Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikko Leppilampi ahdistelukohu?

Vierailija
02.05.2024 |

Mistä tässä on kyse ja onko edes totta?

Kommentit (2004)

Vierailija
1381/2004 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä jo eräänlainen sillisalaatti. Kukaan ei tiedä mitä asian takana todellisuudessa on, pelkkää arvuuttelua, koko 60 sivua..

Vain Woke -naikkoset tietävät 100%:sti Mikko-rievun syyllistyneen törkeään sukupuoliseen häirintään. Liekkö jo puolijäykkä melakin jossainvaiheessa välähtänyt.

Varmaa on vain, että syyte on nostettu... kuka tuntee / tietää kanteen nostajan?? Miettikääpä, jos paljastuukin seuraavaa: ilmiantaja on se kynä penaalissa, joka teränsä oli menettänyt....

Aivan turhaa vouhkaamista, koska tietoa tapahtumista ei ole julkaistu... Odotellaan rauhassa parinvuotta, kyllä sieltä oikeusprosessista päätös silloin tulee. Laskekaapa äkkiä Mikko pois sieltä seipään nokasta...

Siteeraan vielä vanhaa sanontaa: Keskeneräistä ei näytetä hulluille eikä lapsille.. Odotellaan, kyllä se sielt

Juuri näin. Ei kukaan lobbaa häirintää, jos maltillisesti odottaa tutkinnan tuloksia ja voi pitää mahdollisena sitä että joku stalkkeri olisi voinut häiritä epäiltyä tai syyttäjä käsittää asian väärin. Me emme kuitenkaan kiistä sitä mahdollisuutta että jotain ahdistelua olisi voinut tapahtua. Mikkokin on syytön kunnes toisin todistetaan. 

Vierailija
1382/2004 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko joku syytön ristiinnaulitaan?  Niin kävi Roopelle ja Akullekin.

Aku ei ole syytön, vaan kuvottava pervo

Haluaisin tietää miksi miesten sek siviesteistä elantonsa saavat heruttajat nostivat metelin yhden miehen viesteistä. 

Paljonko he saavat seksuaalista sisältöä sisältäviä viestejä päivässä, koska hukkaavat sek suaalista sisältöä tai jopa por no a onlyfansissa? Kymmeniä? Satoja? Susanna Penttilä kertoi juuri hukkuvansa viesteihin. Kun tienaa elantonsa sek sillä, niiltä ei varmastikaan välty eikä edes halua välttyä, koska sieltä se raha tulee.

Se yksi mies eli Aku Hirviniemi oli täysin eri asemassa

Tuomittiin vain koska hänen ulkonäkö ja syyttäjä oli paha gold digger. Tässä tokassa keississä hän voi olla syyllinen, mutta edellisen keissiin tuomio tuli ilman syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2004 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mitä olen ollut tekemisissä Leppilammen kanssa jo jotain parikymmentä vuotta, niin hän on aina ollut kovin sydämellinen ja ystävällinen, vaikka olen tosi mitätön tavallinen ihminen (nainen).

Kiva ja reilu hän on. Enkä ole mikään fani, mutta tässä tilanteessa ajattelin tämän nyt kertoa.

Tässähän sen näkee, ei viitsi ahdistella tavisnaisia, mutta kauniita katsoo oikeudekseen ahdistella. Oikeasti kiva ja reilu mies ei ahdistele ketään.

Vierailija
1384/2004 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Akukaan välttämättä tehnyt mitään. 

Vierailija
1385/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuleeko teille yllätyksenä että mies pettää tai pyrkii pettämään usein juuri silloin kun vaimo on raskaana tai kotona on pienet lapset.

Pidän epäilyä täysin mahdollisena, ei tämä epäiltykään kaikkien makuun ole. Ja julkisuuden henkilöille tulee usein se harha että he saavat kenet tahansa, kun monet ovat heidän peräänsä. 

Vierailija
1386/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista ettå joidenkin ihmisten mielestä tulisi olla vain hiljaa jos kokee ahdistelua.

Varmaan samalla tapaa pitäisi olla hiljaa silloinkin kun omaisuutta varastetaan tai joku pahoinpitelee?

Poliisin oman arvion mukaan Suomessa tapahtuu jopa 10 000 raiskausta vuodessa, joista suurin osa jää ilmoittamatta.

Suurin osa! Ilmoituksia pitäisi tehdä siis huomattavasti enemmän, eikä suinkaan vähempää. Jos kaikki ilmoittaisivat, ehkä tämä sikailukin joskus päättyisi.

Tämä tiedoksi uhreja/mahollisia uhreja syylliståville. En ota sen enempää kantaa juuri tähän tapaukseen, koska tietoa ei ole vielä riittävästi.

Vierailija
1387/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdollista, mutta ei todennäköistä. Järkyttävän paljon suurempi osa tapauksista jää ilmoittamatta. Tekaistut syytökset ovat harvinaisia.

Todennäköistä on myös se että tämä olisi heti kiistetty jos ilmoitus olisi täysin perätön. Ja hyvin epätodennäköistä että tuotantoyhtiö lähtisi neuvottelemaan, jos ei asiassa olisi perää. 

Sanoisin että todennäköisyyskerroin on hyvin vahvasti ilnoituksen tekijän puolella. Mutta suomalaiset nyt uskovat lottovoittoonkin, ajatukset pohjautuvat tunteeseen eikä järkeen.

Vierailija
1388/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on siis paikalla ollut kaksi ihmistä. Toinen voi väittää ihan mitä tahansa. 

Todistajia on.

Ilmeisesti Mikko ei pitänyt niin pahana mitä sanoi koska asiakaspalvelu tilanne ja toinen otti nokkiinsa. 

Onko Heppikampi näyttänyt kassalla nahkafagottia maksuvälineenä?

Vierailija
1389/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä nämä puheenvuorot joissa sanotaan ettei Leppilammen tarvitse ahdistella ketään.

Kenen sitten tarvitsee?

Ei kenenkään.

Ei ahdistelu ole tarve, se on haluun ja valintaan pohjautuvaa käytöstä. Se vaatii vain kusta päässä. Ja siinä mielessä juuri julkkikset ovat riskiryhmää että menestys nousee helposti päähän, ja parrasvaloihin hakeutujat ovat usein egosentristå porukkaa jo lähtökohtaisesti. Kokevat helposti olevansa muiden yläpuolella.

Teatterissa työskennelleenä tiedän ihan omakohtaisesti että näyttelijät saattavat kertoa perheonnestaan naistenlehden kannessa ja samaan aikaan kouria perseestä esiripun takana. Tai polvea pöydän alla illanistujaisissa. En ole uskonut kenenkään julkisuuskuvaan näiden aikojen jälkeen, uskon vain ja ainoastaan siihen miten ihminen itse minua kohtaan käyttäytyy.

Vierailija
1390/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on siis paikalla ollut kaksi ihmistä. Toinen voi väittää ihan mitä tahansa. 

Todistajia on.

Ilmeisesti Mikko ei pitänyt niin pahana mitä sanoi koska asiakaspalvelu tilanne ja toinen otti nokkiinsa. 

Onko Heppikampi näyttänyt kassalla nahkafagottia maksuvälineenä?

Heppikammella oli halu soittaa myyjän nahkavisaa?

Vierailija
1391/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömien syytösten uhreja ei kannata syyllistää myöskään. Silloin kun Till Lindemann sai kuraa niskaan sen takia kun ne stalkkeri-fanit mustamaalasivat häntä oli surullista katsottavaa.

Kukaan ei tässä seksirikoksen uhreja syytä. Joskus ollaan enemmän realistisempia eikä levitetä omaa agendaa. Se että perättömät syytökset ovat Suomessa harvinaisia ei tarkoita sitä että pitäisi sitäkään asiaa vähätellä. Ne satuttavat jopa oikeitakin uhreja ja jos ne joskus yleistyvät, niin se voi olla paha ja miettii uskotaanko oikeita uhreja enää sitten.

Vierailija
1392/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä spekulointiani: Koska tuotantoyhtiö on sekaantunut asiaan, voisiko olla että oletettu uhri kuuluu tuotantoon, tai on heidän palkkalaisiaan tuolla Ivalossa. No, en tunne elokuva-alaa, mutta minkälaista porukkaa se pitää sisällään?

Katsoin Leppilammen Instagramia, ja postauksia johon hänet on merkitty ja näin  viime keväänä julkaistu postaus, jonka on laittanut sen Ivalo-sarjan ohjaaja kuvausten lopuksi, jossa hän kiittää kaikkia sarjan kuvauksiin osallistuneita, ja luettelee ne ammattiryhmät joille on kiitollinen.(autonkuljettajat, ruokientarjoajat, ...mitä lie)  Katsoin kommentit postaukseen, ja profiilit. Siinä myös on linkattu ne ammatinharjoittajat joilla on insta. Katsoin pari semmosta profiilia, vähän nätimpää naista. En usko että "Lääppi-Lempi" olisi ruman kimppuun käyny. Mutta eihän sitä tiedä, ja onko missään sanottu että oletettu uhri on nainen?

No mut voihan se olla vaikka kaupan kassa. Osunu vaan enemmän uskonnolisempi henkilö, vaikka muslimi joka ei siedä aviossa olevalta mieheltä iskuyrityksiä. No mut tossa toi postaus:

https://www.instagram.com/p/CqaqVw9NHc0/

Vierailija
1393/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö rikosilmotus tehdä siellä paikkakunnalla missä oletettu rikos on tapahtunut? Vaikka, siis sekä uhri ja tekijä olisi siellä vain käymässä, ja työprojektin jälkeen molemmat palaisivat kotikaupunkeihinsa? Näin voisin kuvitella, että sen kaupungin poliisi tutkiii asiaa. Mut onhan se aikamoista lähteä sinne kuulusteltavaksi kotikaupungistaan...

