Mä en oo kyllä ikinä ymmärtänyt, että mitä hauskaa jossain Kummelissa on
Näyttelijät pukeutuneet hassusti ja lausuu sanoja hassusti. Ymmärtäisin jos tuo olisi 5-vuotiaille suunnattu sarja. Vai onko tuo jotain tamperelaisten huippuälykästä huumoria jota muut eivät ymmärrä?
Kommentit (123)
En minäkään ymmärrä kummeli, mutta lähes kaikki muu vanha suomi huumori uppoaa kuten myös brittihuumori. Amerikkalaista päälle naurettua huumoria en koskaan sitten myöskään koskaan ymmärtänyt.
No en mä nyt kaikkea voi tietää, mä mikään jumala oo. mä oon lentäjä.
Miten kertoa olevansa huumorintajuton tosikko kertomatta olevansa huumorintajuton tosikko..
Voiko joku kummeleista tykkäävä selostaa, että mikä niissä sketseissä on hauskaa? Siis ihan oikeasti! Tommosta jonninjoutavaa jankkaamista. Minulta varmaan puuttuu joku osa aivoista, kun en ymmärrä.
Aloittajan kaltaisista tulee aina mieleen, että he näyttävät samalta kuin Satu ja Tuija nyrpistelemässä nenäänsä baarissa.
Ymmärrän. Ei kaikki ihmiset pidä esimerkiksi hyvästä säästä tai erinomaisesta ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Huumorin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Kyllä, myös hieman keveämmän huumorin. Yritä vähän relata ja oikaise otsasi rypyt, kyllä se siitä.
Tabu ja Lapinlahden lintujen tekeleet olivat hauskoja. Tuo kummeli ei koskaan minulle auennut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kummeleista tykkäävä selostaa, että mikä niissä sketseissä on hauskaa? Siis ihan oikeasti! Tommosta jonninjoutavaa jankkaamista. Minulta varmaan puuttuu joku osa aivoista, kun en ymmärrä.
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot täysin normaali. Kaikki Kummelille naureskelevat ovat ke ha rei ta.
Oi miten hieno provo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
No mun äiti on nainen ja se nauraa Kummelille! Miten selität tämän?
T: eri
Kyllähän nämä ihan hauskoja on. Alkaa vaan kyllästyttämään kun sarja uusitaan ties monettako kymmenettä kertaa. Voisi laittaa vaikka jotain vanhempaa brittihuumoria tuoltakin ajalta, vai eivätkö ole poliittisesti korrekteja enää.
Vierailija kirjoitti:
Huumori ei parane selittämällä. Jos hauskuutta ei näe, sitä ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen nainen ja pyysin selostamaan sen, että mitä hauskaa kummeleissa on. En saanut kysymykseeni vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Petelius ja Kallialakin tuntuivat aikanaan hauskoilta.
Eivät todellakaan olleet hauskoja, kuten ei ole Kummelikaan. Ihan hirveitä. Tuntui aina siltä, kuin he pitäisivät katsojia idiootteina, joille kelpaa mikä tahansa, eikä tarvitse nähdä vaivaa. Ilmeisesti he olivat oikeassa, koska heitä katsottiin.
benny hill
huonosti käyttäytyvät miehet
maanalainen armeija iskee jälleen
dallas
nää vois kyllä uusia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumori ei parane selittämällä. Jos hauskuutta ei näe, sitä ei näe.
Onko se hauskuus siis vain se, että ne on vaan niin urpoja? Mitään muuta syytä en keksi.
Voisiko joku edes yrittää selittää?
Jos et ymmärrä niin olet joko vaarallinen n*tsi tai korealainen n**keri.