Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä

Vierailija
08.05.2024 |

Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli "hullu exä". No, selvisi kyllä aikanaan, että ei se ihan niinkään ollut. Ottaisin kyllä vakavasti ja kysyisin tarkennusta, jos ei kertonut syytä varoitukselle. Jos ovat eronneet melko äskettäin, se on jo itsessään varoitusmerkki. 

Olen tämän kertonut täällä aiemminkin, mutta exälläni oli oikeasti hullu ex. Uskoin silloista miesystävääni sen takia, että hän ei puhunut koskaan exästään hulluna tai muutenkaan haukkunut häntä. Hän puhui exästä tämä etunimellä, aina kunnioittavasti ja tehden selväksi, että naisen käytös johtui puhjenneesta mielenterveysongelmasta. Hän erotti sairauden ja henkilön toisistaan. Exä häiriköi hetken suhdettamme, mutta luovutti lopulta. Erosimme miehen kanssa myöhemmin ystävinä erilaisten tulevaisuudentoiveiden takia.

Yleensä kannattaa olla varuillaan, kun mies alkaa itse oma-aloitteisesti kertomaan näitä hullu ex-tarinoita exäänsä haukkuen. Etenkin jos samalle miespololle on siunaantunut useampikin hullu ex.

Vierailija
62/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu paljon exän asiasta, hänen käyttäytymisestään sekä tietenkin miehen käyttäytymisestä. Huomioisin varoitukset ja tarkkailisin miestä. Todennäköisesti en kertoisi miehelle exän yhteydenotosta, jotta mies ei myöskään pääsisi peittelemään niitä ominaisuuksiaan, joista ex varoitti.

Tietenkin on mahdollista, että ex on oikeasti stalkkeri. Mutta tällä yli 40 vuoden elämänkokemuksella omista ja tuttavien suhteista sanoisin, että on todennäköisempää, että ex on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi.  Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.

Minä en pystyisi tuohon. Jos tietäisin miehen olleen edellisessä suhteessa esim. fyysisesti väkivaltainen, en voisi jäädä odottamaan koska sama tapahtuu meidän suhteessamme. Vaikka mies miten vannoisi että mennyt on mennyttä ja hän on muuttunut mies.

Sama homma. Vaikka mies olisi hakenut apua väkivaltaisuuteensa ja hoitanut asiansa kuntoon, en haluaisi suhdetta jossa minulla on aina alitajunnassa se pieni ääni joka pohtii miten minun

Ei ole, mutta todennäköisyys turpaan saamiselle kasvaa jos ottaa puolison jolla on historiaa turpaan vetämisen kanssa. Simple as that.

Vierailija
64/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä riippuu paljon exän asiasta, hänen käyttäytymisestään sekä tietenkin miehen käyttäytymisestä. Huomioisin varoitukset ja tarkkailisin miestä. Todennäköisesti en kertoisi miehelle exän yhteydenotosta, jotta mies ei myöskään pääsisi peittelemään niitä ominaisuuksiaan, joista ex varoitti.

Tietenkin on mahdollista, että ex on oikeasti stalkkeri. Mutta tällä yli 40 vuoden elämänkokemuksella omista ja tuttavien suhteista sanoisin, että on todennäköisempää, että ex on oikeassa.

Melkoinen tapa aloittaa parisuhde. Epäillä ja salailla heti alusta. En jaksaisi. 

Vierailija
65/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se yleensä on. Tietyistä piirteistä täydellinen ulospääsy on monelle persoonallisuushäiriöiselle käytännössä mahdotonta.

Vierailija
66/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi.  Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.

Minä en pystyisi tuohon. Jos tietäisin miehen olleen edellisessä suhteessa esim. fyysisesti väkivaltainen, en voisi jäädä odottamaan koska sama tapahtuu meidän suhteessamme. Vaikka mies miten vannoisi että mennyt on mennyttä ja hän on muuttunut mies.

Sama homma. Vaikka mies olisi hakenut apua väkivaltaisuuteensa ja hoitanut asiansa kuntoon, en haluaisi suhdetta jossa minulla on aina al

Ei ole, mutta todennäköisyys turpaan saamiselle kasvaa jos ottaa puolison jolla on historiaa turpaan vetämisen kanssa. Simple as that.

🥱

Vierailija
67/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin ja kovaa!

Vierailija
68/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taipumus väkivaltaisuuteen tulee varsin nopeasti selville ilman elän varoittelujakin kun omaa jonkinlaisia ihmissuhdetaitoja eikä kuvittele että kaikki se mitä minä toisesta oletan olisi totta.

Vierailija
69/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?

Se, ei ole valheellisessa fantasiassa elämistä kun maalailee niitä pilvilinnoja loppuelämästä yhdessä? Elämä menee painollaan ja ne asiat tapahtuu jotka minun pitää tässä elämässä kokea. Tänään asiat on näin ja huomenna ne voi jo olla toisin.

Väkivalta ei ole koskaan sellainen tapahtuma joka jonkun pitää kokea. Tämä sinun on hyvä ymmärtää, vaikka k

Väkivalta on normaalia ja sitä tapahtuu joka parisuhteessa? 

Vierailija
70/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Kyllä ne erot ainakin naisten kohdalla useammin päättyy siihen "en halua nähdä enkä kuulla susta enää ikinä" tilanteeseen kuin siihen, että nainen jäisi stalkkaamaan.

Vierailija
71/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että teillä menee hyvin. Eipä tässä kukaan sinun standardejasi ole määrittelemässäkään. Suhteessa väkivaltainen mies vaan tuppaa olemaan väkivaltainen seuraavissakin suhteissaan. Kumppani toki omat standardissa määrittelee. Useimpien standardi on kuitenkin kerrasta poikki.

Vierailija
72/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?

Se, ei ole valheellisessa fantasiassa elämistä kun maalailee niitä pilvilinnoja loppuelämästä yhdessä? Elämä menee painollaan ja ne asiat tapahtuu jotka minun pitää tässä elämässä kokea. Tänään asiat on näin ja huomenna ne voi jo olla toisin.

Juuri tuollainen asenne on iso punainen lippu. Ehkä epävakaus tai muu mt-ongelma jo lapsuudesta kumpuavana taustal

Pusi pusi

Vierailija
73/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se taipumus väkivaltaisuuteen tulee varsin nopeasti selville ilman elän varoittelujakin kun omaa jonkinlaisia ihmissuhdetaitoja eikä kuvittele että kaikki se mitä minä toisesta oletan olisi totta.

Historia toistaa ihmisellä usein itseään. Johtuu sellaisen ihmisen välinpitämättömyydestä muita kohtaan.

Vierailija
74/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ei ole koskaan sellainen tapahtuma joka jonkun pitää kokea. Tämä sinun on hyvä ymmärtää, vaikka k

Väkivalta on normaalia ja sitä tapahtuu joka parisuhteessa? 

Lukutaito on kirjallisesti käytävän keskustelun edellytys.

Vierailija
75/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi sinuun yhteyttä ja varottaisi... ???

Minulla tähän vähän toinen näkökulma... mikälie-exälläni on 'yhä nyksä' joka on nainen jonka mies soitti uhkaukseksi minulle kun meillä oli vammaisaborttiriita meneillään... siis kolmas pyörä jutussamme... 

On selvittämättömiä asioita miehen kanssa... selvittäminen ei onnistu ja taitaa siis olla liian hirveä sotku ja soppa... niinpä olen yrittänyt soittaa tälle 'yhä nyksä'... ei suostut puhumaan vaan lyö luurin korvaan... 

Ainoa apu jonka ammattiauttajilta tähän olen saanut että 'mies joka lyö kerran lyö aina'... onko heillä sitten joku tämmöinen nyrkkeilysuhde? Sitten psykologi sanoi, että paska pitää ihmiset yhdessä'...

Onko täällä ketään muuta joka soittanut kolmannelle pyörälle tai edes yrittänyt soittaa...

VIRHE JONKA TEIN ALUNPERIN OLI ETTÄ EN RUVENNUT TAISTELEMAAN TÄSTÄ 'EXÄSTÄ', 'sikiöni' isästä.. ehkä hän olisi halunnut että rupean hänestä taistelemaan... ei olisi ollut mitään järkeä... ja koska olin raskaana niin olin jo miehessä kiinni toisin kuin kolmas pyörä...Nyt voisin soittaa ja viestittää että painu hutaheitiin... eikö olisi jo aika... mutta ei huvita... OLEN AINOASTAAN HUOLESTUNUT MIEHESTÄ KOSKA JUTTUMME SELVITTÄMÄTTÄ JA EPÄILEN, EN TIETENKÄÄN TIEDÄ, ETTÄ HÄN VOI YHTÄ HUONOSTI KUIN MINÄ ja keskenämme tämä pitäisi selvittää... Muinoin ehdotin että mentäs jollekin terapeutille... mutta ei... nyt minä olen se kolmas pyörä jonka pitäisi pyöriä pois... sen lisäksi minut ovat häpäisseet tekemällä minusta joku nk ravintolatuttu kun juttumme meni oikeuteen... eli tämä mikälie-exä aikaansai tästä oikeusjutun... oikeuslaitoksen väärinkäyttöä ja kusetusta... Kauheeta jos on muitakin tämmösiä oikeusjuttuja... 

Vierailija
76/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäsin nuorempana tapella ja sain turpaani. Hain ja hain niitä toisen rajoja. Oliko tervettä? Ei. Olenko vielä se sama ihminen? En. 

Vierailija
77/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin miestäni, joskin olemme olleet jo kohtalaisen aikaa yhdessä. Hänen nurjat puolet (kuten meillä kaikilla on ne ikävät puolemme) tulivat minulle selväksi jo suhteen alussa. Mun miehellä on vain yksi naispuolinen ex ennen minua. Olen nähnyt tämän naisen sekoilua telegram ryhmässä, jossa itsekin olen. Mieheni kaverit ovat nähneet tämän naisen kasvotusten ja heidänkin mukaan kyseessä on kaksilla rattailla ajava, herkästi kilaroiva sekopää. Sellainen tapaus, joka syyttää muita omista virheistään eikä näe itsessään vikaa ja vinkuu jatkuvasti muilta rahaa ja palveluksia eikä ole itse valmis antamaan mitään takaisin.

Yksi esimerkki tämän naisen tempauksista: nainen sai raivokkaan itkukohtauksen kun tilaamassaan hampurilaisessa oli suolakurkku vaikka hän oli sanonut myyjälle, että ei saa laittaa suolakurkkuja. Sitten hän oli teatraalisesti paiskannut hampurilaisen maahan ja mennyt ulos keskelle parkkipaikkaa istumaan ja huutoitkemään. Onko normaalia käytöstä? Minun mielestäni ei.

Olen ollut mieheni kans 5 vuotta yhdessä ja just ostettiin omakotitalo. 

Vierailija
78/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäsin nuorempana tapella ja sain turpaani. Hain ja hain niitä toisen rajoja. Oliko tervettä? Ei. Olenko vielä se sama ihminen? En. 

Näkyykö väkivaltainen mennridyys sinussa jotenkin edelleen? Jos näkyy niin tuskin menetän mitään vaikka suhde loppuisikin.

...ja mihin tuossa niitä elän varoituksia kaivattaisiin.

Vierailija
79/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että teillä menee hyvin. Eipä tässä kukaan sinun standardejasi ole määrittelemässäkään. Suhteessa väkivaltainen mies vaan tuppaa olemaan väkivaltainen seuraavissakin suhteissaan. Kumppani toki omat standardissa määrittelee. Useimpien standardi on kuitenkin kerrasta poikki.

Huoh, olenko kertonut, että exän kanssa keskusteluissa tuli esille miehen väkivaltaisuus?

Mies = väkivaltaan taipuvainen? Opetatko te poikianne kasvamaan pois väkivallasta, kun heillä kerta on taipumus olla väkivaltaisia? 

Vierailija
80/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vaan se, että normaalin, terveen ihmisen raja ei kulje lyömisessä, vaan poistumisessa kun toinen alkaa ns. kerjäämään turpaan. Jos tuollaiset tilanteet päätyvät lyömiseen, kyseessä on kaksi epävakaata, rajatonta ihmistä matti ja mervi -hengessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi