Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska huomata että vielä miehet pörrää ympärillä

Vierailija
04.05.2024 |

Olin eilen kolmen kaverini kanssa viihteellä pitkästä aikaa. 

Ja yllätyin, miten miehet pörräsivät ympärilläni, en edes tiedä miksi nyt oli näin hyvä flaksi. Kyllä mua yleensäkin lähestyy joku, mutta tämän illan aikana 4 eri miestä kävi juttelemassa mulle ja vielä useampi flirttasi kauempaa hymyillen ja katsekontaktia hakien. Yksi jutustelijoista tyrkkäsi numeronsakin, haluaisi viedä minut treffeille.

Ikäni on siis 40+ Nämä miehet olivat suunnilleen ikäisiäni, no yksi oli n. 10 vuotta nuorempi ja yksi n. 5 vuotta vanhempi. Ihan hyvännäköisiä ja fiksujakin kaikki vielä. 

Ja kyllä, elämässäni on muutakin kuin miesten huomio, mutta kyllähän tämä nyt piristi. Nautin huomiosta, ja varmaan käsillä viimeiset vuodet kun sitä vielä ulkonäöllä saan :P

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs ap saa kitkeriä kommentteja kanssasiskoilta 😂

You go girl! Nauti kun vielä voit! 

No voi hellanlettas! Mä saan huomiota mun mieheltä.

Vierailija
42/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona naisena mietin miksi jotkut naiset ikäänkuin janoaa useiden misten huomiota ja flirttiä. Itse olen aina vain ahdistunut siitä. Kun lähden ulos niin koitan pukeutua mahd. massaan ettei kukaan vaan kiinnitä väärällä tavalla huomiota. Noh kai me ihmiset ollaan erilaisia. Mielestäni käytökseksi kuulosti vähän erikoiselta jos kerta mies jo löytyy kotoa. 

Mikä mun käytös kuulosti erikoiselta?

Siis menin viihteelle ystävieni kanssa tanssimaan. 

Miehiä kävi flirttaamassa ja jutustelemassa (en MINÄ lähestynyt heitä vaan he mua!) 

Ja kenenkään mukaan en lähtenyt. 

Eli mikä tässä käytöksessäni oli erikoista kun kerran mies löytyy kotoa"?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kuvittelet olevan viimeiset vuodet, kun huomiota miehiltä tulee? Olen jo melkein 50, eikä huomio ole vähentynyt. Myös työpaikalla on useita minusta kiinnostuneita miehiä. Huomiota antavat miehet vanhenevat samaan tahtiin kuin minä itse. Harva mies oikeasti itseään selvästi nuorempia tavoittelee.

Vierailija
44/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona naisena mietin miksi jotkut naiset ikäänkuin janoaa useiden misten huomiota ja flirttiä. Itse olen aina vain ahdistunut siitä. Kun lähden ulos niin koitan pukeutua mahd. massaan ettei kukaan vaan kiinnitä väärällä tavalla huomiota. Noh kai me ihmiset ollaan erilaisia. Mielestäni käytökseksi kuulosti vähän erikoiselta jos kerta mies jo löytyy k(otoa. 

Miehiä kävi flirttaamassa ja jutustelemassa (en MINÄ lähestynyt heitä vaan he mua!) 

Ap

Sun käytöksessä ei ollut mitään vikaa, olisi ollut töykeää naama norsunveellää tylyttää ihan kohteliaita ja mukavia miehiä.

Vierailija
45/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että pitää ilman sormusta baariin mennä hakemaan huomiota. Mä olen aina ollut ruma ja saanut miehet kiinnostumaan muilla keinoilla kuin ulkonäöllä, ja se on ehkä ihan hyvä, kun näitä juttuja lukee. 

Muilla keinoilla.. My ass!

Katkeralta vaikuttaa. Miksi sitten luet näitä juttuja, jos olet niin muiden yläpuolella?

Vierailija
46/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona naisena mietin miksi jotkut naiset ikäänkuin janoaa useiden misten huomiota ja flirttiä. Itse olen aina vain ahdistunut siitä. Kun lähden ulos niin koitan pukeutua mahd. massaan ettei kukaan vaan kiinnitä väärällä tavalla huomiota. Noh kai me ihmiset ollaan erilaisia. Mielestäni käytökseksi kuulosti vähän erikoiselta jos kerta mies jo löytyy kotoa. 

Ap

Siitä että olet jotenkin kiinnostunut ja innostunut random miesten huomiosta vaikka sulla on jo oma mies. Sitä yhtä asiaa he vain hakee varsinkin jos tietävät että olet varattu. 

Vierailija
47/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ettet saa parisuhteessasi tarpeeksi huomiota j a läheisyyttä omalta mieheltäsi, jos tulet noin innostuneeksi toisten huomiosta.

Vierailija
48/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerroit miehellesikin kuinka hauskaa oli huomata että vieraita miehiä pörräs ympärillä ,tuli treffikutsuja sun muuta.Aviomiehesi tietysti laittoi shamppanjat jäihin näiden hyvien uutisten kunniaksi.

Ohiksena tähän. Olin illanvietossa juhlistamassa esimiehen eläköitymistä. Ensin syötiin hyvin ja sitten lähdettiin isolla porukalla jatkoille paikalliseen karaoke pubiin. 

Mieheni: Ai sä tulit jo (klo oli n. 23:00)

Minä: oli pakko lähteä karkuun, joku 60 v. känniääliö iski silmänsä minuun 

Mies: 🤣

En mieluusti käy baareissa muutenkaan, mutta seuraa etsivät miehet eivät ilahduta yhtään, kun itsellä on jo puoliso. 

Vierailija
49/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ilta sinulla. Miksi lähdit yksin kotiin? Miksi kerrot meille tämän?

Nainen kysyy.

Varmaankin naimisissa jo. Minäkin olin eilen pubissa, mutta miehet ei kiinnosta, kun on jo aviomies.

mitä sinä siellä pubissa sitten teit? nautitko istua likaisilla tuoleilla ja juoda ylihintaista siideriä likaisesta lasista ja pitää sitä tahmealla pöydällä samalla kuunnellen kännisten örvellystä?

Vierailija
50/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät, valoisuus, lämpö ja auringonpaiste. Ihmiset näyttävät paremmilta ja iloisemmilta. Auringonpaiste lisää tutkitusti myös seksihaluja.

Kiva kuitenkin että et pettänyt miestäsi.

Vierailija
51/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kaunis, hoikka ja saanut koko elämäni miesten huomiota. Nyt vaan odotan, että rupsahdan eikä kukaan enää katso päin. Oikein ärsyttää ihmisten huomio välillä, enkä tajua miten joku siitä voi nauttia. Töissäkään saa olla rauhassa, kun joku limanuljaska heittää jotain kulunutta läppää. Tänä vuonna täytän 40v ja muistan jo 13 vuotiaasta alkaen sen, miten miehet kommentoi kauneutta ja pituutta ja hoikkuutta. Kaikki pyörii aina vaan ulkonäön ympärillä. Mutta hyvä, jos joku nauttii moisesta huomiosta. 

Älä huoli täti mulla on sulle tähänkin ratkaisu. Ekaksi leikkaa tukka pois kokonaan, hommaa nenärengas, käytä jotain rumaa ylisuurta goottihupparia ja housuja ja vielä pisteeksi iin päälle naamalle resting bitch face ilme niin takaan että jos ei kokonaan lopu lähestymiset niin ainakin dramaattisesti vähenee. Ei kestä kiittää

Vierailija
52/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy baareissa, en ole mielestäni kaunis mutta olen pitkä, hoikka (mutta muodokas) ja minulla on pitkät vaaleat hiukset. Säjkähdän välillä kun nuorennäköiset humalaiset miehet lähestyvät kadulla jos satun olemaan ulkona myöhään. Usein sanon heille: älkää viitsikö, olen yli 50 v. -kuten olenkin. Humala sokeuttaa miehet.

Vierailija
53/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että pitää ilman sormusta baariin mennä hakemaan huomiota. Mä olen aina ollut ruma ja saanut miehet kiinnostumaan muilla keinoilla kuin ulkonäöllä, ja se on ehkä ihan hyvä, kun näitä juttuja lukee. 

Katkeralta vaikuttaa. Miksi sitten luet näitä juttuja, jos olet niin muiden yläpuolella?

Ei sun perse vaan sen kelle kommentoit ;-) Rumakin on suhteellinen käsite, eteenkin jos on taitava ottamaan poskeen ja antaa persettä. Eikä ole tyhmä kuin saapas.

Vierailija
54/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyrpeitä kommentteja. Minusta kuulostaa ihan kivalta, tuleehan tuollaisesta hyvä mieli. Pientä piristystä elämään :)

Vierailija
55/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pörrää, jos on suht normaalipainoinen, mielellään pitkätukkainen, pukeutuu naisellisesti ja HYMYILEE ja näyttää

siltä että elämä on kivaa. 

Kyllä se on tuo hymy, mikä viehättää. Nykynaiset on niin naama nurinpäin, ettei niitä uskalla lähestyä edes viattoman flirtin merkeissä. Eikä ne osaa flirttailla itsekään. Tämä on koronaeristäytymisen lopputulos.

Itsellänikin olisi ollut vientiä viimeksi. Vaikka on runsaasti ylipainoakin.

Vierailija
56/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut keinot on? Kerro toiselle rumalle.

Luonne. Myös vaatteisiin ja hiuksiin kannattaa panostaa, vaikka olisi saanut huonot ulkonäkögeenit. 

Vierailija
57/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun perse vaan sen kelle kommentoit ;-) Rumakin on suhteellinen käsite, eteenkin jos on taitava ottamaan poskeen ja antaa persettä. Eikä ole tyhmä kuin saapas.

Jep, mutta olisin halunnut kommentin itseltään, kelle kommentoin. En siltä, jolta on ruma ottanut poskeen ja antaa persettä.

Vierailija
58/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla kuvitellaan, että miesten huomio lakkaa täysin, kun nainen täyttää 40 vuotta. Eihän se näin mene. Lähes jokainen nainen, vaikka 60-vuotias, löytää halutessaan puolison eron jälkeen. Itsekin olen vielä viisikymppisenä saanut paljon huomiota ikäisiltäni miehiltä esimerkiksi työpaikalla. 

Vierailija
59/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se erilaista naisilla. Minua ei ole ikinä kukaan katsellut, flirttaillut tai lähestynyt siinä mielessä. Vttu tätä turhaa elämää

Niin se on, siis erilaista naisesta toiseen... ei minun ympärilläni ole miehet ikinä pörränneet. Kyllä kai se varmaan kivalta tuntuisi huomata että jotakuta aina välillä kiinnostaisi.

Muistan kun nauratti baarissa yksin ollessani, kerrankin näytti että nyt lähestyy, mutta joku vanha juoppo prkl, miten mä sanon että pääsen eroon... kunnes se pysähtyi hetkeksi huojumaan, tarkensi katsettaan pari kolme minuuttia... ja jatkoi matkaansa.

Vierailija
60/80 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 55 v ja olen törmännyt juuri työpaikallani pelimieheen. Hän on ehkä alle 50. Eli voi tämä jatkuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi