Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minimalistinen ihonhoito. Kokemuksia?

Vierailija
07.05.2024 |

Ja mitä tuotteita käytät? Onko ihon kunto parempi?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vedellä, joskus silloin tällöin saippualla. Aurinkovoidetta joskus, mutta mieluummin hattu. Iho on kai ihan normaali. Ikää yli 40 v.

Vierailija
82/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut talvella yövoidetta aamullakin ja aina jos iho tuntuu kuivalta. Se kun on rasvaisempaa ja kosteuttavampaa kuin päivävoide. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii helvetin hyvin kun vaihdoin yö ja päivävoiteen laittoa.. Si vuoreen jokin verran päivällä nukutaan, mutta sopii saatana hyvin mun ihotyypille 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
84/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina niin hauskoja.

" Ihoni näyttää paremmalta kuin samanikäiset ja ihoaan hoitaneet"

Kyllä niin kilinkellit. Sanoisin että perimällä elintapojen lisäksi on aivan helvetin iso merkitys.

Jos perimällä ja elintavoilla on suurin merkitys, niin miten sovitat siihen tuon "ihoaan hoitaneet"? Jäi vähän epäselväksi tuo mitä hait takaa...

Ja jos joku on saanut positiivisia ihokommentteja, niin eihän se ole keltään poiskaan. Tässä ketjussahan kysyttiin ihonhoitorutiineista, ja silloin on luonnollista miettiä mikä auttaa ja mikä on ehkä turhaa.

Jos esim pesen joka aamu kasvoni tuhkalla, niin eikö ole hyvä välillä tarkistaa miten naamani eroaa omanikäisistäni? ;-) Ja jos joku ottaa vinkistä vaarin, niin vassoguu kokeilemaan :-)

Vierailija
85/85 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, joko-tai, tai kumpikin yhdessä. Ilman tutkimustyötä ei voi tietää ;-)

Ainakaan en ole turhaa rasittanut ihoa, lompakkoa enkä luontoa kemiallisilla tuotteilla. 

Ja kun katselen 80+ äitini ikäisiä naisia, niin toisilla on kasvot kuin vauvan peppu, vaikkeivat ole käyttäneet mitään kemikaaleja, kun taas toisilla ei ole ollut yhtä hyvä onni, hoidoista riippumatta. 

Ja onko miesten kasvot täysin pilalla? "

Ihon paksuus ja rasvaisuus ovat suurin tekijä ihon kunnolle, siis geenit. Pätee kyllä miehiinkin, miesten iho on luonnostaan naisen ihoa paksumpi, mutta kyllä sekin iän mukana kuivuu ja tulee ryppyjä. 

Hienoa, että olet ihonhoitoosi ja kuntoon tyytyväinen, mutta se mikä sopii itselle, ei sovi välttämättä muille.

Ja kyllä ainakin minun tuntemissani 55+ ihmisissä näkyy se kuka on rasvannut ihoaan ja välttänyt tupakkaa ja aurinkoa. Tärkeintä on silti oma fiilis siitä onko

Jos on 3 eri parametriä, rasva+tupakka+aurinko, niin miten voi tietää että juuri rasvaaminen auttoi? ;-) En usko että esim tieteellistä tutkimusta tehdään noin eri asioita yhdistelemällä.

Jos esim joku hukkuu, niin johtuiko se siitä että henkilö ei käyttäyt aurinkovoidetta, kun samalla oli juonut alkoholia ja ei osannut uida? ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan