Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska huomata että vielä miehet pörrää ympärillä

Vierailija
04.05.2024 |

Olin eilen kolmen kaverini kanssa viihteellä pitkästä aikaa. 

Ja yllätyin, miten miehet pörräsivät ympärilläni, en edes tiedä miksi nyt oli näin hyvä flaksi. Kyllä mua yleensäkin lähestyy joku, mutta tämän illan aikana 4 eri miestä kävi juttelemassa mulle ja vielä useampi flirttasi kauempaa hymyillen ja katsekontaktia hakien. Yksi jutustelijoista tyrkkäsi numeronsakin, haluaisi viedä minut treffeille.

Ikäni on siis 40+ Nämä miehet olivat suunnilleen ikäisiäni, no yksi oli n. 10 vuotta nuorempi ja yksi n. 5 vuotta vanhempi. Ihan hyvännäköisiä ja fiksujakin kaikki vielä. 

Ja kyllä, elämässäni on muutakin kuin miesten huomio, mutta kyllähän tämä nyt piristi. Nautin huomiosta, ja varmaan käsillä viimeiset vuodet kun sitä vielä ulkonäöllä saan :P

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pörrää, jos on suht normaalipainoinen, mielellään pitkätukkainen, pukeutuu naisellisesti ja HYMYILEE ja näyttää siltä että elämä on kivaa. 

Vierailija
2/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksin lähdit kuitenkin kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viihteellä pitkästä aikaan" eli sulla on viikon putki takana.

Vierailija
4/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilta sinulla. Miksi lähdit yksin kotiin? Miksi kerrot meille tämän?

Nainen kysyy.

Vierailija
5/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ilta sinulla. Miksi lähdit yksin kotiin? Miksi kerrot meille tämän?

Nainen kysyy.

Varmaankin naimisissa jo. Minäkin olin eilen pubissa, mutta miehet ei kiinnosta, kun on jo aviomies.

Vierailija
6/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis yksin lähdin kotiin, koska mulla mies kotona. Ollut jo sama mies 20 vuotta.

Ap

Vierailija
7/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä flaksi on jotain aivan muuta kuin mitä sinulle tapahtui.

Vierailija
8/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinun mielestäsi sitten on? 

Vierailija
9/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinun mielestäsi sitten on? 

Panemista.

Vierailija
10/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin tuoksu saa miehet pörräämään vaikka olisi hieman rupsahtanutkin mamma.

Vierailija
11/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpin tuoksu saa miehet pörräämään vaikka olisi hieman rupsahtanutkin mamma.

No ei siellä kaikkien pimpillisten ympärillä miehet pörränneet... :D

Ap

Vierailija
12/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää miehiä ympärillä. Ihan kamalaa ahdistavaa. Aivan kuin itse tekisi jotain väärin, kun on jo oma mies. 

Vierailija
13/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pörrää, jos on suht normaalipainoinen, mielellään pitkätukkainen, pukeutuu naisellisesti ja HYMYILEE ja näyttää siltä että elämä on kivaa. 

Unohdit kauniskasvoisuuden

Vierailija
14/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä vaiheessa tapahtuu, kun ei enää miehet pörrää ympärilläsi? Entä pörrääkö miehesi baareissa kavereiden kanssa käydessään naisten ympärillä ja on ilahtunut, kun vielä kelpaa? 

Vierailija
15/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pörrääkin, mutku täytät 60v niin ei pörrää enää, nauti nyt vielä kun pystyt.

Vierailija
16/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerroit miehellesikin kuinka hauskaa oli huomata että vieraita miehiä pörräs ympärillä ,tuli treffikutsuja sun muuta.Aviomiehesi tietysti laittoi shamppanjat jäihin näiden hyvien uutisten kunniaksi.

Vierailija
17/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä vaiheessa tapahtuu, kun ei enää miehet pörrää ympärilläsi? Entä pörrääkö miehesi baareissa kavereiden kanssa käydessään naisten ympärillä ja on ilahtunut, kun vielä kelpaa? 

Mielenkiintoista että sinua kiinnostaa pohtia tätä. No, yritän vastata. Luulen, että sitten kun miehet ei enää pörrää ympärilläni, viihdeiltani on muutoin samanlainen, mutta ilman heitä. Tanssitaan ja pidetään hauskaa ystävien kanssa siis. 

En minä tiedä pörrääkö mieheni naisten ympärillä, mutta kyllä hänelle flirttaillaan ja varmasti "kelpaisi" muillekin. Ja tämä aivan ok! Jos nyt ei siis kenenkään matkaan lähde, kuten en minäkään. Flirtti on piristävää ja sallittua. 

Ap

Vierailija
18/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis, hoikka ja saanut koko elämäni miesten huomiota. Nyt vaan odotan, että rupsahdan eikä kukaan enää katso päin. Oikein ärsyttää ihmisten huomio välillä, enkä tajua miten joku siitä voi nauttia. Töissäkään saa olla rauhassa, kun joku limanuljaska heittää jotain kulunutta läppää. Tänä vuonna täytän 40v ja muistan jo 13 vuotiaasta alkaen sen, miten miehet kommentoi kauneutta ja pituutta ja hoikkuutta. Kaikki pyörii aina vaan ulkonäön ympärillä. Mutta hyvä, jos joku nauttii moisesta huomiosta. 

Vierailija
19/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se erilaista naisilla. Minua ei ole ikinä kukaan katsellut, flirttaillut tai lähestynyt siinä mielessä. Vttu tätä turhaa elämää

Vierailija
20/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerroit miehellesikin kuinka hauskaa oli huomata että vieraita miehiä pörräs ympärillä ,tuli treffikutsuja sun muuta.Aviomiehesi tietysti laittoi shamppanjat jäihin näiden hyvien uutisten kunniaksi.

Kyllä mä nauraen kerroinkin hänelle, että olis ollu vientiä. Naurahti itekin ihan hyväntuulisesti, että uskoo kyllä, ja iski silmää.

Ei meillä flirttiä pidetä pahana. Kun ei se johda mihinkään. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän