Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ketään joka tullut mummoksi alle 40v?

Vierailija
08.06.2025 |

Sen ikäisenä ainakin jaksaa vielä hoitaa lapsenlapsia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden helsinkiläisen naisen. Oli saanut esikoisensa 19-vuotiaana ja tuli isoäidiksi 38-vuotiaana. Sai vielä itsekin sen jälkeen yhden lapsen.

Vierailija
2/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, hän oli itse teini-äiti ja niin oli tyttärensäkin. Tuli mummoksi 36v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 39v kun tulo isoäidiksi kun minun esikoiseni syntyi, pari kk päästä täytti 40v. Isäni oli vuoden nuorempi, täytti 39v. seuraavana päivänä minun esikoiseni syntymästä.

Vierailija
4/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli mummi kun olin 37v.

Vierailija
5/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin kouluun, oma äitini oli 41v. Muistan hämmennykseni, kun luokallani oli tyttö, jonka mummu oli 41v. Hän oli siis tullut mummuksi 34-vuotiaana, oli saanut tyttönsä 17-vuotiaana ja tyttö oman lapsensa saman ikäisenä.

Vierailija
6/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli mummi kun olin 37v.

Minusta myös saman ikäisenä.

Vierailija
7/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni

Vierailija
8/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden wt-muikkelin, josta tuli isoäiti alle nelikymppisenä. Kaikki lapset pienestä pitäen huostassa ja myös tämä lapsenlapsi nykyään.

Vierailija
9/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavastani tuli mummo 34 vuotiaana.

Vierailija
10/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menin kouluun, oma äitini oli 41v. Muistan hämmennykseni, kun luokallani oli tyttö, jonka mummu oli 41v. Hän oli siis tullut mummuksi 34-vuotiaana, oli saanut tyttönsä 17-vuotiaana ja tyttö oman lapsensa saman ikäisenä.

Olen aika varma että yhden samalla luokalla olleen tytön äiti tuli mummuksi myös viimeistään 33-34 vuotiaana. En ole ihan varma  minkä ikäisenä se oli saanut tämän luokkakaverin isosiskon. Voi olla että sai sen jo 15-vuotiaana jolloin oli mummuna jo 32-vuotiaana.

Vierailija
11/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mummo ei ole mikään tae siitä, että hoitaisi enemmän lapsenlapsia. Voi oöla niin menevä mummo, ettei ehdi hoitaa niitä ollenkaan.

Vierailija
12/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin. Eihän tuo niin ihmeellistä ole. Monet ovat saaneet lapsia nuorena, ja ne lapset sitten tekee nuorena lapsen. 

Vierailija
13/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Vierailija
14/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo teinilevittelijät ehtii alle 40 vuotiaana mummoksi. Yleensä se Wt.s perityy.

Vierailija
15/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni äidistä tuli mummo 32-vuotiaana. 

Ystäväni äiti oli 15, kun ystäväni syntyi ja ystäväni sai lapsen 17-vuotiaana.

Ystäväni lapset puolestaan ovat jo 25- ja 28-vuotiaat. He eivät teinivanhemmuutta jatkaneet. Ja arvostan sitä, että nämä teinivanhemmiksi tulleet ovat järjestäneet opiskelut, työt lasten kanssakin hienosti, ostaneet asunnot jne.

Vierailija
16/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini. Sai ensimmäisen lapsen 15 -vuotiaana.

Vierailija
17/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tiedän alle 40-vuotiaan eläkeläisnaisen

Vierailija
18/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tuttu sai lapsen 16-vuotiaana ja vastaavasti hänen lapsensa tuli äidiksi 23-vuotiaana. 

Vierailija
19/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 36v tullessaan mummoksi. Hän järkyttyi suunnattomasti ja mm kielisi minua liikkumasta kaupungilla / tai ylipäätään tässä kaupungissa missään, ettei kukaan näe minua ja vauvaa.

Itse olin kuitenkin 20v ja naimissa esikoiseni syntyessä.

Äitini ei toipunut tuosta skandaalista ikinä, hän ei halunnut nähdä lapsiani, pakolliset yo juhlat olivat paikkoja joissa hän tapasi lapseni.

Esikoiseni nyt 35v, eikä ole mummoaan tavannut elämänsä aikana kuin 4-6 kertaa. Äitini on täysin vieras ihminen lapsilleni, eivätkä he halua enää tutustua koko ihmiseen.

Vierailija
20/21 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli 36v tullessaan mummoksi. Hän järkyttyi suunnattomasti ja mm kielisi minua liikkumasta kaupungilla / tai ylipäätään tässä kaupungissa missään, ettei kukaan näe minua ja vauvaa.

Itse olin kuitenkin 20v ja naimissa esikoiseni syntyessä.

Äitini ei toipunut tuosta skandaalista ikinä, hän ei halunnut nähdä lapsiani, pakolliset yo juhlat olivat paikkoja joissa hän tapasi lapseni.

Esikoiseni nyt 35v, eikä ole mummoaan tavannut elämänsä aikana kuin 4-6 kertaa. Äitini on täysin vieras ihminen lapsilleni, eivätkä he halua enää tutustua koko ihmiseen.

Jos äitisi on sanut sinut 16-vuotiaana niin mikä ihme skandaali syntyi siitä että sinä sait oman esikoisesi 20-vuotiaana ja naimisissa?

Vai oliko äitisi mielestä skandaalimaista että kestää noin kauan saada miestä jalkojen väliin ilman kumia? Kyllä maha olisi pitänyt olla pystyssä jo rippileirillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme