Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta näkyvästi tatuoitua naispuolista huippujohtajaa tai poliitikkoa Suomessa on? Niinpä..
Yllättävän monta.
Mainitse edes yksi.
En, koska täällä noudatetaan yksityisyyden suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Suuret tatuoinnit rinnastetaan viiltelyyn psykologiassa. Suuria, itseaiheutettuja avohaavoja, vapaaehtoista kivun tuottamista itselle. Eivät ole tervepäisen harrastus.
Kielivät neuroottisuudesta ja masennusjaksoista, jolloin asiat eivät ole olleet hyvin ja pahaa oloa on purettu kipuun.
Höpö höpö.
T: Oikea psykologi
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan palkannut henkilöä, jolla on näkyviä tatuointeja. Enkä palkkaa jatkossakaan. Ihan sama, onko nainen, mies tai muunsukupuolinen.
N48
Sääli, että noinkin nuori on noin vanhoillinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan palkannut henkilöä, jolla on näkyviä tatuointeja. Enkä palkkaa jatkossakaan. Ihan sama, onko nainen, mies tai muunsukupuolinen.
N48
Kävin kerran työhaastattelussa, jossa haastattelija alkoi kertomaan mm. millaista pukeutumista odottavat työntekijöiltään (vaikka työ oli lähinnä puhelimella hoidettavaa) Kuulemma smart casual olisi toivottavaa. Pukeudun melko klassisesti ja soittelivatkin sieltä sitten ja arvatenkin olisin saanut sen työn. En vastannut puhelimeen. Vaikka olisin pukeutumisen puolesta varmasti sinne sopinut, en tykännyt asenteesta. Löysinkin pian itselleni paremmin sopivan työpaikan, jossa työntekijöihin suhtauduttiin hyvin. Siinä nyt vaan on tietyt rajat minkä verran itseään kunnioittava ihminen antaa työnantajan puuttua johonkin henkilökohtaiseen puoleen, joka ei liity työhön mitenkään.
Aikoinaan meinasin ottaa tatuoinnin itsekin, mutta onneksi en ottanut. Nyt arvostan omaa ihoani eri tavalla. Kyllä se muuten on ihan totta, että useampaakin miestä kiinnostaa treffeillä jo ihan alkuvaiheessa, että onko minulla tatuointeja. Se on lähes yhtä tärkeää, kuin mitä teen työkseni.
Minä en osaa sanoa, miksi joillekin miehille tämä on niin iso asia?
Olen harrastanut tatuoitujen naisten kanssa todella hyvää seksiä monet kerrat.Maskuliinisuudesta tietoakaan kun naama on pillunesteistä märkänä.Palstan incelit ei niitä naisia tyydyttäisi.Ja he tietävät sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan meinasin ottaa tatuoinnin itsekin, mutta onneksi en ottanut. Nyt arvostan omaa ihoani eri tavalla. Kyllä se muuten on ihan totta, että useampaakin miestä kiinnostaa treffeillä jo ihan alkuvaiheessa, että onko minulla tatuointeja. Se on lähes yhtä tärkeää, kuin mitä teen työkseni.
Minä en osaa sanoa, miksi joillekin miehille tämä on niin iso asia?
Sanoisin tuossa vaiheessa kyllä että olen kaulasta alaspäin kuorrutettu tatuoinneilla, vaikka ei ole ensimmäistäkään. Konservatiivinen mies on melkein kammottavinta mitä voi naisen kohdalle osua.
Vierailija kirjoitti:
N48
Minä työskentelen konservatiivisella rahoitusalalla ja asiakastapaamiset ovat osa työtä. On herätettävä luottamusta, vakautta ja asiantuntemusta asiakkaassa, joten kyynärpään alapuoliset, kaula- ym. näkyvät tatuoinnit ovat kiellettyjä. Kukaan ei voi ketään estää niitä ottamasta, mutta urakehitys loppuu näkyvän tatuoinnin ottamiseen, asiakkaat eivät tykkää ja se näkyy tuloksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret tatuoinnit rinnastetaan viiltelyyn psykologiassa. Suuria, itseaiheutettuja avohaavoja, vapaaehtoista kivun tuottamista itselle. Eivät ole tervepäisen harrastus.
Kielivät neuroottisuudesta ja masennusjaksoista, jolloin asiat eivät ole olleet hyvin ja pahaa oloa on purettu kipuun.
Ootko samaa mieltä esimerkiksi urheilemisesta? Hieman kovataseoisemmassa urheilussakin usein koetaan jonkinlaista fyysistä kipua
En, urheilu vapauttaa endorfiineja ja raskaan urheilun jälkeen tulee hyvä olo. Rääkkäävää urheilua harrastavat ovat koukussa näihin mielihyvähormoneihin.
Niin ja tatuoinnin jälkeen ei seuraa mitään haluttua? Ei esim saa sitä kuvaa ihoonsa minkä vuoks sinne tatuoijalle mentiin.
Hohhoijaa
Juurisyy, miksi tatuointi halutaan on muu kuin se haluttu kuva.
En vain koe tatuointeja naisella hyvän näköisenä, sillä ne vievät omasta mielestäni naiseutta heiltä pois. Voin olla kaksinaismoralisti, mutta ainakin olen rehellinen.
Just niin nykyaikaa, että naiseus on lähinnä ulkonäössä. Vasta toissijaisesti olemuksessa, eleissä ja käytöksessä
99,9% ihmisistä kiinnittää ensin huomiota toisen ulkonäköön. Miehet ja naiset. Se on pään avaaja. Sen jälkeen tulee vasta muut asiat. Turha siis muuta väittää.
Tottakai se huomio on ensin ulkonäössä. Mutta jos pitemmän päälle haluaa miettiä, niin tällöin ne muut piirteet ja ihmisen yleinen olemus ajaa ulkonäön edelle. Tuo siis yleisesti ja karkeasti ilmaistuna, toki jotain ulkonäköfiksaatioitakin voi ihmisillä olla.
Jos mies inhoaisi tatuointejani, niin hän inhoaisi luultavasti myös musiikkimakuani ja maiimmankatsomustani muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut tatuoitujen naisten kanssa todella hyvää seksiä monet kerrat.Maskuliinisuudesta tietoakaan kun naama on pillunesteistä märkänä.Palstan incelit ei niitä naisia tyydyttäisi.Ja he tietävät sen itse.
Mitä tatuointeja? 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Vai niin.
T: Hyväpalkkainen tuplamaisteri (tatuoitu)
eihän se ole mikään tae esteettisyydestä.
t. toinen tuplasellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies inhoaisi tatuointejani, niin hän inhoaisi luultavasti myös musiikkimakuani ja maiimmankatsomustani muutenkin.
Millainen musiikkimaku ja maailmankatsomus liittyy tatuointeihin?
Vierailija kirjoitti:
Nuolet tatuointeja innolla? 🤢
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ottanut sen tatuoinnin jonnekin takapuolelle minne ei itse edes näe niin sehän on sitten ottanut sen miestä varten.
Mitä ihmeen miestä varten? Oletko sinä leikannut esimerkiksi hiuksesi takaraivolta toista sukupuolta varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko samaa mieltä esimerkiksi urheilemisesta? Hieman kovataseoisemmassa urheilussakin usein koetaan jonkinlaista fyysistä kipua
En, urheilu vapauttaa endorfiineja ja raskaan urheilun jälkeen tulee hyvä olo. Rääkkäävää urheilua harrastavat ovat koukussa näihin mielihyvähormoneihin.
Kivunkin jälkeen tulee hyvä olo, se on monella pointtina itsensä satuttamisessa. Siksi siihenkin voi jäädä koukkuun
Masokistit erikseen. Nautinnollisesta kivusta ei haluta pysyviä jälkiä kehoon.
Tatskat on hyvä varoitusmerkki naisessa. Siitä tietää, että nyt on kyseessä itseriittoinen ja voimaantunut nainen.