Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?

Vierailija
04.05.2024 |

?

Kommentit (895)

Vierailija
161/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan miellytä kaikkia. Näyttävät helposti suttuisilta ja no alamaailman jutuilta.

Vierailija
162/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kyllä, mutta en pystynyt olla kommentoimatta tätä ketjua.

Ap:lle kysymykseesi vastaus.

En tiedä, miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla.

Pääasiani tähän ketjuun sotkeutumisessa oli se, että olen pöyristynyt kuinka vanhoillisia, lapsellisia ja tyhmiä vastauksia ihmiset jaksaavat edes kirjoittaa.

Onneksi ei tarvitse tuntea teitä ahdasmielisiä juntteja.

Jos joku on hyvä minulle, niin ei kiinnosta v.. uakaan miltä ihminen näyttää.

Hyvää kesän odotusta kaikille.

Olisit vaan todennut suoraan että olet tatuoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos jotain tahdot tatueerata niin tatuoi ihokarvoituksen näköistä sykeröä härskeihin kohtiin, sykittää ihan toisella tavalla varmasti kuin liivlaavlaak-voimalauseet ja rakkaan tappajamopsin syntymäpäivä pohkeessa

Tätä voisinkin harkita kun karvoitus alkanut harveta iän myötä! Kiitti vinkistä 😁 N50+

Vierailija
164/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa ole.

En vain pidä pinnallisista ihmisistä.

En vain näe tatuointeja niin, niin kuin täällä suurin osa näkee.

Toki makuasoitahan nämä ovat, niin kuin kaikki muukin.

Vai mitä?

Itseäni kiinnostaa mm. älykkyys, hygienisyys, eläinrakkaus, ystävällisyys, kunnioitus hyviä ihmisiä kohtaan..

Ja sitä kesää odotellessa..

Vierailija
165/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on moni kiinnostava mies sanonut tykkäävänsä tatskoista naisilla. Hyvä niin.

No sanonhan minäkin, jos pilua on tarjolla, mutta todellisuudessa inhoan tatuointeja.

Vierailija
166/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ketju, jossa aika selvästi on joku sarjapeukuttaja. Itseasiassa aika monessa naisten ulkonäköä koskevissa ketjuissa on aluksi näin ja tilanne kääntyy päälaelleen sitä mukaa, kun/jos ketju säilyy ja sarjapeukuttaja siirtyy muualle. Tatuoinneistahan tässä ei ole kyse, vaan taas uudesta tilaisuudesta haukkua naisia. 

Vierailija
167/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekevät halvan vaikutelman väkisinkin. Ei voi mitään. En kyllä missään tapauksessa "inhoa niitä", eli olen väärä vastaamaan. Pidän aihetta melko neutraalina makukysymyksenä, kuten tykkäänkö perunoista muussina vai röstinä. 

Vierailija
168/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska ne on rumia. Iho ilman piirustuksia näyttää paremmalta.

Vierailija
169/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töhryt iholla vie uskottavuuden henkilöstä alitajuisesti. Vaikkapa jos joku oikeasti pätevä lääkäri ottaa tatuoinnin käsivarteen tai kaulaan, niin kyllä siinä uskottavuus menee samantien. "Oi miksi olet ihoasi töhrinyt?!" pyörii mielessä, ei ammatillinen pätevyys.

Tähän kohtaan pakko heittää, että "Tohtori Jalkapaise" Brad Schaeffer olis kyllä hot vaikka minkälaisilla tatuoinneilla saisi hoidella sekä jalkani että mahdollisesti myös jotain muuta... ;D

Vierailija
170/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua joulukuusta kotiini, kerran vuodessa riittää.

Siis what...... eihän näillä ole mitään yhteistä!?? Joulukuusi on kaunis ja tatuoinnit susirumia. Minä ottaisin joulukuusen vaikka 366 päiväksi vuodessa, mutta tatuointeja en ikinä.

Vierailija
171/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on moni kiinnostava mies sanonut tykkäävänsä tatskoista naisilla. Hyvä niin.

No sanonhan minäkin, jos pilua on tarjolla, mutta todellisuudessa inhoan tatuointeja.

Sama

Vierailija
172/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meille löytyy vielä naisia jotka eivät ole sotkeneet puhdasta ihoaan töhryillä.

Vierailija
173/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista huomaa, kuinka pieni useimpien elämänpiiri on. Mitä enemmän ihmisiä tuntee, sitä enemmän myös ymmärtää, etteivät omat ennakkoluulot ole useinkaan päteviä. 

No enpä nyt tiedä.. Mitä enemmän olen tutustunut tatuointeja ottaneisiin naisiin, niin sitä varvemmaksi olen tullut siitä, että ne korreloivat vahvasti mielenterveysongelmien ja persoonallisuushäiriöiden kanssa.

Suomessa muuten suurin osa tatuointeja ottaneista on jostain syystä naisia. Mielestäni naisen iho on kuitenkin kaikista kaunein ja viehättävin, kun sitä ei ole töhritty yhtään millään.

Vierailija
174/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiani tähän ketjuun sotkeutumisessa oli se, että olen pöyristynyt kuinka vanhoillisia, lapsellisia ja tyhmiä vastauksia ihmiset jaksaavat edes kirjoittaa.

Onko se ahdasmielistä jos sanoo, että tatuoinnit näyttävät paskaisilta melanoomaläiskiltä ihossa ja ovat erittäin epämiellyttävän näköisiä. Lisäksi kertovat omaa tarinaa kantajastaan, joka on luultavasti kotoisin päihdeperheestä. 

Se on mielipide, et voi pakottaa ketään pitämään tatskoista, 

Vierailija
175/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ahdasmielistä jos sanoo, että tatuoinnit näyttävät paskaisilta melanoomaläiskiltä ihossa ja ovat erittäin epämiellyttävän näköisiä. Lisäksi kertovat omaa tarinaa kantajastaan, joka on luultavasti kotoisin päihdeperheestä. 

Se on mielipide, et voi pakottaa ketään pitämään tatskoista, 

Mistä ihmeestä tuo päihdeperhe-teoria tulee? 

Vierailija
176/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeperhe-teoria tulee käytännöstä, vahvin näyttö. Tutkimukset, joita tuskin on edes tehty, ovat vain teoriaa. 

Vierailija
177/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, jos naisessa on varoitusleimat näkyvillä. Tietää kiertää kaukaa. 

Vierailija
178/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin. 

Samaa mieltä. Arvot, persoona ja kiinnostuksenkohteet sekä sielu ovat tärkeimpiä. Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin ihmetellä ihmisten suvaitsemattomuutta. Tekeekö tatuoinnit muka ihmisestä jotenkin pahan, kun samaan aikaa ihmisten keskuudessa on vaikka mitä "puhtoisia" valkokauluspsykopaatteja ja narsisteja ja vaikka mitä. Kaikki mikä kiiltää ei ole kultaa. 

Vierailija
179/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä, jos naisessa on varoitusleimat näkyvillä. Tietää kiertää kaukaa. 

Tässäkin taitaa olla hieman kärjistystä. Otsikkoa tavallaan vastaa, mutta että näin voimallisin sanankääntein. 

Vierailija
180/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti verrataan johonkin koiranpaskaan, ette ole tosissanne.