Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?

Vierailija
04.05.2024 |

?

Kommentit (895)

Vierailija
541/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret tatuoinnit rinnastetaan viiltelyyn psykologiassa. Suuria, itseaiheutettuja avohaavoja, vapaaehtoista kivun tuottamista itselle. Eivät ole tervepäisen harrastus.

Kielivät neuroottisuudesta ja masennusjaksoista, jolloin asiat eivät ole olleet hyvin ja pahaa oloa on purettu kipuun.

Vierailija
542/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että miehet paheksuvat nimenomaan naisten tatuointeja mutta miehillä tatuoinnit ovat ilmeisesti ihan ok? Miehinen kaksinaismoralismi... 

Kysymys oli niinpäin aseteltu. Tee vaikka uusi keskustelu jos helpottaisi oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että miehet paheksuvat nimenomaan naisten tatuointeja mutta miehillä tatuoinnit ovat ilmeisesti ihan ok? Miehinen kaksinaismoralismi... 

Tatuoinneissa on jotain maskuliinista, ihan sama mikä se kuva on. Olen nainen ja minustakin tatuoinnit voivat joillekin miehille sopia, mutta naisille ne eivät sovi koskaan.

Ei riipu tatuoinnista? Itse olen ainakin nähnyt ihan kauniita tatuointeja. En tiedä kuinka maskuliinisia vaikka nätisti tehdyt kukat tai perhoset on. Jotkut ihan yksinkertaiset kuviotkin voi olla mielestäni kauniita. Se vaan tatuoinneissa on, että ovat pysyviä. Naisethan maalaavat naamansa meikeillä joka päivä

Vierailija
544/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret tatuoinnit rinnastetaan viiltelyyn psykologiassa. Suuria, itseaiheutettuja avohaavoja, vapaaehtoista kivun tuottamista itselle. Eivät ole tervepäisen harrastus.

Kielivät neuroottisuudesta ja masennusjaksoista, jolloin asiat eivät ole olleet hyvin ja pahaa oloa on purettu kipuun.

Ootko samaa mieltä esimerkiksi urheilemisesta? Hieman kovataseoisemmassa urheilussakin usein koetaan jonkinlaista fyysistä kipua

Vierailija
545/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eikös täälläkin ole kerrottu, että tatuoinnit on lähtökohtaisesti maskuliinisia. Harva mies haluaa maskuliinista naista. Minulla itselläni on 3 pientä tatuointia (yhdet molemmissa olkapäissä ja yksi pohkeessa). Lisää en aio ottaa, tämä on just hyvä määrä. 

Vaikka itselläni on nämä tatuoinnit, en silti halua tatuoitua naista. En vain koe tatuointeja naisella hyvän näköisenä, sillä ne vievät omasta mielestäni naiseutta heiltä pois. Voin olla kaksinaismoralisti, mutta ainakin olen rehellinen. 

Vierailija
546/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät tatuoinnit kuuluvat työväenluokkaisille. Jos joku haluaa omaa duunaritaustaansa esitellä, siitä vaan, mutta minä en ole heistä kiinnostunut.

Vierailija
547/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun hakkaatte vaan ihon täyteen kuvia, ihan sama. Voitte elää omaa elämäänne omissa joukoissanne. 

Vierailija
548/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan palkannut henkilöä, jolla on näkyviä tatuointeja. Enkä palkkaa jatkossakaan. Ihan sama, onko nainen, mies tai muunsukupuolinen. 

N48

Vierailija
549/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tajusin nuoruuden masennuspäissään satuttaa itseäni vain mustelmin, kuristamalla ja päänahkaan viiltelyllä

Vierailija
550/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tatuoinnit on minusta rumia. Jos joku muu tykkää niin tykätköön.

Ja kaikilla tatuoiduilla ihmisillä on kokemusperäisesti jotain sellaista elämässä, mitä minä en omaani kaipaa. Moni käyttää runsaasti päihteitä, traumoja, voi olla vähän hölmöjä tai viirata päässä, on olevinaan räväkkä tai cool, jne. Ja tieteellistä näyttöä on siitä, että leimoja hankkivat usein ihmiset, joilla on jotain traumoja lapsuudesta.

Hyvä vaan, jos laittaa varoitusvärit pintaan, kun on syytä.

Mä tykkään luomuista, rauhallisista ja vähän nörteistä ihmisistä.

Osuit naulan kantaan. 

Vierailija
551/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eikös täälläkin ole kerrottu, että tatuoinnit on lähtökohtaisesti maskuliinisia. Harva mies haluaa maskuliinista naista. Minulla itselläni on 3 pientä tatuointia (yhdet molemmissa olkapäissä ja yksi pohkeessa). Lisää en aio ottaa, tämä on just hyvä määrä. 

Vaikka itselläni on nämä tatuoinnit, en silti halua tatuoitua naista. En vain koe tatuointeja naisella hyvän näköisenä, sillä ne vievät omasta mielestäni naiseutta heiltä pois. Voin olla kaksinaismoralisti, mutta ainakin olen rehellinen. 

Just niin nykyaikaa, että naiseus on lähinnä ulkonäössä. Vasta oissijaisesti olemuksessa, eleissä ja käytöksessä

Vierailija
552/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin nykyaikaa, että naiseus on lähinnä ulkonäössä. Vasta oissijaisesti olemuksessa, eleissä ja käytöksessä

99,9% ihmisistä kiinnittää ensin huomiota toisen ulkonäköön. Miehet ja naiset. Se on pään avaaja. Sen jälkeen tulee vasta muut asiat. Turha siis muuta väittää.

Vierailija
553/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan palkannut henkilöä, jolla on näkyviä tatuointeja. Enkä palkkaa jatkossakaan. Ihan sama, onko nainen, mies tai muunsukupuolinen. 

N48

Et vaikuta sellaiselta henkilöltä jonka alaisuudessa olisi muutenkaan mukava työskennellä. Ehkä win win -tilanne.

Vierailija
554/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko samaa mieltä esimerkiksi urheilemisesta? Hieman kovataseoisemmassa urheilussakin usein koetaan jonkinlaista fyysistä kipua

En, urheilu vapauttaa endorfiineja ja raskaan urheilun jälkeen tulee hyvä olo. Rääkkäävää urheilua harrastavat ovat koukussa näihin mielihyvähormoneihin.

Vierailija
555/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan niitä siksi naisilla, kun ne on esteettisesti niin rumia. Yhtä ainutta kaunista tatuointia en ole nähnyt, ja olen nähnyt niitä todella paljon. 

Pidätkö yleisesti kuvataiteesta tai koetko että sinulla on estetiikan tajua? Jos et pidä kauniista kuvista niin ymmärrän ettei tatuoinnitkaan voi olla mielestäsi kauniita. Vai pyöritkö vaan sellaisissa porukoissa missä tatuoinnit on tehty amatöörien toimesta

Oon eri, mutta se on se kokonaisuus. Vaikka olis kuinka kauniisti tehty kuva, niin kokonaisuudesta se harvemmin loistaa positiivisesti

Vierailija
556/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tatuoinnit on minusta rumia. Jos joku muu tykkää niin tykätköön.

Ja kaikilla tatuoiduilla ihmisillä on kokemusperäisesti jotain sellaista elämässä, mitä minä en omaani kaipaa. Moni käyttää runsaasti päihteitä, traumoja, voi olla vähän hölmöjä tai viirata päässä, on olevinaan räväkkä tai cool, jne. Ja tieteellistä näyttöä on siitä, että leimoja hankkivat usein ihmiset, joilla on jotain traumoja lapsuudesta.

Hyvä vaan, jos laittaa varoitusvärit pintaan, kun on syytä.

Mä tykkään luomuista, rauhallisista ja vähän nörteistä ihmisistä.

Osuit naulan kantaan. 

Rauhalliset nörtithän on just niitä joilla on eniten hoitamattomia mielenterveysongelmia ja siksi kökkivät vain koneella.

Vierailija
557/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva ja tatuoitu nainen on alinta pohjasakkaa. Kannattaa pysyä kaukana sellaisista. 

Vierailija
558/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, urheilu vapauttaa endorfiineja ja raskaan urheilun jälkeen tulee hyvä olo. Rääkkäävää urheilua harrastavat ovat koukussa näihin mielihyvähormoneihin.

Niin ja tatuoinnin jälkeen ei seuraa mitään haluttua? Ei esim saa sitä kuvaa ihoonsa minkä vuoks sinne tatuoijalle mentiin.

Hohhoijaa

Vierailija
559/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivunkin jälkeen tulee hyvä olo, se on monella pointtina itsensä satuttamisessa. Siksi siihenkin voi jäädä koukkuun

Vierailija
560/895 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan niitä siksi naisilla, kun ne on esteettisesti niin rumia. Yhtä ainutta kaunista tatuointia en ole nähnyt, ja olen nähnyt niitä todella paljon. 

Pidätkö yleisesti kuvataiteesta tai koetko että sinulla on estetiikan tajua? Jos et pidä kauniista kuvista niin ymmärrän ettei tatuoinnitkaan voi olla mielestäsi kauniita. Vai pyöritkö vaan sellaisissa porukoissa missä tatuoinnit on tehty amatöörien toimesta

Oon eri, mutta se on se kokonaisuus. Vaikka olis kuinka kauniisti tehty kuva, niin kokonaisuudesta se harvemmin loistaa positiivisesti

No kai se on sitten mielipidejuttu. Oon nähnyt paljonkin nättejä tatuointeja jotka mielestän kaunistavat ihmistä. Samoin kuin kauniit vaatteet, kaunis meikki ja muu ehostautuminen voi tehdä ihmisestä kauniimman. Tatuoinneissa isoin ero on toki se pysyvyys. Nypityt karvat kasvaa takasin ja meikit saa pestyä pois. Tatuoinnin poistaminen on hankalampaa