Jos tuoreen miesystäväsi exä ottaisi yhteyttä sinuun ja varoittaisi hänestä
Uskoisitko häntä vai miestä, joka väittää katkeran exän valehtelevan?
Kommentit (268)
Kuuntelisin, jos väkivaltaa olisi ollut.
Mä varmasti jokatapauksessa suhtautuisin hieman varauksella uuteen miesystävääni ja etenisin rauhassa. Uskon varmasti että elän mielipide on oikea mutta ei sillä nyt minun mielipiteeseeni olisi mitään vaikutusta.
Selvittäisin pitävätkö puheet paikkansa. Jos pitävät jos selviäisi miehestä asioita jotka salannut niin luiskaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Varottaisi mistä?
Vaikka väkivallasta ja valheellisuudesta?
Ottaisin asian esille miesystävän kanssa ja miettisin tilannetta sen kannalta miten hän suhtautuu asiaan ja väitettyyn vaaraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varottaisi mistä?
Vaikka väkivallasta ja valheellisuudesta?
Asiasta keskusteltaisiin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin asian esille miesystävän kanssa ja miettisin tilannetta sen kannalta miten hän suhtautuu asiaan ja väitettyyn vaaraan.
Jos reaktio olisi tasoa että ei kuulu sinulle millään tavalla niin juoksisin ja lujaa.
Kuuntelisin eksää ja tarkkailisin miehen käytöstä normaalia herkemmällä korvalla. Jos eksä kertoisi miehellä olevan jotain tuomioita, tarkastaisin asian hakemalla miehen rikosrekisterin jostain netistä. Se on käsittääkseni mahdollista.
Ylipäätään pitää tietää miehen menneisyyden teot. On asioita jotka ovat ehdoton no go.
Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.
Nuorempana en olisi uskonut, nykyään tällä iällä ja kokemuksella voisin uskoakkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin katkera exhyötyy itse mitään varoittelusta. Joten itse laittaisin korvan taakse sen mitä ex sanoo miehestä.
Kunhan vain purkaa pahaa oloaan jollekin.
Kokemukseni on että olisi kannattanut uskoa eksää.
Uskoin miehen puheet että eksä valehtelee ja yrittää vain mustamaalata. Ei olisi kannattanut, vuoden sisällä tuli totuus esiin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana en olisi uskonut, nykyään tällä iällä ja kokemuksella voisin uskoakkin.
Joillain on tapana toistaa samaa väkivaltaista käytöstään parisuhteesta toiseen läpi elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reaktio olisi tasoa että ei kuulu sinulle millään tavalla niin juoksisin ja lujaa.
Melko tyly suhtautuminenhan tuo olisi mihin tahansa keskusteluun "ei kuulu sulle", mutta tuskin tuon takia nyt tarvitsee juoksemaan lähteä.
Kuuntelisin, mutta tarkkailisintilannetta. Jos exä on kuukauden takaa, sillä voi olla vain kosto mielessä. Mutta jos kyseessä tapaus vuosien takaa, jopa 20:n vuoden takaa, voi olla ettei olisi enää katkera, vaan saattaa ihan oikeasti olla syytä varovaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Pidät siis täysin mahdottomana ajatusta, että ex haluaisi vahingoittaa miestä?
Oman kokemukseni mukaan kannattaisi uskoa.
Kuuntelisin ja seuraisin tilannetta, ei siinä mitään.