Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?

Vierailija
04.05.2024 |

?

Kommentit (895)

Vierailija
21/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että mies laittaa auringossa haalistuneen vanhan karjalalippiksen päähänsä. Se on suunnilleen se vaikutelma mikä miehelle tulee kun näkee tatuoinnit naisen iholla.

Vierailija
22/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se riippuu kuvien määrästä ja laadusta. Pieni määrä siistejä kuvia on ihan ok, mutta jos on puoli kroppaa täynnä jotain tribaaleja ja pääkalloja, niin eipä sitä oikein kauniiksi voi sanoa. Sama jos naamassa tai kaulassa on jotain leimoja, niin ei sekään oikein innosta. Ei nämä nyt välttämättä ihan totaalinen turn-off ole, mutta kyllä aika hyvä tapaus saa muuten olla jos tuollaisilla tatskoilla vielä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on rumia.

Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.

Vielä pahempaa on ne jotka menee tatskaliikkeeseen, selaa 5 minuuttia jotain tatska-katalogia ja valitsee siitä itselleen mahdollisimman hirveimmän ja isoimman tekeleen.

Vierailija
24/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat taas selittelemässä😂🤣

Vierailija
25/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin minä inhoan niitä miehillä. Suurin osa tatuoinneista on rumia ja mauttomia. 

Vierailija
26/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on rumia.

Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.

Vaimollani on tatuointeja, jotka peittävät toisen olkapäänsä ja ulottuvat rintakehän alueelle. Ne ovat siroja ja uniikkeja, koska hän suunnitteli ne itse. Eli käytti niiden ottamiseen paljon aikaa ja harkintaa. Hän on koulutettu ja älykäs. Työskenteli ennen pankissa, jossa hän loppuaikana koulutti uusia työntekijöitä. Nykyään hän tienaa (varsin mukavan) elantonsa freelancerina pelialalla. Sosiaalinen asemansakin on siis varsin korkea.

Rumuus / kauneus on subjektiivista (minä pidän hänen tatuoinneistaan, itse tatuoimattomana miehenä), mutta muuten meni sinulla metsään.

Vierailija
27/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun niihin nykyään samoin kuin takavalottomiin autoihin, en väliä enää pskaakaan.

Vierailija
28/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain tahdot tatueerata niin tatuoi ihokarvoituksen näköistä sykeröä härskeihin kohtiin, sykittää ihan toisella tavalla varmasti kuin liivlaavlaak-voimalauseet ja rakkaan tappajamopsin syntymäpäivä pohkeessa

Vierailija
29/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin baarissa saa olla tietyn tyypin idiooteilta rauhassa, jos on leimoja

Niin tietyt tyypit välttää, mutta ne kaikkein pahimmat idiootit onkin sitten senkin enemmän kiinnostuneita!

Vierailija
30/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yli nelikymppinen nainen laitatti niskaansa sellasen mustan paksun kasin mikä on vaakatasossa. En vaan voi tajuta mitenkä älyttömän rumalta tuollaiset näyttääkään!

Vierailija
31/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pistää vihaksi ja harmittaa todellapaljon, kun näkee kasvoiltaan hyvännäköisen ja kropaltaan upean naisen ja sitten sillä onkin tatuointeja. Tatuoinnit rumilla ja läskeillä ei häiritse minua yhtään, koska en olisi ollut heistä muutenkaan kiinnostunut.

Vierailija
32/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun jotkut ei näytä tajuavan tatuoinnit on white trash- merkki.

Vierailija
33/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ruumis tai vankilasarja Oz

Vierailija
34/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka bodi tatskattaisiin täyteen Rembrandtin päheimpiä maalauksia niin ei se siintä somistuisi , sen enempää kuin että jos sen maalauksen tilalle komeiden tammikehysten sisälle valkoiselle pohjalle olisi liimattu kaikki ne karvat kutka jouduttiin sheivaamaan irti rambrendti-aiheisten tatujen tieltä

Vierailija
35/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🕸

Vierailija
36/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mielikuvan mt-ongelmista

Vierailija
37/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin. 

Vierailija
38/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja tatuoinnit kunnon wt meininkiä. 

Vierailija
39/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin. 

Jestas. Toinen käsi kokonaan sutattu. 

Vierailija
40/895 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi yli nelikymppinen nainen laitatti niskaansa sellasen mustan paksun kasin mikä on vaakatasossa. En vaan voi tajuta mitenkä älyttömän rumalta tuollaiset näyttääkään!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/%C3%84%C3%A4rett%C3%B6myys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi