Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Voisiko ihoon tatuoida jotain luonnollisen näköistä edes sentään? Elikkä jos on vaikka mahtipeffa ja herkkureidet niin ne voisi laittaa täyteen sellliittimuhkura-kuosia, sitten myös sinne tänne jotain arpeja, näppyjä, verenpurkaumia, tikkien jälkiä, finnejä, mustelmia. Sykitys olisi taattua, ei millekään käynnökselle tai teksteille vaan seiso
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ihoon tatuoida jotain luonnollisen näköistä edes sentään? Elikkä jos on vaikka mahtipeffa ja herkkureidet niin ne voisi laittaa täyteen sellliittimuhkura-kuosia, sitten myös sinne tänne jotain arpeja, näppyjä, verenpurkaumia, tikkien jälkiä, finnejä, mustelmia. Sykitys olisi taattua, ei millekään käynnökselle tai teksteille vaan seiso
Näinpä.
tatuoidut ovat epäluotettavia ovat antaneet jopa maksaneet nahkansa töherryksistä. minuun eivät kajoa.
Samasta syystä kun inhotaan miehellä olevia tatskoja.
Jos olisin karski merimies, tatuoisin hauikseen nuolella läpiammutun sydämen ja alle ÄITI.
Kommenteista huomaa, kuinka pieni useimpien elämänpiiri on. Mitä enemmän ihmisiä tuntee, sitä enemmän myös ymmärtää, etteivät omat ennakkoluulot ole useinkaan päteviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Ja voisihan ne tehdä jollain turvallisella luomuvärillä, joka häipyy esimerkiksi voimakkaan hikoilun ja hankailun seuraksena eivätkä pureu ihoon kiinni niin että lähtevät pelkästään oikohöylän läpitse jonkun kerran sukeltamalla
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Pukee oikein hyvin prostituoitua ja merimiestä.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa, kuinka pieni useimpien elämänpiiri on. Mitä enemmän ihmisiä tuntee, sitä enemmän myös ymmärtää, etteivät omat ennakkoluulot ole useinkaan päteviä.
No nää kaverithan kulkee kaupan ja kodin väliä maksimissaan🤷
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja on paljon nykyään myös hyvin kouluttautuneilla kuten lääkärit, joilla yleensä toinen käsi kokonaan tatuoitu. Mulle on ihan sama pitääkö joku mun tatuoinneista vai ei. Itse pidän sen verran erikoisista miehistä joita yleensä tatuoinnit pukee oikein hyvin.
Kyllä ne on vähemmistöä oikeasti hyvin koulutetuilla ja parempien yliopistojen oppilailla. Pääsääntöisesti WT-osastoa niin kuin joku tuossa aiemmin mainitsikin.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kevyesti naista, jolla oli paljon tatuointeja ja lävärit nänneissä. Tällä oli timmi ja urheilullinen vartalo, kaikkiaan seksikäs "rock"-henkinen tapaus. Mutta en monestakaan syystä johtuen voinut kuvitella hänen kanssaan vakavaa suhdetta ja tulevaisuutta pitkällä tähtäimellä. Sanotaan vain, että ulkoisilla ominaisuuksilla on tapana ainakin jonkin verran korreloida sisäisen henkisen terveyden kanssa, vaikken ole toisaalta vakuuttunut, että tämä oli yhtään epävakaampi kuin kukaan muukaan keskimääräinen nainen, oli näillä tatuointeja tai ei. Ei siinä, mukava tyyppi, jota lämmöllä muistelen, mutta en usko, että se olisi voinut/voisi toimia.
Entä jos tatskaavat jännäjannet ja -achmedit jättäisivät hommansa ja antaisivat maalailukynänsä mahakkaille spedekaljuisille ja pullonpohjien läpitse karsastaen maailmaa katsoville röpötyskuutioiden rasvanahka-inceleille niin olisiko monenkaan tatskaamon ovella enää mailin mittaista jennojen ja aadojen jonoa joka odottaa että pääsee tunneiksi makaamaan lavitsalle kun ylätakareiteen tehdään puhiseva Niilo22 ja nivuseen kaikkien exien nimet Agricola-fontilla
Koska nainen luomuna hoikkana kiinteänä nuorena on kauneimmillaan. Töhryt iholla, rasva, ikääntyminen ja rumuus vie pisteitä.
On vain oma mieltymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on vähemmistöä oikeasti hyvin koulutetuilla ja parempien yliopistojen oppilailla. Pääsääntöisesti WT-osastoa niin kuin joku tuossa aiemmin mainitsikin.
Tuo on sinun luulosi.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kevyesti naista, jolla oli paljon tatuointeja ja lävärit nänneissä. Tällä oli timmi ja urheilullinen vartalo, kaikkiaan seksikäs "rock"-henkinen tapaus. Mutta en monestakaan syystä johtuen voinut kuvitella hänen kanssaan vakavaa suhdetta ja tulevaisuutta pitkällä tähtäimellä. Sanotaan vain, että ulkoisilla ominaisuuksilla on tapana ainakin jonkin verran korreloida sisäisen henkisen terveyden kanssa, vaikken ole toisaalta vakuuttunut, että tämä oli yhtään epävakaampi kuin kukaan muukaan keskimääräinen nainen, oli näillä tatuointeja tai ei. Ei siinä, mukava tyyppi, jota lämmöllä muistelen, mutta en usko, että se olisi voinut/voisi toimia.
Joillain on pilluläväreitäkin.
Jos tatuoinnit ovat laadukkaita, niin ne näyttävät naisella (ja miehelläkin) ihan hienoilta. Ja olen tatuoimaton mies.
Minkä alan lääkäreillä saanen kysyä?