Negaaminen iskemisessä
Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔
Kommentit (408)
Hyvä puoli tuossa on, että miehen häiriintynyt luonne tulee heti esiin, niin ei tarvi jatkaa tutustumista.
Itse suosin hyväntuulisia ja rentoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku joskus saanut tuommoisella käytöksellä kumppanin?
Amerikassa joku sosiaalisesti lahjakas kuulemma sai piparia joskus 20vuotta sitten. Suomessa tolla saa korkeitaan turpiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurella osalla suomalaisista ja ruotsalaisista on heikko itsetunto. Negaaminen toimii sen takia erityisen hyvin. Sille on syynsä miksi ulkomaalaiset miehet vitsailee miesporukan kesken näiden kahden kansalaisuuden omaavista naisista. Voi hitsi vieköön, jos oikeasti kuulisitte miten ne teistä puhuu ulkomailla.
t. +10-vuotta Espanjassa ja Saksassa asunut.
Joo ja lehmät lentää :D
lehmät ei lennä. Mutta toi tieto suomalaisten ja ruotsalaisten (niin miesten kuin naisten) heikosta itsetunnosta pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni iskin sanomalla että hän ei ainakaan ole vaimomatskua. Alkoi heti todistella olevansa. :) näin ne kesytetään. Nytkin leipoo pullaa tuolla vappuvieraita varten ja tarjoilee simaa mulle.
Tämä on koko ketjun ehkä ainoa yhtään järkevä esimerkki asiasta. Käytännössä kaikki muut heitot ketjussa ovat asiattomia törkeyksiä jotka tuskin toimivat kehenkään koskaan.
Okein toteutettuna kyse on siis hienovaraisesta piruilusta, joka Suomen olosuhtessa koskee aina jotakin muuta kuin ulkonäköä - sellaisia naisia joita kannattaisi ulkoisista seikoista ruveta negaamaan ei tässä maassa monelle tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku joskus saanut tuommoisella käytöksellä kumppanin?
Amerikassa joku sosiaalisesti lahjakas kuulemma sai piparia joskus 20vuotta sitten. Suomessa tolla saa korkeitaan turpiinsa.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole järjen hiventä!
Mies haukkuu naista ja nainen muka palkitsee tämän antamalla seksiä???
Milloin muka maailmanhistorian aikana on tuollaista tapahtunut?
Ne naiset, joilla on huono itsetunto, pahoittavat mielensä eivätkä anna seksiä kenellekään seuraavaan viiteen vuoteen/enää ikinä.
Ne naiset, joilla on hyvä itsetunto, nauravat säälivästi haukkujalle ja antavat seksiä jollekin kunnon miehelle, joka osaa puhua kohteliaasti.
Tää on just se idea: typerykset pelataan pois ja sitten paikalle tulee se "kunnon mies" joka kohteliaalla käytöksellään saa naisen. Incelit palaavat kerta toisensa jälkeen typerille kursseilleen ja ihmettelevät, miksi ne eivät toimi. Evoluutio karsii tyhmät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni iskin sanomalla että hän ei ainakaan ole vaimomatskua. Alkoi heti todistella olevansa. :) näin ne kesytetään. Nytkin leipoo pullaa tuolla vappuvieraita varten ja tarjoilee simaa mulle.
Tämä on koko ketjun ehkä ainoa yhtään järkevä esimerkki asiasta. Käytännössä kaikki muut heitot ketjussa ovat asiattomia törkeyksiä jotka tuskin toimivat kehenkään koskaan.
Okein toteutettuna kyse on siis hienovaraisesta piruilusta, joka Suomen olosuhtessa koskee aina jotakin muuta kuin ulkonäköä - sellaisia naisia joita kannattaisi ulkoisista seikoista ruveta negaamaan ei tässä maassa monelle tule vastaan.
Minä ja kaikki siskoni ja ystäväni olemme naimisissa mukavien, ystävällisesti käyttäytyvien, rentojen miesten kanssa. Miksi kukaan nainen haluaisi mitään "piruilua" mieheltä tai yleensä keneltäkään? Maailma toimii paremmin, kun ihmiset käyttäytyvät arvostavasti toisiaan kohtaan.
Se kaunis nainen saattaa olla hyvin epävarma itsestään, yksinäinen, koulukiusattu, huonoja parisuhteita yms yms. Jos sitten vielä tuntemattomat miehet alkaa negaamaan. Voi ihan oikeasti mennä pitkään toipua tuollaisesta. Älkää nyt oikeasti miehet uskoko tuota soopaa.
Täräyttää heti alkuun esim. "taitaa sun panotaidot olla korkeintaan 2/5", niin kummasti kohta katsotaan että kuinka se oikeasti on ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle yksi mies sanoi, että olen hänen tuleva vaimonsa. Se tuntui paljon kivammalta kuin se, että joku sanoisi etten ole vaimomateriaalia. Jos joku sanoisi etten ole, ajattelisin että pitäköön tunkkinsa. En todellakaan alkaisi todistella mitään.
Tämähän on hauska keskustelu. Naisten iskemisessä on tullut käytettyä varmaan kaikki kikkakirjan sivut. Minä olen valehdellut niin paljon etten muista mitä kaikkea on tullut sanottua. Olen "vahingossa" jättänyt pankkiautomaatin kuitin pöydälle. Joku rikas oli jättänyt sen ja minä hyödynsin sitä. Ihan sama millä sitä seksiä saa ja naisten ihan oma vika kun uskovat aivan järjettömiä valheita.
Hei muumilaaksoon...
Vierailija kirjoitti:
No kiva että toimi. Itse en tiedä, miten reagoisin tuollaiseen, sanoisinko vaan "no en taida ollakaan" vai mitä... Kun ensinnäkin inhoan sanaa "vaimomatsku", en ole koskaan halunnut naimisiin, aj toisaalta minusta tuo lause kuulostaa vain siltä, että toinen toteaa, että "et ole minun tyyppiäni". Ja juu, ihan on oletettavaakin, että en ole ihan kaikkien tyyppien, kun itsekin koen vain muutaman prosentin kiinnostavana... Mutta joo, ehkäpä satuit löytämään itsellesi sopivan tyypin, kun kerran lopputulos on se, että päädyitte yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂
JANTTERI?! 🤢🤮🤢🤮
Ps. Olet mies.
Nainen olen. Jantteri on mielestäni synonyymi typerälle miehelle. 😁
T. Kommentoimasi
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi yhtäkään tilannetta, jossa negaaminen saisi minut kiinnostumaan miehestä. Tämä taitaa olla sellainen "taktiikka", jonka sosiaalisesti kyvykkäämmät pelimiehet ovat keksineet päästään, jotta urpoimmat pelaisivat itsensä ulos heidän apajiltaan.
Totta. Sen jälkeen kun urpo negaa itsensä ulos pelistä, pelimies menee ja hurmaa naisen kehumalla ja nainen ilahtuneena kehuista lähtee miehen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kaunis nainen saattaa olla hyvin epävarma itsestään, yksinäinen, koulukiusattu, huonoja parisuhteita yms yms. Jos sitten vielä tuntemattomat miehet alkaa negaamaan. Voi ihan oikeasti mennä pitkään toipua tuollaisesta. Älkää nyt oikeasti miehet uskoko tuota soopaa.
No äläpä nyt liioittele. Ei kukaan aikuinen jonkun känniläisen höpinöistä välitä.
En ymmärrä miksi tuollainen toimisi keneenkään, paitsi ehkä johonkin oikeaan leikeltyyn ja täyteltyyn insta-narskuun, joka kerjää tykkäyksiä, huomiota ja kehuja. Tosin se, että tuo toimisi tuollaisenkaan pimatsun kohdalla tarkoittaa myös sitä, että sen toisen osapuolen pitää olla vähintään maailman komein ja ainakin maailman kymmenen rikkaimman henkilön listalla, muuten ei toimi silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaudu. Ei Suomessa kukaan naisia kehu yhtään mistään.
No tämä. Ei todellakaan saa kuulla koko ajan jotain kehuja, hyvä jos koskaan. Jos joku käy oikein tarkoituksella haukkumaan, vaikuttaa vain juuri niin urpolta kuin selvästi onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂
Eli suhun tää toimi.
Olen eri, mutta jos tarkoitus oli saada tuollainen ärtynyt, ilmeisesti humalainen reaktio, niin kai sitten. Olen itse ollut siinä uskottava, että iskemisessä tavoiteltaisiin seksiä tai suhdetta, jonkun humalaisen läpänheiton ja provosoitumisen sijaan. Vai uskooko joku vakavissaan, että tuosta kehkeytyy kovinkin kiihkeä pano?
Aivan kauheaa ja junttia käytöstä ja vahvistat vain olevasi idiooootti.
Älä v/ttu edes suunnittele. Sairas olet.