin että yksinpuheluni jotenkin auttavat tätä miestä... ja hän voisi peilata omaa tilannettaan niihin vaikka ei minuun mitään yhteyttä ottaisi. TOIVON JATKUVASTI ETTÄ HÄN ALKAISI TEHDÄ PUHEENVUOROJA MIESTEN ÄÄNELLÄ... se olisi tosi hyvä juttu...

'Vuosikymmeniä' sitten kun soitin tolle Yhä Nyksälle niin teoriassa olisin voinut toivoa, että heidän hupijuttunsa olisi siihen loppunut... lapset oli jo heillä tehtynä... Halusin kuitenkin vain selvitystä... en seksisuhdetta KOSKA ja MUTTA siihen tulee sellainen juttu - josta ajattelette varmaan että olen pähkähullu - en näes voisi kuvitella mitään seksiä miehen kanssa joka jotain 15 vuotta paneskellut vammaisabortti+pahoinpitely+pettäminen-suhteemme kolmatta pyörää... Sitten on sekin, että minulla on sellainen tunne että olen MAHDOLLISESTI kaikki vuodet pyörinyt miehen päässä - ehkä seksifantasioissa ja tehnyt minusta pääolion joka ei välttämättä ole kuin minä oikeesti... Tähän ei auttaisi muu kuin että mies kertoo olenko  pyörinyt heidän makuuhuoneessaan kaikki vuosikymmenet... Jos voitte niin auttakaa tässä... MIEHET HALOO! KERTOKAA MITÄ AJATTELETTE???  Nyt kun kirjoitan tätä niin tämä tuntuu kyllä aivan hirveältä... Oikeudessa tekivät minusta sitten vielä jonkun josta käyttivät sanaa joka tuo mieleen noin niin kuin jonkun h-. Tämä on keisi jossa nyt ainakin olen se RIKOLLINEN enkä uhri... oikeuden päätöksellä... herjaus, kunnianloukkaus, kotirauhan häiritseminen, lähestymiskiellon rikkominen monta kertaa...  

Vierailija
159/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa siis kysymykseen. Se on yksinkertaista.

Entinen poikaystäväsi ottaa yhteyttä nykyiseen poikaystävääsi ja alkaa panetella sinua sarjapettäjänä. Mikä on reaktiosi? Onko se rikos? Pitäisikö siitä ilmoittaa poliisille vainoamisena? Olisitko järkyttynyt, jos uusi poikaystäväsi ei kertoisi sinulle siitä?

Vierailija
160/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea juttu. Jos kerrot asiasta miehelle, pystyy hän esim. narsistina kääntämään asian niin, että kohta pyytelet häneltä anteeksi ja uskot itsekin tehneesi jotain väärää ja suorastaan petollista. Tuskin hän kuitenkaan myöntää mitään. Jos et puhu mitään ja jäät tarkkailemaan, niin ei sekään johda mihinkään hyvään. Ihmisillä vaan on tapana nähdä niitä merkkejä toisen ihmisen käytöksessä, joita haluaa nähdä, niin hyvässä kuin pahassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi