Negaaminen iskemisessä
Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔
Kommentit (408)
Olen kokeillut hienovaraista negaamista tarkoin valikoituihin naisyksilöihin. Positiivisin tuloksin. :) mutta olenkin komea mies. Perusinkkelin ei kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vtun tyypillistä, että miehet kokee oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä ja jopa käyttää sitä jonain iskutekniikkana. Naiset kun tekisivät samaa miehille niin saisivat säännöllisesti turpaansa. Ja sitten vielä kehtaavat väittää, että tasa-arvo on valmis.
Naiset ihan tyypillisesti arvostelevat miesten ulkonäköä. Ihan arkisesti kommentoidaan ulkonäköön liittyviä asioita muka keskustelun nimissä, vaikka naiselle vastaavaa ei sanottaisi koskaan. Juttelemaan pyrkivä mies saatetaan saattaa matkoihinsa sanomalla vain "oot ruma", vaikka vähempikin olisi riittänyt. Ei tule turpaan. Kaverin vaimo naureskeli kerran, kun kylässä ollut mies oli erehtynyt lihoamaan muutaman kilon ja vitsaili miehen tisseistä. Tökkäsi sormellaan vielä näitä tissejä ja nauroi ääneen. Ei tullut turpaan, koska tasa-arvo ei ole valmis.
Kukaan mukava ei arvostele, oli mies tai nainen. Kuulostaa, että sulla on juntteja ja mul*kuja kavereita, ei normaali ihminen noin naureskele.
Vierailija kirjoitti:
Oon kans ajatellu kokeilla kun ei kai siinämitään menetä. Ei oo naisia muutenkaan. Kohde on jo mielessä. Semmoinen ujo, ihan oknäköinen neito. Kumpi olis parempi? Tökätä tohon ujoon luonteeseen vai keksiä ulkonäöstä joku vika? En halua liikaa loukata.
Vai ihan "kohde". Kuinka tyhmä olet, kun edes mietit tuollaisia kertomiasi typeryyksiä. Incelismi oikein huokuu kirjoituksistasi. Olen mies ja en ikinä tekisi tuollaista, naisten seuraa olen saanut aivan muulla tavalla (käyttäytymällä ihmismäisesti).
Vierailija kirjoitti:
Mä hieron reisiä ja pillua kun olen iskemässä!! Toimii!!
omiasi vai?
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku mies kommentoisi ikävästi vaatteita tai kenkiäni, menisin ihan paniikkiin. Poistuisin itkien paikalta ja kotona heittäisin kengät roskiin. En varmaan uskaltaisi enää koskaan lähteä minnekään missä on miehiä sen jälkeen.
Et kai oikeasti heittäisi kenkiäsi roskiin toisen vuoksi? Kulta-pieni ei, älä ikinä anna kenenkään vaikuttaa sinuun noin!
Vierailija kirjoitti:
On yritetty. Suomalaisissa miehissä tuntuu olevan kahta eri tyyppiä. Yliujot incelit jotka ei saa sanaa suustaan naisten kanssa ja sitten itsevarmat moukat jotka tulee haukkumaan ja irvistelemään. Sitten ihmetellään Suomen syntyvyyden laskua.. Kuka haluaa juntin riesakseen tai sen surkeita geenejä jatkaa.
Se että tapaat ja vedät puoleesi tuollaisia miehiä kertoo vaan omasta tasostasi. :) taidat olla möhömaha, seinäruusu tai autisti ym alemman tason nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies tokaisi missä tahansa päin maailmaa "Hey ho, let's go!", vaikka olisi muusikko, en kuuntelisi enempää. Total red flag.
Hmm, mikäs tässä oli negaamista? Älä harhaudu aiheesta.
Toimii, mutta vain ylemmän tason naisiin, jotka ovat tottuneet saamaan pelkkää varauksetonta ihailua ja vuolaita kehuja. Otetaan siis luulot pois heti kättelyssä. Se herättää mielenkiinnon.
Ujoihin ja seinäruusuihin, jotka eivät kehuja saa muutenkaan, on vaikutus varsin kehno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku mies kommentoisi ikävästi vaatteita tai kenkiäni, menisin ihan paniikkiin. Poistuisin itkien paikalta ja kotona heittäisin kengät roskiin. En varmaan uskaltaisi enää koskaan lähteä minnekään missä on miehiä sen jälkeen.
Et kai oikeasti heittäisi kenkiäsi roskiin toisen vuoksi? Kulta-pieni ei, älä ikinä anna kenenkään vaikuttaa sinuun noin!
Todellakin lentäisi kengät roskiin, jos joku mies kommentoisi niistä jotain ikävää. En pystyisi enää käyttämään niitä, kun ovat niin rumat. Todennäköisesti häpeäisin itseäni pitkään, vuosia tapahtuman jälkeen. Onneksi kukaan ei ole koskaan kokeillut negaamista minuun. Enkä edes ole enää kultapieni, vaan lähes nelikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Toimii, mutta vain ylemmän tason naisiin, jotka ovat tottuneet saamaan pelkkää varauksetonta ihailua ja vuolaita kehuja. Otetaan siis luulot pois heti kättelyssä. Se herättää mielenkiinnon.
