Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Tokihan se riippuu kuvien määrästä ja laadusta. Pieni määrä siistejä kuvia on ihan ok, mutta jos on puoli kroppaa täynnä jotain tribaaleja ja pääkalloja, niin eipä sitä oikein kauniiksi voi sanoa. Sama jos naamassa tai kaulassa on jotain leimoja, niin ei sekään oikein innosta. Ei nämä nyt välttämättä ihan totaalinen turn-off ole, mutta kyllä aika hyvä tapaus saa muuten olla jos tuollaisilla tatskoilla vielä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Vielä pahempaa on ne jotka menee tatskaliikkeeseen, selaa 5 minuuttia jotain tatska-katalogia ja valitsee siitä itselleen mahdollisimman hirveimmän ja isoimman tekeleen.
Varmaan samasta syystä kuin minä inhoan niitä miehillä. Suurin osa tatuoinneista on rumia ja mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Vaimollani on tatuointeja, jotka peittävät toisen olkapäänsä ja ulottuvat rintakehän alueelle. Ne ovat siroja ja uniikkeja, koska hän suunnitteli ne itse. Eli käytti niiden ottamiseen paljon aikaa ja harkintaa. Hän on koulutettu ja älykäs. Työskenteli ennen pankissa, jossa hän loppuaikana koulutti uusia työntekijöitä. Nykyään hän tienaa (varsin mukavan) elantonsa freelancerina pelialalla. Sosiaalinen asemansakin on siis varsin korkea.
Rumuus / kauneus on subjektiivista (minä pidän hänen tatuoinneistaan, itse tatuoimattomana miehenä), mutta muuten meni sinulla metsään.
Suhtaudun niihin nykyään samoin kuin takavalottomiin autoihin, en väliä enää pskaakaan.
jos jotain tahdot tatueerata niin tatuoi ihokarvoituksen näköistä sykeröä härskeihin kohtiin, sykittää ihan toisella tavalla varmasti kuin liivlaavlaak-voimalauseet ja rakkaan tappajamopsin syntymäpäivä pohkeessa
Vierailija kirjoitti:
Ainakin baarissa saa olla tietyn tyypin idiooteilta rauhassa, jos on leimoja
Niin tietyt tyypit välttää, mutta ne kaikkein pahimmat idiootit onkin sitten senkin enemmän kiinnostuneita!
Yksi yli nelikymppinen nainen laitatti niskaansa sellasen mustan paksun kasin mikä on vaakatasossa. En vaan voi tajuta mitenkä älyttömän rumalta tuollaiset näyttääkään!
Itseäni pistää vihaksi ja harmittaa todellapaljon, kun näkee kasvoiltaan hyvännäköisen ja kropaltaan upean naisen ja sitten sillä onkin tatuointeja. Tatuoinnit rumilla ja läskeillä ei häiritse minua yhtään, koska en olisi ollut heistä muutenkaan kiinnostunut.
Kumma kun jotkut ei näytä tajuavan tatuoinnit on white trash- merkki.
Tulee mieleen ruumis tai vankilasarja Oz
Vaikka bodi tatskattaisiin täyteen Rembrandtin päheimpiä maalauksia niin ei se siintä somistuisi , sen enempää kuin että jos sen maalauksen tilalle komeiden tammikehysten sisälle valkoiselle pohjalle olisi liimattu kaikki ne karvat kutka jouduttiin sheivaamaan irti rambrendti-aiheisten tatujen tieltä
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Tupakointi ja tatuoinnit kunnon wt meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Jestas. Toinen käsi kokonaan sutattu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi yli nelikymppinen nainen laitatti niskaansa sellasen mustan paksun kasin mikä on vaakatasossa. En vaan voi tajuta mitenkä älyttömän rumalta tuollaiset näyttääkään!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/%C3%84%C3%A4rett%C3%B6myys
Kuvittele että mies laittaa auringossa haalistuneen vanhan karjalalippiksen päähänsä. Se on suunnilleen se vaikutelma mikä miehelle tulee kun näkee tatuoinnit naisen iholla.