Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä

Vierailija
08.05.2024 |

Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?

Kommentit (268)

Vierailija
21/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin asian esille miesystävän kanssa ja miettisin tilannetta sen kannalta miten hän suhtautuu asiaan ja väitettyyn vaaraan.

Jos reaktio olisi tasoa että ei kuulu sinulle millään tavalla niin juoksisin ja lujaa.

Melko tyly suhtautuminenhan tuo olisi mihin tahansa keskusteluun "ei kuulu sulle", mutta tuskin tuon takia nyt tarvitsee juoksemaan lähteä.

Kertoo ihmisen itsereflektiokyvystä kaiken tarpeellisen.

Vierailija
22/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Jotain on pielessä jos intuitiosi vähänkin sellaista epäilee. Mies tuskin totuutta kertoo jos on valehdellut. Kuuntelisin miehen exää koska voi haluta ihan vilpittömästi varoittaa. Voi kunpa itseäni olisi joku varoittanut nexästäni. Hän paljastui valehtelevaksi narsistiksi ja rikkoi sydämeni. Romahdin ja nyt kokoan itseäni. Toipuminen on kestänyt pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Pidät siis täysin mahdottomana ajatusta, että ex haluaisi vahingoittaa miestä?

Riippuu siitä mitä on taustalla. Jos selviäisi että mies valehtelee, salailee ja manipuloi niin asia harvinaisen selvä.

Vierailija
24/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi.  Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.

Vierailija
25/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lähtökohtani on se, että kaikki voivat valehdella tai olla suhteessa esim. kontrolloivia. Näin ollen ihmetyttää ketjussa aika monen mielipide, että jompikumpi (mies tai tämän exä) on lähtökohtaisesti uskottavampi. 

Jotain hämäräähän siinä on, jos exä varoittelee eli tarkkana kannattaa olla. Mutta jos kyse ei ole jostain todella vakavasta (esim. väkivallasta), niin enköhän osaa itsekin tarkkailla, onko miehen käytöksessä red flageja ja käyttäytyä sen mukaan. 

Vierailija
26/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.

Pidät siis täysin mahdottomana ajatusta, että ex haluaisi vahingoittaa miestä?

Riippuu siitä mitä on taustalla. Jos selviäisi että mies valehtelee, salailee ja manipuloi niin asia harvinaisen selvä.

Niin minkä taustalla? 

Pointti on siis se, että voit uskoa miehen valhtelevan, salaileva tai manipuloivan, mutta pidät mahdottomana, että nainen tekisi näitä? 

Vierailija
27/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex otti yhteyttä ja puhuin miehen kanssa asian läpi.  Minä en määrittele ihmisiä hänen menneisyytensä perusteella vaan olen sen ihmisen kanssa joka hän on tänään ja kiinnitän huomiota siihen miten minua kohdellaan ja arvostetaan. Kukaan muu ei määrittele minun ns standardeja.

Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?

Vierailija
28/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä suoraa lemppaisi miestä, mutta olisin kyllä varuillani, ellei eksällä olisi suoraa esittää vedenpitäviä todisteita väitteen tueksi.

Elämäni aikana olen saanut enemmän kokemuksia naisten välisestä solidaarisuudesta kuin petollisuudesta. Miehelle en kertoisi mitään eksän yhteydenotosta, koska jos mies on oikeasti vaarallinen, voisi eksäkin joutua uudestaan tulilinjalle.

Vierailija
29/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä suoraa lemppaisi miestä, mutta olisin kyllä varuillani, ellei eksällä olisi suoraa esittää vedenpitäviä todisteita väitteen tueksi.

Elämäni aikana olen saanut enemmän kokemuksia naisten välisestä solidaarisuudesta kuin petollisuudesta. Miehelle en kertoisi mitään eksän yhteydenotosta, koska jos mies on oikeasti vaarallinen, voisi eksäkin joutua uudestaan tulilinjalle.

Juuri näin. Myös miehen käytös esimerkiksi somessa muita kohtaan paljastaa paljon. Kerääkö hovia? Entä kestääkö erilaisia mielipiteitä?

Vierailija
30/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin ja harkitsisin sanottua. Mun exästä hänen entinen naisystävänsä varoitti, mutta en uskonut. Osittain, koska se mies panetteli tämän exän täysin, totaalinen narsisti ja psykopaatti ja katkera erosta yms. Se nainen oli vieläpä ammatiltaan psykologi, mutta minä vaan ajattelin että voi se silti olla narsisti ja hullu myös. 

Tuo psykologi-eksä varoitti minua siitä, että miehellä on vahvoja bipolaarihäiriön ja paranoidisuuden piirteitä, ja että en tule hänen kanssaan mitään normaalia uskollista parisuhdetta saamaan. Minä ajattelin vaan, että onpa julma narsisti, kun käyttää koulutustaan ja ammattiaan toisen panetteluun. Kyllä se aika äkkiä sitten selvisi että ihan oikeassa oli eksä. Ensin tuo bipo, kun meni manialle jossa joi, narkkasi, petti, tuhlasi nettiuhkapeleihin rahaa, sitten masennukseen. Paranoidisuuspiirteet tuli noin vuotta myöhemmin maniavaiheen lopulla, kun hän alkoi uskoa että olen Israelin turvallisuuspalvelun agentti, joka on lähetetty tarkkailemaan häntä ja lopulta tuhoamaan hänet. Viikon verran se uskoi niin ja uhkaili mm. tappaa jos yritän lähestyäkin. Sitten paranoidivaihe meni ohi ja oli kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Vierailija
31/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin tarkalla silmällä. Hän voi haluta varoittaa sinua ja sillä tavoin suojella sinua. Itse varoittaisin myös jos saisin selville nykyisen.. eikä kyse ole mustasukkaisuudesta vaan suojelusta. On olemassa paljon miehiä jotka satuttavat henkisesti kumppaniaan. Olen kokenut itse tämän ja se on hirveää. 

Vierailija
32/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole niin kiire siihen rakkauteen. En minä tarvitse pelastajaa. Maltan seurustella, kuuntelen sitä miestä, tarkkailen miten hän toimii muiden ihmisten kanssa, varsinkin sen lapsuudenperheen, jne. Kyllähän ne merkit on ilmassa jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, mutta niille on liian sokea, kun on kiire siihen rakkauteen. 

Vierailija
33/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystyisi tuohon. Jos tietäisin miehen olleen edellisessä suhteessa esim. fyysisesti väkivaltainen, en voisi jäädä odottamaan koska sama tapahtuu meidän suhteessamme. Vaikka mies miten vannoisi että mennyt on mennyttä ja hän on muuttunut mies.

Vierailija
34/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole niin kiire siihen rakkauteen. En minä tarvitse pelastajaa. Maltan seurustella, kuuntelen sitä miestä, tarkkailen miten hän toimii muiden ihmisten kanssa, varsinkin sen lapsuudenperheen, jne. Kyllähän ne merkit on ilmassa jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, mutta niille on liian sokea, kun on kiire siihen rakkauteen. 

Juuri näin. Ei pidä huumaantua.

Vierailija
35/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika stalkkeri exä sais olla että tietäisi minusta

Vierailija
36/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu katsoo tätä hetkeä pidemmälle. Miksi elää valheellisessa fantasiassa?

Se, ei ole valheellisessa fantasiassa elämistä kun maalailee niitä pilvilinnoja loppuelämästä yhdessä? Elämä menee painollaan ja ne asiat tapahtuu jotka minun pitää tässä elämässä kokea. Tänään asiat on näin ja huomenna ne voi jo olla toisin.

Vierailija
37/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta eksän varoitus auttaisi juuri tuossa alun sokeudessa. Ehkä varoitusmerkkeihin kiinnittäisi terhakammin huomiota jos osaisi epäillä jonkin olevan pielessä.

Vierailija
38/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pystyisi tuohon. Jos tietäisin miehen olleen edellisessä suhteessa esim. fyysisesti väkivaltainen, en voisi jäädä odottamaan koska sama tapahtuu meidän suhteessamme. Vaikka mies miten vannoisi että mennyt on mennyttä ja hän on muuttunut mies.

Tiettyihin eri väkivallan muotoihin parisuhteissaan kykenevät eivät loppu viimen muutu. Edes terapiassa.

Vierailija
39/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The best predictor of future behavior is past behavior 

Vierailija
40/268 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kumpaakin ja häipyisin. Kuulostaa jonkun saippuasarjan juonelta, ei kiitos. Mulla ei ole hulluja eksiä jotka laittelisivat rienaavia viestejä perään, toivon ettei miehelläkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi