Puolet suomalaisista 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia. Eletäänkö nuoruutta nykyisin pitempään?
Kestääkö nuoruus nykyään aiempaa kauemmin? Mistä se kertoo että puolet 35-vuotiaista miehistä on nykyään lapsettomia?
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on etnisten miesten, suomalainen mies ei vaan ole enää se juttu.
Siksi ei haittaa laisinkaan että he syrjäytyvät.
Mainoksiakin kun katsoo niin suomalaisen naisen rinnalla on tumma mies jota hän rakastaa.
Kehitysmaissa halutaan vielä lisääntyä. Samoin tietyissä konservatiivisissa uskonnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella miehellä on kotona Fleshlight.
Monella myös seksinukke.
Mihin naista nykyään tarvitsee?
Ei varmaan mihinkään. Perustaa sitten perheen sen seksinuken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen tuota tietokone ja konsolipelien suosiota. Eihän ne ole todellista. Ohjelmoituja juttuja joita pelaaja luulee hallitsevansa, vaikka eivät ole mitään todellista. Lapsenakin jo ihmettelin miten kaverit jaksoivat pelata vuosi toisensa jälkeen. Itse harrastin mieluummin ulkoilua ja erilaisia pallopelejä, koska nehän tapahtuvat todellisessa maailmassa ja saa liikuntaa ja mielikin virkistyy. Nyt naimisissa ja useita lapsia ja en todellakaan mitään pelejä pelaile. Ihme nysvääjiä aikuiset miehet.
Ilmeisesti et myöskään ymmärrä elokuvia, kirjoja jne, koska eihän ne ole todellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eletä pitkää nuoruutta, vaan on tajuttu että perheytyminen on diili jossa haittoja on reilusti reilusti enemmän kuin positiivisia puolia.
Ihan järkevää.
Jos ei ole lapsia niin ei ole mitään käsitystä minkälaista lasten kanssa on tai mitä ihania hetkiä siihen kuuluu. Ei ylipäätään tiedä, minkälainen se oma lapsi voisi olla. Pelkän tunteen tai luulon perusteella päätetään, ettei haluta lapsia. Vanhana yksinäisenä voidaan sitten katua. Jää osa elämästä elämättä ilman lapsia. Sen tajuaa erityisesti sen jälkeen kun saa yhden lapsen, miten mahtava juttu se on.
Tunteen ja intuition perusteella tämä asia juuri tuleekin päättää. Jos sielussa tuntuu että lapset eivät ole oma juttu niin ei kannata hankkia missään nimessä. Tai toisin päin.
Minua ainakin kaduttaa että lähdin hölmöilyyn mukaan jankkauksen ja puolison loputtoman toivomisen perusteella. Oli ihan juuri niin vähän minun juttuni kuin etukäteen ajattelinkin.
Nuo ihanat hetkesi tekisi mieli toivottaa kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä hyvin koulutettuja kolmekymppisiä miehiä, jotka eivät oikeasti jotenkin koe itseään lainkaan vielä aikuisiksi, tai ainakaan valmiiksi vanhemmiksi. Vaikka duuni saattaa olla hyvinkin vastuullista, mennään jouluna ja juhannuksena äipälle ja iskälle valmiisiin pöytiin totaalisen uusavuttomina, sieltä käydään samanlaisilla kamuilla yökaudet _pelaamassa_ (!) - koska _loma_ - aivan kuin lapsena 😳 Tuskin tuo kymmenessäkään vuodessa paranee, ja sitten sen oman ikäluokan naiset ovatkin jo hedelmöitykseltään poissa pelistä. En tiedä ovatko muut huomanneet tämän kolmekymppisten aikuislapseuden, minusta se on karua ja todella yleistä.
Jos ei ole puolisoa, niin mihin sitä joulua pitäisi sitten mennä viettämään...?
Niin entä sitte
Mä en oikeasti tajua. Itse naisena pelaan välillä Simsiä, mutta ei se oikeaa elämää ja oikeita merkityksellisiä ihmissuhteita korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen tuota tietokone ja konsolipelien suosiota. Eihän ne ole todellista. Ohjelmoituja juttuja joita pelaaja luulee hallitsevansa, vaikka eivät ole mitään todellista. Lapsenakin jo ihmettelin miten kaverit jaksoivat pelata vuosi toisensa jälkeen. Itse harrastin mieluummin ulkoilua ja erilaisia pallopelejä, koska nehän tapahtuvat todellisessa maailmassa ja saa liikuntaa ja mielikin virkistyy. Nyt naimisissa ja useita lapsia ja en todellakaan mitään pelejä pelaile. Ihme nysvääjiä aikuiset miehet.
Ilmeisesti et myöskään ymmärrä elokuvia, kirjoja jne, koska eihän ne ole todellista.
En mä ainakaan jaksa perustaa elämääni sen ympärille, että katson leffoja ja sarjoja.
Aloitus ei ole välttämättä huono uutinen, koska alle 35 vuotiaan kanssa lapsen teko johtaa hyvin nopeasti miehen kohdalla uuden perheen perustamiseen, väliin tulee vielä hurja sinkkuvaihe tottakai, tämä nyt on nähty jo tuhansia kertoja.
Eli jos haluat vakiintua ja tehdä lapsen niin ota yli 35v mies, mielummin yli 40v, olitpa itse sitten 19 tai 32 tai mtiä vain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä hyvin koulutettuja kolmekymppisiä miehiä, jotka eivät oikeasti jotenkin koe itseään lainkaan vielä aikuisiksi, tai ainakaan valmiiksi vanhemmiksi. Vaikka duuni saattaa olla hyvinkin vastuullista, mennään jouluna ja juhannuksena äipälle ja iskälle valmiisiin pöytiin totaalisen uusavuttomina, sieltä käydään samanlaisilla kamuilla yökaudet _pelaamassa_ (!) - koska _loma_ - aivan kuin lapsena 😳 Tuskin tuo kymmenessäkään vuodessa paranee, ja sitten sen oman ikäluokan naiset ovatkin jo hedelmöitykseltään poissa pelistä. En tiedä ovatko muut huomanneet tämän kolmekymppisten aikuislapseuden, minusta se on karua ja todella yleistä.
Kai nyt joulu yleensä vietetään perheen kanssa. Ja juhannuskin, jos vanhemmilla on mökki.
Ketjustakin päätellen tosi moni suomalainen mies on niin degeneroitunut, ettei tunne miehen biologista tarvetta lisääntyä. Jotain vikaa hormoneissa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ole välttämättä huono uutinen, koska alle 35 vuotiaan kanssa lapsen teko johtaa hyvin nopeasti miehen kohdalla uuden perheen perustamiseen, väliin tulee vielä hurja sinkkuvaihe tottakai, tämä nyt on nähty jo tuhansia kertoja.
Eli jos haluat vakiintua ja tehdä lapsen niin ota yli 35v mies, mielummin yli 40v, olitpa itse sitten 19 tai 32 tai mtiä vain.
Vierestä tällaista avioliittoa katsovana en voi suositella. Mies 40v on ikuinen pikku Peter Pan.
Vierailija kirjoitti:
Ketjustakin päätellen tosi moni suomalainen mies on niin degeneroitunut, ettei tunne miehen biologista tarvetta lisääntyä. Jotain vikaa hormoneissa varmaan.
Naisethan jatkuvasti hokevat, että ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Vaikea sitä on väkisin naista suhteeseen raahata.
Minä haluaisin lapsettoman miehen. Missä ne kaikki on piilossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan jatkuvasti hokevat, että ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Vaikea sitä on väkisin naista suhteeseen raahata.
Tottakai ne on, jos tarjolla on tällaista ruutua tuijottavaa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan jaksa perustaa elämääni sen ympärille, että katson leffoja ja sarjoja.
Sulle piisaa pääsi aukominen intternetissä? Hyvin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin, eli miehet tuijottavat mieluummin ruutua ja naiset ovat mieluummin sinkkuja. Kaikki saavat mitä haluavat, ja näin ollen voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle piisaa pääsi aukominen intternetissä
Miten onnistut näkemään ton pään aukomisena, kun kerroin vaan itsestäni. Pään aukominen on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eletä pitkää nuoruutta, vaan on tajuttu että perheytyminen on diili jossa haittoja on reilusti reilusti enemmän kuin positiivisia puolia.
Ihan järkevää.
Jos ei ole lapsia niin ei ole mitään käsitystä minkälaista lasten kanssa on tai mitä ihania hetkiä siihen kuuluu. Ei ylipäätään tiedä, minkälainen se oma lapsi voisi olla. Pelkän tunteen tai luulon perusteella päätetään, ettei haluta lapsia. Vanhana yksinäisenä voidaan sitten katua. Jää osa elämästä elämättä ilman lapsia. Sen tajuaa erityisesti sen jälkeen kun saa yhden lapsen, miten mahtava juttu se on.
Näin kohta pesästä lentävien lapsien faijana voin sanoa, että menneet 20 vuotta olisi voinut viettää huomattavasti mukavammin ja hyödyllisemmin. Harmi ettei menerettyä aik
Aloitetaan nyt vaikka siten, että tavoitteellinen kamppaiulaji, treenit 3-4 krt viikossa. Kävisin töissä rahoittaakseni seuraavan isomman vaellus/kalastus/metsästysreissuni (ulkomaille), näitä useampi vuodessa. Lukisin paljon. Saattaisin jopa pistää pienen yrityksen pystyyyn, ensin sivutoimisesti, sitten ehkä päätoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi nyt fiksun miehen järjestävän elämänsä kuntoon, että nainen ja lapsi voisi tulla elämään. Eihän puolet miehistä voi olla pelkästään tyhmiä, etteivät ymmärrä, mitä se vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin, eli miehet tuijottavat mieluummin ruutua ja naiset ovat mieluummin sinkkuja. Kaikki saavat mitä haluavat, ja näin ollen voittavat.
Onhan toi ihan hemmetin surullista. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että teknologia on saatanasta. Ja joo, käytän sitä itsekin, mutta mieluummin eläisin maailmassa jossa sitä ei olisi.
Vihaatte siis itseänne? Vaikuttaa tuhoisalta toiminnalta.