albert järvinen paras kitaristi ikinä
ei ole toista hänen kaltaistaan eikä varmasti tule suomessa ainakaan. Rauha ja kunnia hänen muistolleen.
Kommentit (17)
Oli omana aikanaan yksi maailman parhaita kitaristeja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä voi väittää vastaan:
Yks kovimpia rock-vetoja Suomessa tuo!
Tässä vielä yksi Albert-kitarointisuosikkini:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä yksi Albert-kitarointisuosikkini:
Tuossa kyllä soittaa Ile Kallio kitaraa.
Maailmanluokan kitaristi - yksi parhaista koko maailmassa. Ja oli Hurriganesin läpimurron ja menestyksen "salaisuus".
Järvinen oli ehkä Suomessa 10 parhaan joukossa, mutta ei valitettavasti maailman listalla edes 100 parhaan joukossa.
Kitaran suosio on nykymusiikissa ohi.
6. Uutinen mulle. Olen aina pitänyt Albertia tuossa kipaleessa kitaristina. Ike "korvaa" tuossa täysin Albertin, en muuta sano.
Vierailija kirjoitti:
Järvinen oli ehkä Suomessa 10 parhaan joukossa, mutta ei valitettavasti maailman listalla edes 100 parhaan joukossa.
Kitararock on kyllä jäänyt taka-alalle, mutta ei kitaran suosio ole hävinnyt yhtään mihinkään.
Ehkä Jimi Hendrix nyt kuitenki on se paras.
12: Makuasioita, joista ei kannata kiistellä. Esim. itse en ole koskaan jaksanut kuulla yhtäkään biisiään loppuun asti.
Kitarointi on isovanhempien ajan touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitararock on kyllä jäänyt taka-alalle, mutta ei kitaran suosio ole hävinnyt yhtään mihinkään.
Muotoilit kirjoittamasi paljon paremmin, eli juuri tuota tarkoitin.
Vähän makuasioitakin. Itselle suomalaisista jaetulla 1.sijalla Albert Järvinen, Petri Walli ja Alexi Laiho. Vaikea vertailla kun niin eri tyyli, mutta kaikki kolme oli ihan huikeita.
Petri Putri Puhtila Lukekaa Albertin elämankerta!
Peukutetaan tuota. Jos mielestäsi Albert Järvinen on paras kitaristi ikinä, klikkaa tässä viestissä nuoli ylös; jos mielestäsi ei ole, klikkaa nuoli alas.