Hauska huomata että vielä miehet pörrää ympärillä
Olin eilen kolmen kaverini kanssa viihteellä pitkästä aikaa.
Ja yllätyin, miten miehet pörräsivät ympärilläni, en edes tiedä miksi nyt oli näin hyvä flaksi. Kyllä mua yleensäkin lähestyy joku, mutta tämän illan aikana 4 eri miestä kävi juttelemassa mulle ja vielä useampi flirttasi kauempaa hymyillen ja katsekontaktia hakien. Yksi jutustelijoista tyrkkäsi numeronsakin, haluaisi viedä minut treffeille.
Ikäni on siis 40+ Nämä miehet olivat suunnilleen ikäisiäni, no yksi oli n. 10 vuotta nuorempi ja yksi n. 5 vuotta vanhempi. Ihan hyvännäköisiä ja fiksujakin kaikki vielä.
Ja kyllä, elämässäni on muutakin kuin miesten huomio, mutta kyllähän tämä nyt piristi. Nautin huomiosta, ja varmaan käsillä viimeiset vuodet kun sitä vielä ulkonäöllä saan :P
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kaunis, hoikka ja saanut koko elämäni miesten huomiota. Nyt vaan odotan, että rupsahdan eikä kukaan enää katso päin. Oikein ärsyttää ihmisten huomio välillä, enkä tajua miten joku siitä voi nauttia. Töissäkään saa olla rauhassa, kun joku limanuljaska heittää jotain kulunutta läppää. Tänä vuonna täytän 40v ja muistan jo 13 vuotiaasta alkaen sen, miten miehet kommentoi kauneutta ja pituutta ja hoikkuutta. Kaikki pyörii aina vaan ulkonäön ympärillä. Mutta hyvä, jos joku nauttii moisesta huomiosta.
Älä huoli täti mulla on sulle tähänkin ratkaisu. Ekaksi leikkaa tukka pois kokonaan, hommaa nenärengas, käytä jotain rumaa ylisuurta goottihupparia ja housuja ja vielä pisteeksi iin päälle naamalle resting bitch face ilme niin takaan että jos ei kokonaan lopu lähestymiset niin ainakin dramaattisesti vähenee. Ei kestä kiittää
Kiitos. Testaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksin lähdit kuitenkin kotia.
Minä lähden aina yksin kotiin, yhden illan juttuja en ole ikinä harrastanut, se on melko rahvaanomaista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla kuvitellaan, että miesten huomio lakkaa täysin, kun nainen täyttää 40 vuotta. Eihän se näin mene. Lähes jokainen nainen, vaikka 60-vuotias, löytää halutessaan puolison eron jälkeen. Itsekin olen vielä viisikymppisenä saanut paljon huomiota ikäisiltäni miehiltä esimerkiksi työpaikalla.
Juu, jos lukee pelkästään näitä palstoja, niin äkkiä saa itsensä aivopestyä siihen, että vain alle 30v on se, minkä miehet haluavat. Mun kaverin äiti erosi lastensa isästä 1990-luvulla. Sen jälkeen sai kahden lapsen yh:na itselleen vielä pitkän, varakkaan hammaslääkärin. Kun tämä mies menehtyi, löysi vielä todella fiksun ja kivannäköisen miehen, samassa ikäluokassa. Ihminen, joka elää huomiosta, kärsii ikääntymisestä. Mutta normaalin itsetunnon omaava ei, olipa ulkonäkö mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pörrää, jos on suht normaalipainoinen, mielellään pitkätukkainen, pukeutuu naisellisesti ja HYMYILEE ja näyttää
siltä että elämä on kivaa.
Kyllä se on tuo hymy, mikä viehättää. Nykynaiset on niin naama nurinpäin, ettei niitä uskalla lähestyä edes viattoman flirtin merkeissä. Eikä ne osaa flirttailla itsekään. Tämä on koronaeristäytymisen lopputulos.
Itsellänikin olisi ollut vientiä viimeksi. Vaikka on runsaasti ylipainoakin.
Kun hymyilee, niin näkyy kauheat silmänympärysrypyt:DDD
Kyllä 4kymppisellä naisella vielä miehe ympärillä pörrää vaikka kuinka, kunhan menee sellaiseen paikkaan missä oman ikäisiä suunnilleen. Jos menet parikymppisten baariin, tuskin kukaan mies/poika pörrää ympärillä.
Sylje noiden "pörräävien" mulkkujen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis yksin lähdin kotiin, koska mulla mies kotona. Ollut jo sama mies 20 vuotta.
Ap
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ujona naisena mietin miksi jotkut naiset ikäänkuin janoaa useiden misten huomiota ja flirttiä. Itse olen aina vain ahdistunut siitä. Kun lähden ulos niin koitan pukeutua mahd. massaan ettei kukaan vaan kiinnitä väärällä tavalla huomiota. Noh kai me ihmiset ollaan erilaisia. Mielestäni käytökseksi kuulosti vähän erikoiselta jos kerta mies jo löytyy kotoa.
En käy baareissa, en ole mielestäni kaunis mutta olen pitkä, hoikka (mutta muodokas) ja minulla on pitkät vaaleat hiukset. Säjkähdän välillä kun nuorennäköiset humalaiset miehet lähestyvät kadulla jos satun olemaan ulkona myöhään. Usein sanon heille: älkää viitsikö, olen yli 50 v. -kuten olenkin. Humala sokeuttaa miehet.
Minäpä kerron, mitä ne miehet näkee sussa: Paljaalla rojut sisään, johonkin naista muistuttavaan!
Minua ainakin ahdistaa tuijottelevat ja katseita luovat miehet. En pidä. Jos jotakuta kiinnostaa, tule sitten vaikka juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kielletään lannotteiden tuonti Venäjältä ja sitten Euroopassa itketään, ettei ole lannotteita, eikä ole kaasua eikä öljyäkään, sähkökin vähissä. Kuka hyötyy? USA tietenkin. USA ei muutenkaan tuo Venäjältä juuri mitään, eli kaikki Venäjän vastaiset sanktiot hyödyntävät USAa, kun Venäjä ja Eurooppa (EU) heikkenevät. Jenkkilöiden asemyyntikin kukoistaa.
Jassoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pörrääkin, mutku täytät 60v niin ei pörrää enää, nauti nyt vielä kun pystyt.
Miten mulukkujen pörräämisestä voi nauttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pörrääkin, mutku täytät 60v niin ei pörrää enää, nauti nyt vielä kun pystyt.
Miten mulukkujen pörräämisestä voi nauttia?
Tota olisi kannattanut pohtia terapeutin kanssa 30v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 4kymppisellä naisella vielä miehe ympärillä pörrää vaikka kuinka, kunhan menee sellaiseen paikkaan missä oman ikäisiä suunnilleen. Jos menet parikymppisten baariin, tuskin kukaan mies/poika pörrää ympärillä.
Minä olen nelikymppinen nainen, ja kyllä ne parikymppisetkin yrittää pokailla. Eikä tarvitse edes baarissa olla, vaan on tapahtunut esim kadulla ja kahvilassa. Aika sitkeitäkin ovat olleet. Kun sanon, että olet mulle liian nuori, niin keksitään kaikenlaisia hyviä syitä miksi olisi kuitenkin hyvä edes kokeilla. No, hauskojahan nuo ovat, ihan hyvän mielen kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pörrää, jos on suht normaalipainoinen, mielellään pitkätukkainen, pukeutuu naisellisesti ja HYMYILEE ja näyttää
Kyllä se on tuo hymy, mikä viehättää. Nykynaiset on niin naama nurinpäin, ettei niitä uskalla lähestyä edes viattoman flirtin merkeissä. Eikä ne osaa flirttailla itsekään. Tämä on koronaeristäytymisen lopputulos.
Se nyt on yksi vtun sama, hymyileekö vai ei. Toiset kiinnostaa, toiset ei. Sivusta
Joku mainitsi hymyilyn tärkeyden. No, mä en hymyile, ja silti baarissa seuraan änkeää usein jätkiä, joista en ole pätkääkään kiinnostunut (olen myös varattu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen ns. naama nurinpäin välillä saadakseni tietynlaiset tyypit pysymään poissa, mutta se ei auta. Osaan kyllä flirttailla jos mies kiinnostaa.
Flirttailu on iloisen kepeää, josta kaikille osapuolille tulee hyvä mieli. Ei flirttailulla tähdätä välttämättä yhtään sen enempään. Asun itse keski-Euroopassa ja sellainen mukava pinnallinen jutustelu ja kevyt flirtti kuuluu ihan arkipäivään. Ihmiset tulevat nähdyksi. Miksei sellaisesta saisi puolin ja toisin nauttia? Olen flirttailut ihan naistenkin kanssa, hyvä mieli jäi siitäkin vaikka en sen kummemmin ole naisista seksuaalisessa mielessä kiinnostunut.
N50
Eilen pubissa ollessani, sellanen about 60v nainen olisi halunnut välttämäti minut mukaansa, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Sinkkuna olisin toki voinut lähteäkin ja on sanomattakin selvää, että mihin touhuihin se olisi johtanut, eli kyllä naisetkin voivat olla aktiivisia, iästä huolimatta. Kiva mielihän siitä tuli, mutta itse en vaan ollut "sellaisella" tuulella ja koko homma tuli vähän puun takaa.
M54
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt niin nuoresta välittää?
Yllättävää kun ympäristö on baari ja viinaa.