Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä
Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?
Kommentit (268)
Miten tollasen varoituksen voi tehdä kuulostamatta itse ihan sekopäiseltä ja katkeralta?
Haasteena olisi, että miten itse saisit uskottavan vaikutelman.
Omasta miehestäni varoittaisin, että se ei todellakaan ole se siirappinen, kehuja viljelevä imelä romantikko, vaan masentunut, kiukkuinen, kotona mitään tekemätön palveluista nauttiva rötvääjä, joka ei osaa edes kiittää ruoasta muuten kuin äänekkäästi röyhtäisemällä. Nauttii puhtaista lakanoista, kauniista kodista, autosta, ym. arjen kivasta jutusta vaimonsa takia (minun). Ei kehu, ei kiitä, ei yhtäkään kaunista sanaa.
Mutta salaa tekstailee muille, joissa lepertelee.
Varoittaisin siis: älä hel vetissä usko, mitä se höpöttää. Tulet huomaamaan, että joudut masentuneen miehen omaishoitajaksi, joka imee sinusta sen vähänkin ilon pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi. Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.
Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?
Se, ei ole valheellisessa fantasiassa elämistä kun maalailee niitä pilvilinnoja loppuelämästä yhdessä? Elämä menee painollaan ja ne asiat tapahtuu jotka minun pitää tässä elämässä kokea. Tänään asiat on näin ja huomenna ne voi jo olla toisin.
Vesikasvin maailmankuva.
Mistä se ex minusta mitään tietäisi, että osaisi soittaa tai yhteyttä ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se ex minusta mitään tietäisi, että osaisi soittaa tai yhteyttä ottaa?
Aika moni joutuu olla exien kanssa tekemisissä työn, lasten tai muun käytännön asian vuoksi eivätkä välttämättä halua lopettaa samoja harrastuksia tai muuttaa toiselle paikkakunnalle, jotta ei vahingossakaan törmäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.
Pidät siis täysin mahdottomana ajatusta, että ex haluaisi vahingoittaa miestä?
Ei kai sentään mahdotonta, mutta yleensä exät ei sitä halua. Ja tarkoitan nyt naispuolisia exiä. Miehistä olen kuullut, että ovat jääneet vuosikausiksi vainoamaan ja yrittäneet tuhota exänsä uudet suhteet valehtelemalla vaikka mitä.
Itse en ainkaan mitään tuollaista haluaisi, vaikka miten katkera miehelle olisin. En ryhtyisi hänestä mitään nyksälleen valehtelemaan, ylipäänsä en mielelläni ottaisi minkäänlaista yhteyttä.
No jos mies olisi oikeasti psykopaatti, niin siinä tapauksessa kertoisin tästä. Mutta sen asian täytyisi siis olla täysin totta.
Muussa tapauksessa pysyttelisin hiljaa. Koska minusta ainakin tuntuisi siltä, että itsenihän minä siinä vain nolaisin ja tyhmyyteni paljastaisin. Enkä haluaisi muutenkaan sille uudelle naiselle puhua yhtään mitään.
up