Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
121/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain säälittävä kuva tuollaisesta miehestä.

Ei silti ole pakko sanoa mitään latteita kaikille suunnattuja yleisiä kehujakaan. Voi joko keksiä jotain juuri kyseisestä naisesta tai sitten vaikka ihan muuten vain jutella.

Vierailija
122/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂

Eli suhun tää toimi.

Miten? Nauroin jätkän suohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hauska keskustelu. Naisten iskemisessä on tullut käytettyä varmaan kaikki kikkakirjan sivut. Minä olen valehdellut niin paljon etten muista mitä kaikkea on tullut sanottua. Olen "vahingossa" jättänyt pankkiautomaatin kuitin pöydälle. Joku rikas oli jättänyt sen ja minä hyödynsin sitä. Ihan sama millä sitä seksiä saa ja naisten ihan oma vika kun uskovat aivan järjettömiä valheita. 

Hei muumilaaksoon...

Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa. 

Vierailija
124/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täräyttää heti alkuun esim. "taitaa sun panotaidot olla korkeintaan 2/5", niin kummasti kohta katsotaan että kuinka se oikeasti on ;)

Ei noin että taidot. Joskus toimii että ei puhuta turhia vaan mennään ja otetaan vaatteet pois. Kerran olen sitä kokeillut ja silloin se toimi. Tarkalleen taisin sanoa puhutaanko peetä vai mennäänkö suoraan panemaan? Nainen oli hetken hiljaa ja kysyi onko sulla kortsuja? Vastasin on. Hän vastasi mennään. En tiedä toimisiko tuo useammin kun en oikeasti kehtaa yleensä ihan noin suoraan ehdottaa. 

Siinä on jokin vähän kuin testi jutella naiselle seksi mielessä. Suoraan ei kannata sanoa mitä haluaa vaikka sen tietää molemmat. En ole pitkiin aikoihin edes yrittänyt ymmärtää naisia. Niitäkin haluttaa mutta harvemmin ne tekee ehdotuksia siihen. Joskus tekevät ja se on oikein mukavaa. 

Vierailija
125/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki! Kehu jotain sen naisen persoonassa. Voin laskea yhdellä kädellä kerrat kun mies on niin tehnyt ja jokainen kerta jäänyt positiivisesti mieleen. 

Nuo miehet eivät ole ikinä päässeet sellaiseen tilanteeseen, että tuntisivat jonkun naisen niin hyvin,e ttä voisivat kehua persoonaa. Tuntemattomiahan he yrittävät negailuillaan iskeä, eikä tuntemattoman persoonasta voi tietää mitään. 

Vierailija
126/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma oliko se negausta mutta joku ärsyttävä idiootti yritti kerran jatkaa jotain tämän hetken muodikkaisiin vaatteisiin liittyvää länkytystään. Kerran vastasin leikkimielisesti jotain koska ajattelin että yrittää ehkä olla hauska, mutta lakkasin vastailemasta kun ei lopettanut. Rasittavia tyyppejä nämä sosiaalisesti kuurosokeat.

Vierailija
127/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voisi kuvitella että huono käytös saa ketään innostumaan? Siis ihan tosissaan. 

Vierailija
128/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂

Eli suhun tää toimi.

Olen eri, mutta jos tarkoitus oli saada tuollainen ärtynyt, ilmeisesti humalainen reaktio, niin kai sitten. Olen itse ollut siinä uskottava, että iskemisessä tavoiteltaisiin seksiä tai suhdetta, jonkun humalaisen läpänheiton ja provosoitumisen sijaan. Vai uskooko joku vakavissaan, että tuosta kehkeytyy kovinkin kiihkeä pano?

En ollut humalassa, enkä edes ärtynyt, vaan ihan vilpittömästi nauroin tosi huvittuneena. Eikä kiinnostanut jantterin motiivit sen enempää. Ehkä eihäntäkään, koska jalkani oli liian iso. Kummasti vaan piti tunkeutua samaan pöytään 😂

Vierailija
129/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kaunis nainen saattaa olla hyvin epävarma itsestään, yksinäinen, koulukiusattu, huonoja parisuhteita yms yms. Jos sitten vielä tuntemattomat miehet alkaa negaamaan. Voi ihan oikeasti mennä pitkään toipua tuollaisesta. Älkää nyt oikeasti miehet uskoko tuota soopaa.

No äläpä nyt liioittele.  Ei kukaan aikuinen jonkun känniläisen höpinöistä välitä.

Onko kaikki negaajat muka humalaisia? 

Vierailija
130/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se huomion saaminen tarkoita, että kiinnostuu. Itse tulkitsen negailijan sosiaalisesti osaamattomaksi töksäyttelijäksi, joka mahdollisesti on autismin kirjolla. Minkäänlainen kiinnostus ei kyllä herää. Ja joo, on jotain negaajia osunut kohdallekin, tilanteet olivat vaivaannurtavia, kun mietin just että käykö toinen hitaalla vai onko vain epäkohtelias. Etsin tahdikkaan tavan poistua tilanteesta.

Kun sinua lähestytään tökerösti, voit yhtä tökerösti poistua tilanteesta. 

