Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä

Vierailija
08.05.2024 |

Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?

Kommentit (268)

Vierailija
41/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi.  Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.

Minä en pystyisi tuohon. Jos tietäisin miehen olleen edellisessä suhteessa esim. fyysisesti väkivaltainen, en voisi jäädä odottamaan koska sama tapahtuu meidän suhteessamme. Vaikka mies miten vannoisi että mennyt on mennyttä ja hän on muuttunut mies.

Sama homma. Vaikka mies olisi hakenut apua väkivaltaisuuteensa ja hoitanut asiansa kuntoon, en haluaisi suhdetta jossa minulla on aina alitajunnassa se pieni ääni joka pohtii miten minun käy tässä ristiriitatilanteessa jos se ei oikeakaan heti keskustelemalla?

Vierailija
42/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika stalkkeri exä sais olla että tietäisi minusta

Tämähän näissä hämmentää. Naiset kertovat uskovansa exää ja pitävä samalla täysin normaalina, että ex stalkkaa miestä. Tähän voi toki olla syynsä, mutta aika creepyä tuo stalkkaaminenkin on. Vaikka sitten naisille ihan perussettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi.  Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.

Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?

Se, ei ole valheellisessa fantasiassa elämistä kun maalailee niitä pilvilinnoja loppuelämästä yhdessä? Elämä menee painollaan ja ne asiat tapahtuu jotka minun pitää tässä elämässä kokea. Tänään asiat on näin ja huomenna ne voi jo olla toisin.

Juuri tuollainen asenne on iso punainen lippu. Ehkä epävakaus tai muu mt-ongelma jo lapsuudesta kumpuavana taustalla.

Vierailija
44/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystyisi tuohon. Jos tietäisin miehen olleen edellisessä suhteessa esim. fyysisesti väkivaltainen, en voisi jäädä odottamaan koska sama tapahtuu meidän suhteessamme. Vaikka mies miten vannoisi että mennyt on mennyttä ja hän on muuttunut mies.

Tiettyihin eri väkivallan muotoihin parisuhteissaan kykenevät eivät loppu viimen muutu. Edes terapiassa.

Näin minäkin ajattelen.

Vierailija
45/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole niin kiire siihen rakkauteen. En minä tarvitse pelastajaa. Maltan seurustella, kuuntelen sitä miestä, tarkkailen miten hän toimii muiden ihmisten kanssa, varsinkin sen lapsuudenperheen, jne. Kyllähän ne merkit on ilmassa jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, mutta niille on liian sokea, kun on kiire siihen rakkauteen. 

Minusta eksän varoitus auttaisi juuri tuossa alun sokeudessa. Ehkä varoitusmerkkeihin kiinnittäisi terhakammin huomiota jos osaisi epäillä jonkin olevan pielessä.

Miksi uusi miesystävä saisi minut sokeaksi kun en tähänkään asti ole rakkaudesta sokaistunut.

Vierailija
46/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Meinasin varottaa eräästä narsistista uutta muijaa. Kaduttaa, etten niin tehnyt. 

Menivät naisimisiin, saivat lapsen ja kas ihmettä, alta aikayksikön, aivan järkyttävä eroriita. 

Säälittää, että hän hankkiutui niin nopeasti raskaaksi. 

Vierailija
47/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Pidät siis täysin mahdottomana ajatusta, että ex haluaisi vahingoittaa miestä?

Riippuu siitä mitä on taustalla. Jos selviäisi että mies valehtelee, salailee ja manipuloi niin asia harvinaisen selvä.

Niin minkä taustalla? 

Pointti on siis se, että voit uskoa miehen valhtelevan, salaileva tai manipuloivan, mutta pidät mahdottomana, että nainen tekisi näitä? 

Ohis, mutta ei kai kukaan pidä sitä mahdottomana. Monet vain pitävät todennäköisempänä sitä että ex haluaa oikeasti varoittaa, kuin että hän olisi joku sekopää joka muuten vain haluaisi sabotoida miehen uuden suhteen. 

Vierailija
48/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin yhteyttä miehen nykyiseen. Tai siis exäni nykyiseen. Se mies on persoonallisuushäiriönen, patologinen valehtelija, manipuloija, alkoholisti ja kiinnostunut vähän turhankin nuorista tytöistä. 

Ei se nainen minua varmaan uskonut. Mutta ajattelin, että sitten, kun hänen epäilyksensä heräävät, ehkä hän sitten muistaa sanani. Olisipa joku varoittanut minuakin! En olisi silloin uskonut, mutta myöhemmin kyllä muistanut varoituksen.

Aiemmin ajattelin, että jos mniua varoitettaisiin, kertoisin miehelle. Sillä elämänkokemuksella, mikä minulla on, jos nyt varoitettaisiin, pitäisin asian omana tietonani, ja tarkkailisin tilannetta. 

Vierailija
49/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei pyöri sinun erinomaisuutesi ympärillä. 

Vierailija
50/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?

Se, ei ole valheellisessa fantasiassa elämistä kun maalailee niitä pilvilinnoja loppuelämästä yhdessä? Elämä menee painollaan ja ne asiat tapahtuu jotka minun pitää tässä elämässä kokea. Tänään asiat on näin ja huomenna ne voi jo olla toisin.

Väkivalta ei ole koskaan sellainen tapahtuma joka jonkun pitää kokea. Tämä sinun on hyvä ymmärtää, vaikka kumppanisi ei olisi nyt tai myöhemminkään väkivaltainen.

Vierailija
51/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli "hullu exä". No, selvisi kyllä aikanaan, että ei se ihan niinkään ollut. Ottaisin kyllä vakavasti ja kysyisin tarkennusta, jos ei kertonut syytä varoitukselle. Jos ovat eronneet melko äskettäin, se on jo itsessään varoitusmerkki. 

Vierailija
52/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottikin, en tietenkään reagoinut mitenkään vaan jatkoin tilanteen katsomista,vaikka ensi merkit oli jo nähty. Kiitos, kun välitit sinne jo nyt pilven päälle. Minun piti saada käydä elämänkouluni. Että siis vaikka ei nämä varoitukset menisikään heti uhrin tajuntaan niin kyllä sen hyvän teon muistaa.

Vierailija
53/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole niin kiire siihen rakkauteen. En minä tarvitse pelastajaa. Maltan seurustella, kuuntelen sitä miestä, tarkkailen miten hän toimii muiden ihmisten kanssa, varsinkin sen lapsuudenperheen, jne. Kyllähän ne merkit on ilmassa jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, mutta niille on liian sokea, kun on kiire siihen rakkauteen. 

Minusta eksän varoitus auttaisi juuri tuossa alun sokeudessa. Ehkä varoitusmerkkeihin kiinnittäisi terhakammin huomiota jos osaisi epäillä jonkin olevan pielessä.

Miksi uusi miesystävä saisi minut sokeaksi kun en tähänkään asti ole rakkaudesta sokaistunut.

Ei hän sitten varmaan saa. Itse rakastun hitaasti, mutta alun ihastumisen tunteessa katson tiettyjä asioita läpi sormien jonkin aikaa, vaikka pitäisi ymmärtää lähteä heti. Tai siis kerran on niin käynyt vaikka luulin olevani immuuni. Onneksi tajusin jo parin kuukauden jälkeen. Miehen eksästä en kuullut mitään, paitsi miehen suusta sen että nainen oli väkivaltainen ja mustasukkainen hullu. Arvaat varmaan kävikö mies lopulta mustasukkaisuuskohtauksen kourissa minuun käsiksi. Emmekä edes ns. virallisesti seurustelleet.

Vierailija
54/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän näissä hämmentää. Naiset kertovat uskovansa exää ja pitävä samalla täysin normaalina, että ex stalkkaa miestä. Tähän voi toki olla syynsä, mutta aika creepyä tuo stalkkaaminenkin on. Vaikka sitten naisille ihan perussettiä?

Ei eksää tarvitse stalkata sen kummemmin. Monet päivittävät suhdestatuksensa someen nopeastikin, ja se tieto saattaa pompata silmille vaikkei kävisi katsomassa edes profiilia.

Vierailija
55/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies syyttää kaikkia muita mustasukkaisiksi niin juokse.

Vierailija
56/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Riippuu siitä mitä on taustalla. Jos selviäisi että mies valehtelee, salailee ja manipuloi niin asia harvinaisen selvä.

Niin minkä taustalla? 

Pointti on siis se, että voit uskoa miehen valhtelevan, salaileva tai manipuloivan, mutta pidät mahdottomana, että nainen tekisi näitä? 

Ohis, mutta ei kai kukaan pidä sitä mahdottomana. Monet vain pitävät todennäköisempänä sitä että ex haluaa oikeasti varoittaa, kuin

Moni tuntuu pitävän ja samalla ihan normaalina, että nainen stalkkaa exäänsä. 

Vierailija
57/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ymmärtää heti lähteä?

Ihmissuhteet nyt yleisesti on sellaisia että joitakin asioita pitää katsoa läpi sormien mutta silti kehenkään ei pidä luottaa sataprosenttisesti. Aina on oltava valmis lähtemään oli aikaa kulunut vähän tai kauemman.

Vierailija
58/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihde- ja väkivaltaperheessä kasvaneena elää toisin. Kun joskus se väkivalta oli normaalia, joutuu valitsemaan itsensä joka päivä. Tänään olen parempi ihminen, kuin eilen. 

Vierailija
59/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä taustalla? 

Ohis, mutta ei kai kukaan pidä sitä mahdottomana. Monet vain pitävät todennäköisemp

Ei kukaan ole sanonut uskovansa suorilta käsiltä eksää. Monet ottavat asian huomioon ja ehkä palaavat siihen myöhemmin.

Eksän uuden puolison tietoon saaminen ei vaadi minkäänlaista stalkkausta.

Vierailija
60/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Vaikka mies olisi hakenut apua väkivaltaisuuteensa ja hoitanut asiansa kuntoon, en haluaisi suhdetta jossa minulla on aina alitajunnassa se pieni ääni joka pohtii miten minun käy tässä ristiriitatilanteessa jos se ei oikeaka

Elämässä ei ole takuuta. Ihminen on peto, joka esim tappaa lajitovereitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi