Negaaminen iskemisessä
Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔
Kommentit (408)
Joskus yläasteella samalla luokalla olevat pojat osoittivat kiusaamalla tykkäämistä. Avasivat mm. rintsikat takana istuessaan, mutta eivät uskaltaneet silloinkaan mulle tehdä noin.
Kukaan ei ole negannut ja olen sentään ollut niitä suosituimpia tytsyjä aina. En oikein tiedä millaisiin naisiin tuo muka tepsii. Tuskin moniin, mutta usko tuntuu olevan vahva ainakin tässä ketjussa. Hölmöiltä rahat pois, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin kertoa, että yksikään törpösti käyttäytynyt mies ei ole mennyt jatkoon. Sen sijaan hyvällä käytöksellä vähän vaatimattomampikin mies voi erottua edukseen.
Käsittämätöntä että miehet uskovat tuollaista soopaa mitä toiset miehet heille syöttävät :D
Tätä olen itsekin miettinyt. Luulisi, että kannattaa kysyä naisilta miten naisia isketään ja miehiltä miten taas miehiä.
Täysin päinvastoin. Negaaminen on tästä hyvä esimerkki. Nainen ei tietenkään ajatuksen tasolla halua, että joku nälvii hänelle, loukkaa häntä hieman tmv., joten hän väittää, ettei se toimi, mutta mies tietää ihan käytännön kokemuksen kautta toimiiko se vai ei, eikä hänellä ole tarvetta valehdella suuntaan tai toiseen.
Taas yksi miesselittäjä joka luulee tietävänsä naisia paremmin.. huoh
En tulkitsisi negaamista iskuyritykseksi vaan huonoksi käytökseksi. Tutustuminen ei jatkuisi.
Negailusta en pidä, mutta:
Liian asiallinen käytös ei toimi ainakaan sellaisiin naisiin, joista itse olen kiinnostunut. Ja itsekin pidän sellaisesta huumorintajusta, johon sisältyy jokin pieni särmä. Silti ilkeä ei saa olla, eikä negatiivinen.
Tämä on mielenkiintoista, koska arvioni mukaan yli puolet naisista ei ollenkaan pidä tällaisesta pienestä kiusottelusta, mutta taas kaveriporukoissani nauramme usein kippurassa erilaisille pienille hyväntahtoisille piikeille. No, olemme erilaisia, erilaiset asiat kiehtovat eri ihmisia ja similia similibus solvuntur.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni iskin sanomalla että hän ei ainakaan ole vaimomatskua. Alkoi heti todistella olevansa. :) näin ne kesytetään. Nytkin leipoo pullaa tuolla vappuvieraita varten ja tarjoilee simaa mulle.
Noin ne yksinkertaiset tekee, tyhmän vaimon hommasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin kertoa, että yksikään törpösti käyttäytynyt mies ei ole mennyt jatkoon. Sen sijaan hyvällä käytöksellä vähän vaatimattomampikin mies voi erottua edukseen.
Käsittämätöntä että miehet uskovat tuollaista soopaa mitä toiset miehet heille syöttävät :D
Tätä olen itsekin miettinyt. Luulisi, että kannattaa kysyä naisilta miten naisia isketään ja miehiltä miten taas miehiä.
Täysin päinvastoin. Negaaminen on tästä hyvä esimerkki. Nainen ei tietenkään ajatuksen tasolla halua, että joku nälvii hänelle, loukkaa häntä hieman tmv., joten hän väittää, ettei se toimi, mutta mies tietää ihan käytännön kokemuksen kautta toimiiko se vai ei, eikä hänellä ole tarvetta valehdella suuntaan tai toiseen.
Sinäkö siis tiedät toimiiko se vai ei? Kerrotko sitten esimerkin omasta elämästäsi millaiseen naiseen se on toiminut?
Minua ei ole milloinkaan yrittänyt yksikään mies negata, joten olisin varmaankin melko hämmentynyt, joten varmaan se siihen asti toimisi eli hämmentäisi hetkeksi. En osaa kuvitella sellaista negaavaa lausetta, joka kiinnittäisi huomioni positiivisessa mielessä, mutta en kiistä, etteikö sellaista voisi olla olemassa. Minuun ei vain yhtään tepsi se, että minua jotenkin yritettäisiin verrata johonkin toiseen tai epäiltäisiin jostain, mistä en tunnista itseäni, koska mulle on ihan sama mitä joku tuntematon mies minusta ajattelee.
Siihenhän tuo ilmeisesti perustuu, että olisi olemassa naisia, joille on tärkeää miellyttää ketä tahansa miestä. Suosituilla naisilla on niin paljon valinnanvaraa, ettei tuo ainakaan suosittuihin tepsi. Tökeröllä käytöksellä on helppo hämmentää, mutta siihen se jää. Selkä kääntyy hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni iskin sanomalla että hän ei ainakaan ole vaimomatskua. Alkoi heti todistella olevansa. :) näin ne kesytetään. Nytkin leipoo pullaa tuolla vappuvieraita varten ja tarjoilee simaa mulle.
Tämä on koko ketjun ehkä ainoa yhtään järkevä esimerkki asiasta. Käytännössä kaikki muut heitot ketjussa ovat asiattomia törkeyksiä jotka tuskin toimivat kehenkään koskaan.
Okein toteutettuna kyse on siis hienovaraisesta piruilusta, joka Suomen olosuhtessa koskee aina jotakin muuta kuin ulkonäköä - sellaisia naisia joita kannattaisi ulkoisista seikoista ruveta negaamaan ei tässä maassa monelle tule vastaan.
Etkö nyt käsitä, että tuo on trolli.
Kukaan ei vappupäivän iltana puoli seitsemältä vasta leivo vappupullaa. Huomenna on työpäivä ja pullat tehtiin eilen.
Minun on täysin mahdotonta kuvitella päätyväni yhteen miehen kanssa, joka sanoisi minulle, että en ole vaimomatskua. Noin surkeasta ensivaikutelmasta ei voi toipua.
Ei ole oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämmöiset negaajat sitten sanovat? esimerkki?
Lähetkö panee?
-En.
En olisi tuollaista rumaa huorraa halunnutkaan nussia!
"Taas yksi miesselittäjä joka luulee tietävänsä naisia paremmin.. huoh "
Väärin tämäkin. Minä en tiedä naisia paremmin, vaan negaajat tietävät. Tällä palstalla on loogiseen ajatteluun kykenevät naiset harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂
Missähän idottimaisella kurssilla tämäkin on opetettu 😂 Minulle on nimittäin sanottu ihan samaa! Pidin miestä lähinnä outona ja vajaana kun tarttui tuommoiseen. Juuri sellainen, joka ei tajua että naiset ovat ihmisiä, eivät mitään nukkeja.
Lisäksi kengännumeroni on 39 ja olen 175cm, joten se ei todellakaan edes ole iso.
Vierailija kirjoitti:
Negailusta en pidä, mutta:
Liian asiallinen käytös ei toimi ainakaan sellaisiin naisiin, joista itse olen kiinnostunut. Ja itsekin pidän sellaisesta huumorintajusta, johon sisältyy jokin pieni särmä. Silti ilkeä ei saa olla, eikä negatiivinen.
Tämä on mielenkiintoista, koska arvioni mukaan yli puolet naisista ei ollenkaan pidä tällaisesta pienestä kiusottelusta, mutta taas kaveriporukoissani nauramme usein kippurassa erilaisille pienille hyväntahtoisille piikeille. No, olemme erilaisia, erilaiset asiat kiehtovat eri ihmisia ja similia similibus solvuntur.
Huumori on vaikea laji, mutta liian asiallinen käytös ei tietenkään ole flirttiä. Minä ainakin kuulun siihen ryhmään naisia, jotka eivät pidä piikittelystä. En hyväksy sellaisia myöskään ystäviltä eli piikittely johtaa kyllä ystävyyden päättymiseen.
Piikittely on piiloaggressiota. Ei se piikittelyyn jää, kokemusta on (siis ystävän kohdalla). Taustalla on aina jotain synkempää, joka vain tulee ilmi piikittelynä.
Jos äijä tulee juttelemaan ja uskaltaa pyytää johonkin, niin todennäköisesti lähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on koko ketjun ehkä ainoa yhtään järkevä esimerkki asiasta. Käytännössä kaikki muut heitot ketjussa ovat asiattomia törkeyksiä jotka tuskin toimivat kehenkään koskaan.
Okein toteutettuna kyse on siis hienovaraisesta piruilusta, joka Suomen olosuhtessa koskee aina jotakin muuta kuin ulkonäköä - sellaisia naisia joita kannattaisi ulkoisista seikoista ruveta negaamaan ei tässä maassa monelle tule vastaan.
Etkö nyt käsitä, että tuo on trolli.
Kukaan ei vappupäivän iltana puoli seitsemältä vasta leivo vappupullaa. Huomenna on työpäivä ja pullat teh
Vaimomatskusta tuli mieleen, että minusta on kerran sanottu, että olen vaimomatskua, kun taas kaverilleni sanottiin, että hän on rakastajatar-matskua. Ei noilla sanoilla, mutta suoraan kuitenkin. Kaverini ilahtui, minä loukkaannuin, mutta en tiedä oliko tarkoitus iskeä meistä kumpaakaan. Hän vain oli sitä mieltä ja oli muuten oikeassa. "Ikivanha" mies eli samanikäinen about kuin minä olen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
"Taas yksi miesselittäjä joka luulee tietävänsä naisia paremmin.. huoh "
Väärin tämäkin. Minä en tiedä naisia paremmin, vaan negaajat tietävät. Tällä palstalla on loogiseen ajatteluun kykenevät naiset harvassa.
Sinä olet itsekin sitten varmaan negaamalla saanut naisia? Kerro ihmeessä pari esimerkkiä millä repliikeillä olet naisia saanut.
Mie lähen aina ku kysytään. Oon menny kävelylle, juoksulenkille, syömään, kahville, oopperaan, teatteriin, pitsalle, kahville ja mitä noita kutsuja nyt olikaan.
Mua saa kutsua ja mielellään liehitellä.
Ei tuo toimi naisiin. Itse pitäisin negaajaa todennäköisesti sosiaalisesti kömpelönä aspergerina tai huonotapaisena junttina. Joka tapauksessa toivottaisin tällaiset tyypit hornan kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten jatkatte valitsemallanne tavalla. Kyllä se minulle sopii, että negaatte kaikkia, jos nimenomaan se on teidän tyylinne. Itsehän sen päätätte, ketä näissä asioissa kuuntelette.
Kuuntelen mielellään verbaliikan. Otan mielelläni vastaan kaikki pellet, jotka ovat maksaneet iskurepliikeistä.