Ujoihin ja seinäruusuihin, jotka eivät kehuja saa muutenkaan, on vaikutus varsin kehno.
Miksi potentiaaliselta kumppanilta pitäisi ottaa luulot pois? Kuulostaa häiriintyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies tokaisi missä tahansa päin maailmaa "Hey ho, let's go!", vaikka olisi muusikko, en kuuntelisi enempää. Total red flag.
Hmm, mikäs tässä oli negaamista? Älä harhaudu aiheesta.
Ho = h u o r a
16-vuotiaana menin kotiin itkemään ja heitin haukutut kengät roskiin
18-vuotiaana lähdin vihaisena kotiin ja päätin, etten ikinä enää ole missään tekemisissä miesten kanssa
20-vuotiaana siirryin baarista ulos ja arvelin, että noin epäkohtelias ihminen on varmaankin autistinen
22-vuotiaana pyysin baarin järjestysmiestä puuttumaan häiritsevään käytökseen
24-vuotiaana menin naimisiin italialaisen unelmamiehen kanssa, joka kehuu ja ihailee minua joka päivä ja puhuu aina kauniisti minusta, äidistään, siskostaan, mummostaan ja kaikista naisista.
Minulle tultiin eilen sanomaan kaupungilla että onpas rumat kengät. Olikohan tämä nyt sen iskukurssin käynyt tyyppi? Olin vain että ok ja ei kiinnosta miesten mielipiteet vaan naisten. Tyyppi ei vastannut mitään ja poistui.
Mua yksi sankari yritti iskeä sillä, että haukkui sitä, että "et oo saanu mu naa pitkään aikaan".
Sanoin siis, että oon ollu päälle vuoden sinkkuna ja en harrasta yhdenyönjuttuja, vaan seksi kuuluu mun mielestä parisuhteeseen tai vakavaan tapailuun. Pisti DM.ää monta kertaa, jossa vuoroin haukkui ja vuoroin tiedusteli, "Sainko vihdoin viikonloppuna" :D
Nauratti koko tyyppi ja lopulta estin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi potentiaaliselta kumppanilta pitäisi ottaa luulot pois? Kuulostaa häiriintyneeltä.
kato pitäähän se piika pistää paikoilleen, että herra Isoherra voi paistatella omassa omahyväisessä erinomaisuudessaan. Aurinkokin oikein kiertää näitä maailman lahjoja.
Suurella osalla suomalaisista ja ruotsalaisista on heikko itsetunto. Negaaminen toimii sen takia erityisen hyvin. Sille on syynsä miksi ulkomaalaiset miehet vitsailee miesporukan kesken näiden kahden kansalaisuuden omaavista naisista. Voi hitsi vieköön, jos oikeasti kuulisitte miten ne teistä puhuu ulkomailla.
t. +10-vuotta Espanjassa ja Saksassa asunut.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana menin kotiin itkemään ja heitin haukutut kengät roskiin
18-vuotiaana lähdin vihaisena kotiin ja päätin, etten ikinä enää ole missään tekemisissä miesten kanssa
20-vuotiaana siirryin baarista ulos ja arvelin, että noin epäkohtelias ihminen on varmaankin autistinen
22-vuotiaana pyysin baarin järjestysmiestä puuttumaan häiritsevään käytökseen
24-vuotiaana menin naimisiin italialaisen unelmamiehen kanssa, joka kehuu ja ihailee minua joka päivä ja puhuu aina kauniisti minusta, äidistään, siskostaan, mummostaan ja kaikista naisista.
Hyvä jos sinulla on noin hyvä itsetunto. Minä järkyttyisin, menisin paniikkiin, enkä ymmärtäisi yhtään mitä tässä oikein tapahtui. Kuvittelisin olevani niin ruma ja kengätkin ihan kamalat ja miksi minä oikein edes lähdin ulos. Parempi vaan pysytellä kotona. Märehtisin asiaa seuraavat viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lentäisi kengät roskiin, jos joku mies kommentoisi niistä jotain ikävää. En pystyisi enää käyttämään niitä, kun ovat niin rumat. Todennäköisesti häpeäisin itseäni pitkään, vuosia tapahtuman jälkeen. Onneksi kukaan ei ole koskaan kokeillut negaamista minuun. Enkä edes ole enää kultapieni, vaan lähes nelikymppinen nainen.
Miten voi olla tuon ikäisenä noin huono itsetunto. Mun tyyliä on haukuttu vaikka kuinka ja olen vaan kiittänyt ja jatkanut elämääni. Tiedän, että näytän hyvältä. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että erottuu joukosta ja osoittaa itsevarmuutensa.
Lisäksi miltä ihmeen kumppanilta? Viimeistään ensikuussa laitetaan taas uutta matoa koukkuun :D
Siis ihan käsittämätöntä :D Minä pitäisin pahasti päävikaisena jos joku mies käyttäytyisi noin. Kyllä pitää olla todella tyhmä mies että maksaa tuollaisesta kurssista.