Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2004)
Miksi muuten miehet ovat näin käsittämättömän kaksinaamaisia? Vaativat itselleen suurta oikeutta, te reiät vingutte perässä. Olette aina julistamassa miten mieheen kohdistuva (täysin mitätön ja itse ansaittu) väkivalta on hirveä asia mutta kun mies lyö, ta**aa naisen ja rai*kaa, on miestenne AINOA reaktio uhrien huorittelu.
Alkakaa jo selittää miksi kaksinaamainen käärme vaatii koko ajan itselleen oikeutta vaikka ei kunnioita naisen perusoikeuksia? Ja miksi puolustatte näitä pa*koja? Sattuuko tajuta miten miehet ovat vain itseään täynnä olevia pe*oja eikä mitään romanttisia humanisteja jotka rakastaa teitä? :D Miksi puolustelette ihmistä joka vihaa teitä eikä IKINÄ tuomitse miesten naisvihaa?
Onneksi elän täysin ilman miehiä enkä suostu edes töissä olemaan miehen kanssa samassa tilassa. Aina riski, kuten itsekin sanotte.
Julkkisten pitää olla todella tarkkoja käyttäytymisestään, mikseivät he opi. Tapahtunut asiakaspalvelutilanteessa. Mitähän se voi olla..esim.sanallista häirintää?
Jos Mikko pyysi myyjältä kvittua....
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on ajatellut, että Inarissa voi huoletta perseillä, kun ei ole niin paljon silmäpareja seuraamassa ja vaimo on kaukana.
90 luvulla nuorena tyttönä pikkasen matkustelin ja kävin risteilyilläkin.Töihin palattuani pääsin katselemaan työpaikalla tietoja tapaamistani miehistä. Ei ihan sallittua, mutta tsekkasin. Suurin osa naimisissa olevia miehiä ja opin olemaan varovainen. Kännykkäaikaan kaikki on nyt toki helpompaa, myös omat vaaransa, nyt ei voi perseillä ihan kuinka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat tällaisia hirveitä päällekäyviä susia? Tämän takia en ole miesten kanssa missään tekemisissä! Te naiset itse sanotte miten mies hyökkää väkisin päälle ja miten se ei kuulu oikeuslaitokselle, mutta samalla yritätte sepittää miesteen olevan inhimillisiä rakastajia!
Millainen ihminen hyökkää toisen päälle? :D Ihan sairaita miehet ovat. Oikeita dramaattisia susia! Kas kun ei ole tahtoa tuomita tätä!
Nämä sun kommentit ei kyllä herätä tahtoa kenessäkään. Tuo vouhkoaminen on huono metodi kenenkään pään kääntämiseen, näytät vain hullulta pelleltä.
Kas kun ette ole huolissanne miesten uhria huorittelevista kommenteista! Ne ei haittaa, häiritse, herätä hulluttelu-haukkumisia. Tässä on ollut uutisissakin, miten akka ei edes reagoi miehen uhkailuun ja vain puoltaa
Tottakai miehet haluavat kaltaistasi hullua lyödä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mukaan hän ei kiistä asiaa,joten totta lienee.
Ei myöntänytkään. Ehkei halunnut kommentoida.
On varmaan palkannut kriisiviestintätoimiston hoitamaan maineenhallintaa.
Veitola kävi yökylässä Mikolla, puheessa särähti korvaan kun hän suhdettaan beataan kommentoi. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa tähän tapaukseen mutta jopas taas näkyy suomalaisen miehen asenne. Miesten huoli suomalaisen naisen turvallisuudesta ja oikeuksista alkaa tasan siitä, jos rikoksen tekijä on ulkomaalainen. Loppuu tasan siihen, jos tekijä on suomalainen mies. Kuten tässäkin, silloin asia kummasti kääntyy naisen viaksi, nainen sai mitä tilasi, nainen valehtelee jne. jne. ym. ym.
Ja silti naiset kiljuu keskustelussa miten mies on inhimillinen rakastaja ja miten heidän isänsä ja ukkinsa ovat ihania! No eipä ole ne miehet tuomitsemassa tätä naisvihaa.
Miksi te naiset ette puutu tähän sairaaseen vihaan? Kas kun ei ole miesten OMA VIKA, että heitä vihataan? Mitäs ovat rai*kaajia. Mitäs syyttävät uhria ja te tolvanat puolustatte MIEHIÄ ettekä naisia. Haha!
