Hauska huomata että vielä miehet pörrää ympärillä
Olin eilen kolmen kaverini kanssa viihteellä pitkästä aikaa.
Ja yllätyin, miten miehet pörräsivät ympärilläni, en edes tiedä miksi nyt oli näin hyvä flaksi. Kyllä mua yleensäkin lähestyy joku, mutta tämän illan aikana 4 eri miestä kävi juttelemassa mulle ja vielä useampi flirttasi kauempaa hymyillen ja katsekontaktia hakien. Yksi jutustelijoista tyrkkäsi numeronsakin, haluaisi viedä minut treffeille.
Ikäni on siis 40+ Nämä miehet olivat suunnilleen ikäisiäni, no yksi oli n. 10 vuotta nuorempi ja yksi n. 5 vuotta vanhempi. Ihan hyvännäköisiä ja fiksujakin kaikki vielä.
Ja kyllä, elämässäni on muutakin kuin miesten huomio, mutta kyllähän tämä nyt piristi. Nautin huomiosta, ja varmaan käsillä viimeiset vuodet kun sitä vielä ulkonäöllä saan :P
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kerroit miehellesikin kuinka hauskaa oli huomata että vieraita miehiä pörräs ympärillä ,tuli treffikutsuja sun muuta.Aviomiehesi tietysti laittoi shamppanjat jäihin näiden hyvien uutisten kunniaksi.
Jep! Just tää.
Mikä saa aviossa olevan naisen avautumaan tästä asiasta Aihe vapaa keskustelupalstalla?
Saamasi huomio ei korreloi mitenkään tosi elämän kiinnostuksen kanssa. Varsinkin kun sulla on ollut sormus sormessa.
Mitä kivaa tossa on? En välitä pörräävistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kerroit miehellesikin kuinka hauskaa oli huomata että vieraita miehiä pörräs ympärillä ,tuli treffikutsuja sun muuta.Aviomiehesi tietysti laittoi shamppanjat jäihin näiden hyvien uutisten kunniaksi.
Kyllä mä nauraen kerroinkin hänelle, että olis ollu vientiä. Naurahti itekin ihan hyväntuulisesti, että uskoo kyllä, ja iski silmää.
Ei meillä flirttiä pidetä pahana. Kun ei se johda mihinkään.
Ap
Oksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Just tää.
Mikä saa aviossa olevan naisen avautumaan tästä asiasta Aihe vapaa keskustelupalstalla?
Saamasi huomio ei korreloi mitenkään tosi elämän kiinnostuksen kanssa. Varsinkin kun sulla on ollut sormus sormessa.
Ei mulla oo sormusta sormessa. 20 vuotta ollaan miehen kanssa oltu yhdessä, muttei olla kihloissa eikä naimisissa.
Ap
Erikoista, että pitää ilman sormusta baariin mennä hakemaan huomiota. Mä olen aina ollut ruma ja saanut miehet kiinnostumaan muilla keinoilla kuin ulkonäöllä, ja se on ehkä ihan hyvä, kun näitä juttuja lukee.
Itse en ole koskaan välittänyt random miesten huomiosta,mutta oman miehen (rakkaan) huomio on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin just. Huomio, hymyt, kehut, flirtti ja ihailuhan on ihan hirveetä. Kuka semmosesta muka tykkää!?
Ärsyttäis kun ei mua kiinostas kuitenkaan lätistä joutavan päiväistä skeidaa. Siksi en käykkään juuri missään ja on mulla mies kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin just. Huomio, hymyt, kehut, flirtti ja ihailuhan on ihan hirveetä. Kuka semmosesta muka tykkää!?
Myötähäpeää aiheuttavaa se on. Jo pienenä naureskelin, kun pojat juoksi tyttöjen perässä ja kiusoitteli niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄
Kun kerran luottamus pelaa niin mikäs siinä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole noin huomionkipeä.
Ravintolassa löytää vaivatta miehiä jotka ovat valmiita tyydyttämään itsensä mihin tahansa helpoon reikään.
Vähänkään tasokkaamman naisen perässä ne eivät juokse kun tietävät että sillä on rima korkealla eikä se suostu tusinaurpon panopuuksi.
Kylläpäs ap saa kitkeriä kommentteja kanssasiskoilta 😂
You go girl! Nauti kun vielä voit!
Miks haluut jonkun random miesten huomiota. jos sulla on oma mies?!
Ehkä ne oli paikan vakikasvoja, jotka huomasivat, että nyt on joku uus muija paikalla. Kaikkia muita oli jo kokeiltu.
Itse ujona naisena mietin miksi jotkut naiset ikäänkuin janoaa useiden misten huomiota ja flirttiä. Itse olen aina vain ahdistunut siitä. Kun lähden ulos niin koitan pukeutua mahd. massaan ettei kukaan vaan kiinnitä väärällä tavalla huomiota. Noh kai me ihmiset ollaan erilaisia. Mielestäni käytökseksi kuulosti vähän erikoiselta jos kerta mies jo löytyy kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että pitää ilman sormusta baariin mennä hakemaan huomiota. Mä olen aina ollut ruma ja saanut miehet kiinnostumaan muilla keinoilla kuin ulkonäöllä, ja se on ehkä ihan hyvä, kun näitä juttuja lukee.
Mitä ne muut keinot on? Kerro toiselle rumalle.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs ap saa kitkeriä kommentteja kanssasiskoilta 😂
You go girl! Nauti kun vielä voit!
On se outoa koska ap.:llä on mies.
Mitä nautinnollista siinä on? Pääsääntöisesti tyhmiä iskuyrityksiä miehiltä, joita ei halua.