Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
81/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yritetty. Suomalaisissa miehissä tuntuu olevan kahta eri tyyppiä. Yliujot incelit jotka ei saa sanaa suustaan naisten kanssa ja sitten itsevarmat moukat jotka tulee haukkumaan ja irvistelemään. Sitten ihmetellään Suomen syntyvyyden laskua.. Kuka haluaa juntin riesakseen tai sen surkeita geenejä jatkaa. 

Se että tapaat ja vedät puoleesi tuollaisia miehiä kertoo vaan omasta tasostasi. :) taidat olla möhömaha, seinäruusu tai autisti ym alemman tason nainen. 

Olen nainen mutta pakko yhtyä tähän mielipiteeseen. Minun kaveripiirissäni on vain kauniita, hoikkia ja koulutettuja naisia ja kukaan ei ole tapaillut mainitsemasi tyyppisiä miehiä kun menestyviä ja komeita miehiä tulee tarjolle vain. Pakosti sussa on jotain häikkää joko ulkonäössä tai muuten. 

Vierailija
82/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan toimi negaaminen. Miksi kukaan edes kuvittelee muuta.  Ei me naiset olla pahvista tehtyjä vaikka monet niin luulee. Ei ihme ettei miehet onnistu iskemisessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras negarepliikki tuli keskellä katua iltaa viettäessä mieheltä; Mulla on isommat tissit kuin sulla.

Ahaa, vai niin. No sehän on tissimiehelle varmaan vaan hyvä juttu, kun omasta takaa löytyy daisarit :D

Vierailija
84/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan toimi negaaminen. Miksi kukaan edes kuvittelee muuta.  Ei me naiset olla pahvista tehtyjä vaikka monet niin luulee. Ei ihme ettei miehet onnistu iskemisessä. 

Kyllä toimii! Tosin ei tietenkään haukkumiseen tottuneisiin alemman tason yksilöihin. Mutta kuka sellaisten kanssa aikaa tuhraisi muutenkaan? 

Vierailija
85/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii, mutta vain ylemmän tason naisiin, jotka ovat tottuneet saamaan pelkkää varauksetonta ihailua ja vuolaita kehuja. Otetaan siis luulot pois heti kättelyssä. Se herättää mielenkiinnon. 

Ujoihin ja seinäruusuihin, jotka eivät kehuja saa muutenkaan, on vaikutus varsin kehno. 

Okei no ehkä sitten ole jotain alempaa taso vaikka ulkonäön kehut ei minussa miltään tunnu. Viimeksi kun mies kehui ulkonäköäni kysyin "entä sitten?" Se oli rehellinen kysymys, mikä merkitys sillä on miltä näytän? Negaamiseen tuskin näksin syytä vastata, kaiken maailman miespätemisiä saa kuunnella koko ajan joten menee saman kategoriaan.

Tuo jokin persoonaani liittyvä kehu voisi toimia.

Vierailija
86/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni iskin sanomalla että hän ei ainakaan ole vaimomatskua. Alkoi heti todistella olevansa. :) näin ne kesytetään. Nytkin leipoo pullaa tuolla vappuvieraita varten ja tarjoilee simaa mulle. 

Vierailija
87/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki tätä. Pilkkasi milloin ulkonäöstä ja milloin luonteesta. Teki selväksi, että olen niin surkea nainen, että en kelpaa kenellekään paitsi hänelle. Sitten kun erottiin, niin yllätyin että minullahan olikin useita hyviä miehiä joista valita ja tämä kusipää exä ei löytänyt ketään. Teki siis tuota negaamista, etten tajuaisi vaihtaa parempaan. Tämä oli siis vasta suhteen aikana, tutustumisvaiheessa ei ollut selkeitä merkkejä tuollaisesta. Tai ehkä en vain tajunnut. 

Vierailija
88/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatte siis kiusaamista. Ei kiitos. 

Vierailija
89/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos joku mies kommentoisi ikävästi vaatteita tai kenkiäni, menisin ihan paniikkiin. Poistuisin itkien paikalta ja kotona heittäisin kengät roskiin. En varmaan uskaltaisi enää koskaan lähteä minnekään missä on miehiä sen jälkeen.

Et kai oikeasti heittäisi kenkiäsi roskiin toisen vuoksi? Kulta-pieni ei, älä ikinä anna kenenkään vaikuttaa sinuun noin!

Todellakin lentäisi kengät roskiin, jos joku mies kommentoisi niistä jotain ikävää. En pystyisi enää käyttämään niitä, kun ovat niin rumat. Todennäköisesti häpeäisin itseäni pitkään, vuosia tapahtuman jälkeen. Onneksi kukaan ei ole koskaan kokeillut negaamista minuun. Enkä edes ole enää kultapieni, vaan lähes nelikymppinen nainen.

? Tän täytyy olla ironiaa, sano että on! Hyvä itsetunto on sitä, ettei välitä ikävien ihmisten sanomisista.

Miksi nelikymppinen ei voisi olla kultapieni? Itse ainakin mieluusti olen, vaikka olen lähemmäs 60v. 

Vierailija
90/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voi olla tuon ikäisenä noin huono itsetunto. Mun tyyliä on haukuttu vaikka kuinka ja olen vaan kiittänyt ja jatkanut elämääni. Tiedän, että näytän hyvältä. 8)"

No kyllä voi olla. Jos ei ole ystäviä eikä kukaan minusta muutenkaan välitä, edes omat vanhemmat. Jos vielä joku tuntematon alkaisi ilkeästi kommentoimaan. Hirveää olisi. Olen ihan nätti nainen ikäisekseni. Siitä ei ole kyse.