Onneksi olen naisen kanssa, mies on todellinen kaksinaamainen kä
Miksi yleistät kaikki naiset vaikka et voi tietää toisen sukupuolta ruudun kautta, mutta nämä 100 miestä puolustamassa väkivaltaa eivät vie miesten mainetta? Koko ajan naisvihaa. Akat puolustaa miehiä mutta yleistää muita naisia YHDEN ihmisen perusteella, jep jep.
Tehän tässä yritätte hiljentää ja pakottaa muita naisia alistumaan miesten väkivallalle ja suututte naisille jotka tuomitsee miehet, ette itse niille miehille. Olisiko peiliin katsomisen paikka pässillä, miksi joku voi huonosti?
Ihan jäätäviä kiusaajia ja väkivaltaisia pe*oja miehet. Annatte kyllä ihan sairaan kuvan miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten miehet ovat näin käsittämättömän kaksinaamaisia? Vaativat itselleen suurta oikeutta, te reiät vingutte perässä. Olette aina julistamassa miten mieheen kohdistuva (täysin mitätön ja itse ansaittu) väkivalta on hirveä asia mutta kun mies lyö, ta**aa naisen ja rai*kaa, on miestenne AINOA reaktio uhrien huorittelu.
Alkakaa jo selittää miksi kaksinaamainen käärme vaatii koko ajan itselleen oikeutta vaikka ei kunnioita naisen perusoikeuksia? Ja miksi puolustatte näitä pa*koja? Sattuuko tajuta miten miehet ovat vain itseään täynnä olevia pe*oja eikä mitään romanttisia humanisteja jotka rakastaa teitä? :D Miksi puolustelette ihmistä joka vihaa teitä eikä IKINÄ tuomitse miesten naisvihaa?
Onneksi elän täysin ilman miehiä enkä suostu edes töissä olemaan miehen kanssa samassa tilassa. Aina riski, kuten itsekin sanotte.
Itse olen saanut rakkautta isältäni ja miehiltäni. Sinä et saanut, ja siksi susta onkin tullut noin raukkamainen palsta-jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat tällaisia hirveitä päällekäyviä susia? Tämän takia en ole miesten kanssa missään tekemisissä! Te naiset itse sanotte miten mies hyökkää väkisin päälle ja miten se ei kuulu oikeuslaitokselle, mutta samalla yritätte sepittää miesteen olevan inhimillisiä rakastajia!
Millainen ihminen hyökkää toisen päälle? :D Ihan sairaita miehet ovat. Oikeita dramaattisia susia! Kas kun ei ole tahtoa tuomita tätä!
Nämä sun kommentit ei kyllä herätä tahtoa kenessäkään. Tuo vouhkoaminen on huono metodi kenenkään pään kääntämiseen, näytät vain hullulta pelleltä.
Kas kun ette ole huolissanne miesten uhria huorittelevista kommenteista! Ne ei haittaa, häiritse, herätä hulluttelu-haukkumisia. Tässä on ollut uutisissakin, miten a
Tällaista väkivallalla uhkailua teiltä heteroilta. Ihan sairasta käytöstä, annatte kyllä vielä sekopäisemmän kuvan miehistä. Todistatte millaisia nat*ipetoja miehet ovat! Väkivaltaa väkivallan perään, uhkailua, lisää uhkailua, niiden hiljentämistä jotka puhuu miesten väkivallasta.
Kas kun ette tuomitse miesten sairasta hulluttelua! Sehän ei haittaa! Olen ollut keskustelussa missä miehenn huoritteli 10 sekunnin välein ta*on uhria, eipä teitä naisia se lainkaan haitannut! Kovin on eri säännöt, kas kun miehen maine ei koskaan mene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten pen*iksetöntäkin Weinsteiniä syytti 2000-päinen naislauma( wannabe näyttelijät) väkisinmakuusta, vaikkei siis todistetusti sillä ole edes peni*stä. Sen kuvaha julkistettiin oikeudessa. Joku sanoi: se alue näytti vagi*nalta.
Kärsii siis fournetn gangriasta tai jostain eli se leikattu pois. Tilalla letkut pissimistä varten.
Ja Ron J halusi vain painaa ylitöitä. Naiset otti omasta tai kaverin rektuumista Ronin heppendalin suoraan kurkkuunsa. Sitte miituutataan kun R vähän taputtelee duunin jälkeen.
Hah hah haaaa!!
Vierailija kirjoitti:
Veitola kävi yökylässä Mikolla, puheessa särähti korvaan kun hän suhdettaan beataan kommentoi. :/
Miten kommentoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ette ole huolissanne miesten uhria huorittelevista kommenteista! Ne ei haittaa, häiritse, herätä hulluttelu-haukkumisia. Tässä on ollut uutisissakin, miten akka ei edes reagoi miehen uhkailuun ja vain puoltaa
Jos oikeasti kunnioitat naisia, niin lopettaisit edes tuon akaksi haukkumisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut rakkautta i
Lopeta tuo typerä jankutus. Olen itsekin mies, mutta meidän maailmassa nauretaan kaltaisillesi jankkaajille ja miestennuolijoille.
Tuolla ei ole mitään tekemistä keskustelun kanssa. Ette te tule kiljumaan naisten hyvyyttä jos joku yleistää naisia, tai varsinkaan silloin jos naiset kiusaa muita ja uhkailee väkivallalla.
Voisitko hankkia apua pakkomielteeseesi, et aiheuta mitään hyvää etkä tuo keskusteluun mitään sisältöä. Sinä et voi piilottaa väkivaltaa jankuttamalla täysin kuviteltua rakkaustarinaasi samalla kun miehet käyttäytyy näin.
Ja miehenä tuomitsen toisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kommentoi?
En muista tarkalleen, joku varmaan kiinnitti myös huomion siihen.
Vierailija kirjoitti:
No suhun ei kukaan normimies koske edes heinäseipäällä, ehkä joku tohtori mengele vois vähän leikellä jossain friikkitutkimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ette ole huolissanne miesten uhria huorittelevista kommenteista! Ne ei haittaa, häiritse, herätä hulluttelu-haukkumisia. Tässä on ollut uutisissakin, miten a
Akka on suomalainen jumala. Miksi teille naisille on MAHDOTONTA TUOMITA MIEHEN VÄKIVALTAA? Jankutatte, siirrätte aina aiheen :D Ihan oma vikanne kun ette itse tee tälle miesten naisvihalle mitään. Mitäs annatte miesten riehua. Mitäs puututte vain toisten naisten käytökseen. Ette te voi pakottaa muita naisia olemaan hiljaa ja jankuttaa miten miesten väkivallalla ei ole väliä kun teitä ragastetaan.
Mies on tasan sairain susi mitä on! Ei voi kertaakaan keskustelussa tuomita väkivaltaa, minä minä minä minä. Ei nar*isti kykene rakkauteen ja JOKAINEN mies on väkivaltainen. Sen todistaa se, ettei kukaan mies tuomitse tätä puhetta.
Kylläpäs täällä nyt riehaannutaan ihan totaalisesti. Miksi?
Naisen logiikkaa. Toinen nainen on kotkottaja, susi, kyräilijä, juoruilija, hankala, naisten ryhmät on draamaa. Kun miehet kokoontuu joukolla kiusaamaan ja uhkailemaan naisia väkivallalla, tulee naiset kiljumaan miten inhimillisiä miehet ovat.
Että te rännit olette typeriä :D annattehan te miestenkin lyödä teitä, kas kun puututte aina naisen vähäpätöisempään käytökseen. Miksi ette yleistä miehiä, vaikka yleistätte naisia? Miehet tekee sitä tässä keskutelussa.
Minun elämässäni kaikki naiset ovat inhimillisiä! Miesten kanssa en ole, koska kerrotte itsekin hyökkäävänne nukkuvan kumppanin kimppuun. Jännä juttu, ettei naisia kiinnosta tarttua noihin kommentteihin. Ainoastaan kommentit joilla voi hiljentää kriittisen naisen kiinnostaa.
Kas kun olette sokeita MIESTENNE vihalle ;)
Miksi naiset tottelisi sun määräilyjäsi? Luuletko olevasi joku pomo, rouva narsisti? Ei ketään noiden sun kommenttien jälkeen kiinnosta naisten tukeminen, annat naisista niin psykoottisen kuvan.