Vierailija
131/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kaunis nainen saattaa olla hyvin epävarma itsestään, yksinäinen, koulukiusattu, huonoja parisuhteita yms yms. Jos sitten vielä tuntemattomat miehet alkaa negaamaan. Voi ihan oikeasti mennä pitkään toipua tuollaisesta. Älkää nyt oikeasti miehet uskoko tuota soopaa.

No äläpä nyt liioittele.  Ei kukaan aikuinen jonkun känniläisen höpinöistä välitä.

Onko kaikki negaajat muka humalaisia? 

Eivät varmastikaan, mutta ihmiset tulkitsevat ainakin baarissa kaikki riidanhaastajat, töksäyttelijät tai muut epäkorrektit kommentoijat humalaisiksi. Joten heidän näkökulmastaan kyseessä on känniläisten hölinät.

Vierailija
132/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se huomion saaminen tarkoita, että kiinnostuu. Itse tulkitsen negailijan sosiaalisesti osaamattomaksi töksäyttelijäksi, joka mahdollisesti on autismin kirjolla. Minkäänlainen kiinnostus ei kyllä herää. Ja joo, on jotain negaajia osunut kohdallekin, tilanteet olivat vaivaannurtavia, kun mietin just että käykö toinen hitaalla vai onko vain epäkohtelias. Etsin tahdikkaan tavan poistua tilanteesta.

Tottakai. Mutta en ikinä lähde heittämään niille esim. vastakommenttia tai jotain, mitä tässäkin ketjussa on ehdotettu, koska en halua joutua mihinkään baaritappeluihin tms. Eli jos henkilö ei lähde pyynnösät huolimatta, todennäköisesti lähdenkin itse - eipä siinä muutakaan voi.

Vierailija
133/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki! Kehu jotain sen naisen persoonassa. Voin laskea yhdellä kädellä kerrat kun mies on niin tehnyt ja jokainen kerta jäänyt positiivisesti mieleen. 

Nuo miehet eivät ole ikinä päässeet sellaiseen tilanteeseen, että tuntisivat jonkun naisen niin hyvin,e ttä voisivat kehua persoonaa. Tuntemattomiahan he yrittävät negailuillaan iskeä, eikä tuntemattoman persoonasta voi tietää mitään. 

Aloituksesta sai sellaisen mielikuvan että aplla olisi joku tietty nainen mielessä johon mennä kokeilemaan. Eli joku johon on jo jokin yhteys. Eli toimiva vinkki aplle.

Vierailija
134/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin kertoa, että yksikään törpösti käyttäytynyt mies ei ole mennyt jatkoon. Sen sijaan hyvällä käytöksellä vähän vaatimattomampikin mies voi erottua edukseen.

Käsittämätöntä että miehet uskovat tuollaista soopaa mitä toiset miehet heille syöttävät :D 

Vierailija
135/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, vaikka saisinkin tuolla enemmän naisia, en aio tehdä sitä. Sillä saattaa saada jonkun itsetunnon täysin pois raiteiltaan, eikä se ole itselleni mitenkään luonteenomaista käytöstä. Onneksi Suomessa on vielä hyviä naisia tässä mielessä, vaikka olen kyllä ulkomailla, esim. briteissä ja Ruotsissa huomannut olevan paljon armottomampaa meininkiä, jossa miehen v-mäisyyttä tietyissä piireissä jopa arvostetaan.

Aion jatkaa kohteliaan ja arvostavan käytöksen linjaa. Se on aikaisemminkin toiminut varsin hyvin, ja jos ei enää toimi, niin ainakin olen toiminut mielestäni oikein.

Vierailija
136/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Mutta en ikinä lähde heittämään niille esim. vastakommenttia tai jotain, mitä tässäkin ketjussa on ehdotettu, koska en halua joutua mihinkään baaritappeluihin tms. Eli jos henkilö ei lähde pyynnösät huolimatta, todennäköisesti lähdenkin itse - eipä siinä muutakaan voi.

Minulla on hieman heikko kuulo. Tästä olen oppinut oikein toimivan tavan päästä baarissa eroon ei kiinnostavasta seurasta. Annan niiden höpistä mitä höpisee ja aina välillä vastaan etten kuule siinä melussa mitään. Ei niillä kauaa kestä tajuta lähteä muualle pitämään monologiaan. En näe itse syytä lähteä yhtään minnekään.

Vierailija
137/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua yritetään negata, todennäköisesti tulee kova vastapallo verbaalisesti ja sitten kellään ei ole kivaa.

Vierailija
138/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin kertoa, että yksikään törpösti käyttäytynyt mies ei ole mennyt jatkoon. Sen sijaan hyvällä käytöksellä vähän vaatimattomampikin mies voi erottua edukseen.

Käsittämätöntä että miehet uskovat tuollaista soopaa mitä toiset miehet heille syöttävät :D 

Tätä olen itsekin miettinyt. Luulisi, että kannattaa kysyä naisilta miten naisia isketään ja miehiltä miten taas miehiä.

Vierailija
139/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli esimerkki, että mies moittii naisen kenkiä iskumielessä.

Tuolle minä sanoisin, että heitänpä h9mo voltti.

Vierailija
140/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoon menee mies, joka pyytää johonkin. Voi olla kahville, yökerhoon, lenkille, syömään, leffaan tai mihin tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi