Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kömpelö, usein väärinymmärretty tekniikka. Voin vaan kuvitella kun joku kauhusta tärisevä nulikka tulee ihan out of the blue ja esittää oppikirjasta opitun ja kömpelösti sovelletun versionsa negaamisesta. Se ei toimi, en kiinnostu, en halua nähdä tällasita negaajaa edes hyvänpäivän tuttuna. 

Se menee oikeasti näin: MIes on muutenkin itsevarma ja miellyttävä (ei tarvitse olla kome) ja ehdottomasti kohtelias. Jos hän ajattelee samoin minusta, ryhdymme ehkä juttusille.

Mies heittää jotain nokkelaa ja  hauskaa, palkitsen naurulla. Nyt pidän miestä kiinnostavana. Juttu jatkuu. Sitten hän saattaa jossain kohtaa asettua  ylästatukseeen  minua kohtaan härnäämällä tai haastamalla tai kiusoittelemalla. Keyvesti. Tilanne saattaa päättyä nauruun ja kyllä, ylälstatuksensa osoittanut mies on haluttu  kumppani.  

Joskus voi käydä niinkin että avoimesti haastava mies voi jäädä mieleen, mutta

Uskomatonta paskapuhetta.

Vierailija
402/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että aloitus on vitsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku joskus saanut tuommoisella käytöksellä kumppanin?

Kyllä tuollainen voi toimia. Edellyttää että naisella on vahva traumatausta. Ne joskus traumabondaa mulkkujen kanssa.

Vierailija
404/408 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen mielenkiintoinen negaamis(?)kokemus. Opiskeluaikoina olin neljän kaverin kanssa bileissä, kun paikalle tuli eräs ikäisemme mies kavereineen. Oli puolituttu kahdelle porukastamme, ja tervehtikin heitä. Sitten katsoi minuun ja totesi "Mutta sua mä en kyllä tunnista, ei, en todellakaan". Minä ja kaksi muutakin kaveriani sitten esittäydyimme, ja mies jäi porukkansa kanssa juttelemaan kanssamme hetkeksi. Kun he alkoivat lähteä muualle, tuo mies osoitti meitä vielä vuorotellen ja sanoi "Mitkäs teidän nimet olivatkaan, Reetta, Maiju..." Minun kohdallani jäi tuijottamaan otsa liioitellun rypyssä ja sanoi "Mutta sun nimeä mä en kyllä muista, en millään. Et selvästikään ole sellainen tyyppi, joka jää kenellekään mieleen". Sitten lähtivät. Minä ja kaverit vilkuilimme toisiamme kulmat koholla, että mitä ihmettä tuo oli.  

Vierailija
405/408 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku joskus saanut tuommoisella käytöksellä kumppanin?

Kyllä tuollainen voi toimia. Edellyttää että naisella on vahva traumatausta. Ne joskus traumabondaa mulkkujen kanssa.

Ei se mitään bondaamista ole. Jos naisen itsetunto on murskattu, hänen itsesuojeluvaistonsa ei toimi normaalisti. Hän ei tunnista miehen häneen kohdistamaa henkistä väkivaltaa. Ja mies tietenkin näkee sen ja käyttää tätä hyväkseen. 

Vierailija
406/408 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mielenkiintoinen negaamis(?)kokemus. Opiskeluaikoina olin neljän kaverin kanssa bileissä, kun paikalle tuli eräs ikäisemme mies kavereineen. Oli puolituttu kahdelle porukastamme, ja tervehtikin heitä. Sitten katsoi minuun ja totesi "Mutta sua mä en kyllä tunnista, ei, en todellakaan". Minä ja kaksi muutakin kaveriani sitten esittäydyimme, ja mies jäi porukkansa kanssa juttelemaan kanssamme hetkeksi. Kun he alkoivat lähteä muualle, tuo mies osoitti meitä vielä vuorotellen ja sanoi "Mitkäs teidän nimet olivatkaan, Reetta, Maiju..." Minun kohdallani jäi tuijottamaan otsa liioitellun rypyssä ja sanoi "Mutta sun nimeä mä en kyllä muista, en millään. Et selvästikään ole sellainen tyyppi, joka jää kenellekään mieleen". Sitten lähtivät. Minä ja kaverit vilkuilimme toisiamme kulmat koholla, että mitä ihmettä tuo oli.  

Tai mitä jos mies olikin ihan vain kusipää? Kyllä miehet voivat olla ihan aidosti pahantahtoisia, inhottavia ihmisä.

Moni mies kohtelee naisia kuin roskaa, kun tilaisuus tulee. Koska se on kivaa.

Vierailija
407/408 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas suomalainen nainen tulee miehensä pahoinpitelemäksi.

Naiset eivät mitenkään vahingossa putoa tähän tilanteeseen, vaan väkivaltaiset miehet etsivät aktiivisesti naista, jota voisivat pahoinpidellä. Miehet aloittavat paljon etukäteen naisen henkisen pahoinpitelyn, jonka tarkoituksena on valmistella naista fyysisen väkivallan vastaanottamiseen. Miehet laskelmoivat ensimmäisen fyysisen pahoittelyn samaan aikaan kun mies on huijannut naisen sitoutumaan parisuhteeseen jollakin tavalla. Usein kyseessä on avioliitto tai ensimmäinen lapsi.

Negaava mies vihaa naisia. Jos hän onnistuu sitomaan naisen itseensä, hän ottaa nyrkit käyttöön ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
408/408 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin juuri sitä, että jos negaaminen joskus toimii, siinä meillä on väkivaltaisen suhteen alku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan