Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä
Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?
Kommentit (268)
Entä hänen exänsä stalkeri tai narsisti? Kuinka voit tarkistaa, ettei se ole osa mustamaalaamiskampanjaa?
Jos exäni ottaisi yhteyttä nykyiseen tyttöystävääni ja nykyinen tyttöystäväni ei ilmoittaisi minulle tästä, en luottaisi enää uuteen tyttöystävääni.
Sovimme tyttöystäväni kanssa, että jos joku menneisyydestä ottaa yhteyttä toiseen ja yrittää panetella, ilmoitamme tästä toisillemme välittömästi.
Tällaiset exien toimet ovat laittomia ja niitä pidetään vainoamisena. Asia on hyvä hoitaa poliisin ja tuomioistuimen kanssa.
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.
Vierailija kirjoitti:
Entä hänen exänsä stalkeri tai narsisti? Kuinka voit tarkistaa, ettei se ole osa mustamaalaamiskampanjaa?
Jos exäni ottaisi yhteyttä nykyiseen tyttöystävääni ja nykyinen tyttöystäväni ei ilmoittaisi minulle tästä, en luottaisi enää uuteen tyttöystävääni.
Sovimme tyttöystäväni kanssa, että jos joku menneisyydestä ottaa yhteyttä toiseen ja yrittää panetella, ilmoitamme tästä toisillemme välittömästi.
Tällaiset exien toimet ovat laittomia ja niitä pidetään vainoamisena. Asia on hyvä hoitaa poliisin ja tuomioistuimen kanssa.
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.
Näyttö vainoamisesta?
Tarkistaisin tarinan muiltakin. Meidänkin kylässä on yksi vaimonhakkaaja joka on ainakin kolme avio/avovaimoaan hakannut sairaalaan. En tiedä eikö kukaan ole heille kertonut miehen taustoista vai eivätkö ole uskoneet. Kuitenkin ns. kaikki tietää herran taipumukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotain luurankoja kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Näyttö vainoamisesta?
Kuten kirjoitin, minä ja uusi tyttöystäväni sopivat ilmoittavamme toisillemme tällaisista tapauksista. Joten uusi tyttöystäväni todistaisi todisteita. Sitten ilmoitamme poliisille ja hakimme oikeudenkäyntiä.
Itse asiassa vainoaminen on todiste käyttäytymisen hallitsemisesta, joten se tarkoittaisi, että ex oli väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Näyttö vainoamisesta?
Kuten kirjoitin, minä ja uusi tyttöystäväni sopivat ilmoittavamme toisillemme tällaisista tapauksista.
Sellaiset psykoosit tulilla siellä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Onko sinulla jotain luurankoja kaapissa?
Ei, minulla ei ole. Mutta tiedän, että exäni vainoaa minua edelleen ja hän lähetti katkeria viestejä koko ajan. Ilmoitin siitä uudelle tyttöystävälleni ja jopa näytin, että nämä viestit. Joten en tiedä mitä exäni voisi tehdä muuta ja milloin hän lopulta rauhoittuu.
Olin idiootti, kun en uskonut.Todella vaarallinen ja myrkyllinen mies. Jumalaisen komea ja akateeminen. Hengenvaarallisen väkivaltainen. Haukkui ex:ää hulluksi. Nyt samaa minusta ja että kokemani väkivalta mm hampaat iski kurkkuun, potki kylkiluut hajalle on vain m7n satuilua ja sekoilua.
Uskokaa niitä ex:iä. Vältytte paljolta pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.
Hyötyy, jos taka-ajatuksena on rikkoa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kolmannessa kappaleessa mainittu sopimus ei kuulosta normaalilta. Tulee väkisinkin mieleen, että teillä kummallakin on luurankoja kaapissa.
Uskoisin tuossa tilanteessa ennemmin naista kuin miestä. Etenkin, jos kyse väkivallasta, pettämisestä ja valehtelusta. Omaa turvallisuutta ei kannata vaarantaa, vaikka mies kuinka lepertelisi. Tarkkailisin tilannetta hyvinkin kriittisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.
Hyötyy, jos taka-ajatuksena on rikkoa parisuhde.
Parisuhde on jo ollut kauan rikki jos se tuollaisesta lopullisesti rikkoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, mitä tekisit, jos tietäisit, että entinen poikaystäväsi otti yhteyttä uuteen poikaystävääsi.Tuo kolmannessa kappaleessa mainittu sopimus ei kuulosta normaalilta. Tulee väkisinkin mieleen, että teillä kummallakin on luurankoja kaapissa.
Laittomien toimintojen tekeminen ei kuulosta normaalilta... Esimerkiksi vainoaminen.
91/108 Nyt ei puhuta uittajista, vaan väkivaltaisista, joista exä varoittaa.
Tietysti ottaisin kiitollisena tiedon vastaan. Sitten seurasin tilannetta nykyisen kanssa. Se, että ex ja nyx eivät sopineet yhteen, ei tarkoita ettemme me sopisi. En voisi seurustella useimpien ystävien ikään kanssa, vaikka hyviä ystäviä ollaan.
Varoitukset ovat tervetulleita. Hyvä tahto useimmissa sellaisissa aikeissa.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin tuossa tilanteessa ennemmin naista kuin miestä. Etenkin, jos kyse väkivallasta, pettämisestä ja valehtelusta. Omaa turvallisuutta ei kannata vaarantaa, vaikka mies kuinka lepertelisi. Tarkkailisin tilannetta hyvinkin kriittisesti.
Juuri näin. Narsistisilla ihmisillä on taipumus salailla menneisyyttään ja pyrkiä muovailemaan se uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika stalkkeri exä sais olla että tietäisi minusta
Tämähän näissä hämmentää. Naiset kertovat uskovansa exää ja pitävä samalla täysin normaalina, että ex stalkkaa miestä. Tähän voi toki olla syynsä, mutta aika creepyä tuo stalkkaaminenkin on. Vaikka sitten naisille ihan perussettiä?
Ei eksää tarvitse stalkata sen kummemmin. Monet päivittävät suhdestatuksensa someen nopeastikin, ja se tieto saattaa pompata silmille vaikkei kävisi katsomassa edes profiilia.
Ei tarvitse stalkata sen kummemmin? On siis perusstalkkausta ja kummempaa stalkkausta? Kertoo kyllä aika paljon tämänkin palstan mielenmaisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika stalkkeri exä sais olla että tietäisi minusta
Tämähän näissä hämmentää. Naiset kertovat uskovansa exää ja pitävä samalla täysin normaalina, että ex stalkkaa miestä. Tähän voi toki olla syynsä, mutta aika creepyä tuo stalkkaaminenkin on. Vaikka sitten naisille ihan perussettiä?
Ei eksää tarvitse stalkata sen kummemmin. Monet päivittävät suhdestatuksensa someen nopeastikin, ja se tieto saattaa pompata silmille vaikkei kävisi katsomassa edes profiilia.
Ei tarvitse stalkata sen kummemmin? On siis perusstalkkausta ja kummempaa stalkkausta? Kertoo kyllä aika paljon tämänkin palstan mielenmaisemasta.
Onhan niitäkin jotka stalkkaavat toisten tykkäyksiä Facebook sivustoilla ja alkavat niiden perusteella mustamaalaamaan ihmisiä.
moni ei usko päinvastoin kostuvat ja ovat onnessaan minä sain jännä miehen .ex tietenkin mustasukkainen.