Siis tämähän ilmotus oli kai tehty vasta viime vuoden lopulla Inarin poliisille? Oonko väärässä?

Kuvaukset siis loppui maaliskuussa vuosi sitten. Miksi tämmönen puolen vuoden odotus? 

Vierailija
1394/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mitä olen ollut tekemisissä Leppilammen kanssa jo jotain parikymmentä vuotta, niin hän on aina ollut kovin sydämellinen ja ystävällinen, vaikka olen tosi mitätön tavallinen ihminen (nainen).

Kiva ja reilu hän on. Enkä ole mikään fani, mutta tässä tilanteessa ajattelin tämän nyt kertoa.

Tässähän sen näkee, ei viitsi ahdistella tavisnaisia, mutta kauniita katsoo oikeudekseen ahdistella. Oikeasti kiva ja reilu mies ei ahdistele ketään.

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikkia naisia kuin oikea herrasmies. En usko että hän ikinä voisi tehdä tuommoista ja hän on varmasti syytön. Mutta odotan kuitenkin mitä tutkimuksissa paljastuu.

Vierailija
1395/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Beata-parkaa...

Sinä parka määit siit kun vasta kun asia on käsitelty. 

Vierailija
1396/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikkia naisia kuin oikea herrasmies. En usko että hän ikinä voisi tehdä tuommoista ja hän on varmasti syytön. Mutta odotan kuitenkin mitä tutkimuksissa p

Eli mies ei voi olla ahdistelija, ellei se ahdistele ihan jokaista naista joka sen tielle osuu? Ahaa. Ilmeisesti ei voi olla murhaajakaan, jos ei murhaa jokaista vastaantulijaa.

Vierailija
1397/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beata kirjoitti viikko sitten:

"Oon niin kiitollinen siitä, millaista mun elämä on just nyt.

Ihanat ihmiset ympärillä, oma rakas täydellinen perhe, uusia innostavia työprojekteja ja vuosittain lisääntyvä sisäinen rauha. 🤍

Innolla odotan mitä tämä vuosi tuo tullessaan"

No, joutui nyt sitten tämmöseen kohuun Mikon taholta?

Just tämmöset päivitykset tarkottaa että taustalla on ongelmia. Jumaliste nää julkkisten elämä on ihanaa-päivitykset on gringee. 

Vierailija
1398/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sukua Ivalossa. Pitääpä vähän kysellä, ovatko kuulleet tästä asiasta. Pieni kylä, että kyllä joku varmasti jotain kuullut. 

Olet ihan sairas. Miten elämääsi tämä kuuluu. 

Vierailija
1399/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perättömien syytösten uhreja ei kannata syyllistää myöskään. Silloin kun Till Lindemann sai kuraa niskaan sen takia kun ne stalkkeri-fanit mustamaalasivat häntä oli surullista katsottavaa.

Kukaan ei tässä seksirikoksen uhreja syytä. Joskus ollaan enemmän realistisempia eikä levitetä omaa agendaa. Se että perättömät syytökset ovat Suomessa harvinaisia ei tarkoita sitä että pitäisi sitäkään asiaa vähätellä. Ne satuttavat jopa oikeitakin uhreja ja jos ne joskus yleistyvät, niin se voi olla paha ja miettii uskotaanko oikeita uhreja enää sitten.

Näinpä. Muistan itsekkin ton viime kesän kohun ja itketti Tillin sekä seksuaalirikosten uhrien puolesta, koska perättömät syytökset todellakin satuttavat kaikkia ihmiskunnassa, varsinkin niitä jotka ovat oikeasti uhreja eivätkä valehtelijoita.

En tiedä tulevasta, mutta kuitenkin jos iso osa ihmisistä ei lähde enää pelleilemään seksuaalirikoksilla, niin voi olla että perättömät syytökset jäävät täällä harvinaiseksi. Uskon lähtökohtaisesti uhreja, mutta ymmärrän myös pointtisi tossa että "mitä jos perättömät syytökset alkavat yleistyä?". Itse toivoisin että ei, mutta toki toivon myös että seksuaalirikoksetkin vähentyisi.

Itse en ota kantaa tähän Leppilammen juttuun, mutta koska kyseessä on maailman epäluotettavin lähde Seiska niin mun mielipide tähän on vain että syytön kunnes toisin todistetaan. Jos on syyllinen, niin vastuu on aina tekijän, ei uhrin.

Vierailija
1400/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kovin vakavaa jos pikkuveitikka vähän vilahtaa julkisesti?