Vierailija
91/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella osalla suomalaisista ja ruotsalaisista on heikko itsetunto. Negaaminen toimii sen takia erityisen hyvin. Sille on syynsä miksi ulkomaalaiset miehet vitsailee miesporukan kesken näiden kahden kansalaisuuden omaavista naisista. Voi hitsi vieköön, jos oikeasti kuulisitte miten ne teistä puhuu ulkomailla. 

t. +10-vuotta Espanjassa ja Saksassa asunut.

Joo ja lehmät lentää :D 

Vierailija
92/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii, mutta vain ylemmän tason naisiin, jotka ovat tottuneet saamaan pelkkää varauksetonta ihailua ja vuolaita kehuja. Otetaan siis luulot pois heti kättelyssä. Se herättää mielenkiinnon. 

Ujoihin ja seinäruusuihin, jotka eivät kehuja saa muutenkaan, on vaikutus varsin kehno. 

Miksi potentiaaliselta kumppanilta pitäisi ottaa luulot pois? Kuulostaa häiriintyneeltä.

Siksi että erottuu joukosta ja osoittaa itsevarmuutensa. 

Lisäksi miltä ihmeen kumppanilta? Viimeistään ensikuussa laitetaan taas uutta matoa koukkuun :D

Etenkin jossain yhdenillanjutuissa niin miten tuo muka toimisi? Miksi harrastaisin seksiä miehen kanssa joka ei ulkonäöstäni tai jostain sen osata pidä, kun tuolla on tarjolla paljon miehiä jotka ulkonäöstäni pitää?

Vierailija
93/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma. Kokemusta on siitä että noin ikäiseni mies, jota en ole koskaan aiemmin nähnyt, tulee luokseni ja avaa keskustelun. Hän kyselee minusta asioita ja kun vastaan, alkaa v*ttuilemaan ja selvästi yrittää provosoida. Tämä tapahtui yliopiston ruokalassa, itse siis istuin siellä syömässä yksin ja mies lyöttäytyi seuraan, vaikka muuallakin olisi ollut vapaata. Hyvin nopeasti lähdin menemään. Tuolloin en ajatellut että kyseessä saattaa olla iskuyritys mutta nyt kun olen negaamisesta lukenut, en olekaan ihan varma. Oli kyllä hemmetin huono yritys jos se sitä oli.

Vierailija
94/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi potentiaaliselta kumppanilta pitäisi ottaa luulot pois? Kuulostaa häiriintyneeltä.

Siksi että erottuu joukosta ja osoittaa itsevarmuutensa. 

Lisäksi miltä ihmeen kumppanilta? Viimeistään ensikuussa laitetaan taas uutta matoa koukkuun :D

Joo aivan varmasti. 

Vierailija
95/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies teki tätä kerran mulle baarissa. Muutenkin vaikutti vähän epävarmalta ja tökeröltä ja vaikutti käyttävän jotain opeteltuja pelimiestekniikoita. Tämän esitetyn roolin takana hän vaikutti kyllä kiinnostavalta ihmiseltä, joten olisin voinut antaa anteeksi tuon käytöksen ja tutustua häneen. Elämäntilanteeni oli kuitenkin sellainen, etten ollut etsimässä miestä. 

Vierailija
96/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä negaamiseksi voisi kutsua, kun eräs herrasmies kauhistui kenggännumerostani, joka on 40. Hänen mielestään oikeilla naisilla on korkeintaan 37 numeron jalka. Kauhistutin jantteria lisää riisumalla kengän jalastani ja heiluttelemalla sitä hänen nenänsä edessä. Silleen viekoittelevasti 😂😂😂

Eli suhun tää toimi.

Vierailija
97/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa eli tämä negaaminen on tyypillistä toksista manipulaatiota jossa pyritään laskemaan naisen tasoa lyttäämällä ja haukkumalla tätä, jotta itse sitten kelpaisi tälle henkisesti pahoinpidellylle naiselle ja jotta nainen ei ymmärtäisi omaa arvoaan. Ihan sairasta.

Vierailija
98/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole järjen hiventä!

Mies haukkuu naista ja nainen muka palkitsee tämän antamalla seksiä???

Milloin muka maailmanhistorian aikana on tuollaista tapahtunut?

Ne naiset, joilla on huono itsetunto, pahoittavat mielensä eivätkä anna seksiä kenellekään seuraavaan viiteen vuoteen/enää ikinä.

Ne naiset, joilla on hyvä itsetunto, nauravat säälivästi haukkujalle ja antavat seksiä jollekin kunnon miehelle, joka osaa puhua kohteliaasti.

Vierailija
99/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toimii! Tosin ei tietenkään haukkumiseen tottuneisiin alemman tason yksilöihin. Mutta kuka sellaisten kanssa aikaa tuhraisi muutenkaan? 

Miksi incel kuvittelee että saisi jonkun ylemmän tason naisen? :D Jos kerran siellä kursseilla opetaan tuollaisia iskutekniikoita inceleille. 

Vierailija
100/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuota minuun yritetty, ei todellakaan toiminut. Vieläkin nauran tapahtumalle vaikka siitä on jo aikaa. Tuollaiset säälittävät räpellykset eivät tee vaikutusta. Sitä harrastavat vain epävarmat yksilöt.

Siis tullaan ilkeilemään ja luullaan olevansa sitten kiinnostava toisen silmissä? Toimii vain masokisteihin. Tavallinen ihminen vetää mieluiten pitkän hajuraon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi