Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin väsynyt kun ei naista löydy, ei edes matcheja tinderissä...yksinäinen elämä...

Vierailija
30.04.2024 |

Olen jo 38v eikä naista ole. Kaikki ystävät jo pariutuneet, monilla perheitä.

Minulla ei ketään. Tinderissäkään ei pareja. Nyt olen yksin vappuna...

Miksi tämä on näin vaikeaa...

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh :( ymmärrän tuskasi. T. Jätetty samanikäinen nainen

Vierailija
22/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani oli 13 vuotta yksin ennenkuin tavattiin. Tapaamishetkellä melkein saman verran ikääkin kuin ap:lla. Molemmat oltiin menty helvetti jos toinenkin elämämme aikana siihen asti aiempien parisuhteiden muodossa, mutta nyt on hyvä. Niinkin kliseistä kuin onkin sanoa, kannatti "odottaa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se vielä sinunkin keittiössäsi hyräile hyväntuulinen vaimo. Peukkuja kaikille.

Voi miks just keittiössä... ?.. No toivottavasti mieskin tekee ruokaa

Vierailija
24/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan joku toinen tuolla kertoi, että nykyään miehen ei edes kannata keskustella naisille koska se on niin vaikeaa. Niinkin voi päätttä, mutta tietysti parisuhdetta (ainakaan naisen kanssa) on sitten turha toivoa.

Itsellä samantapainen tilanne kuin AP:lla, ikää on lähemmäs 40 vuotta ja tähänastiset tapailut eivät mitkään ole kestäneet. Viime vuosina niitä kiinnostuneita miehiä myös on ollut tosi vähän. Miksi en ole tänään ulkona katselemassa niitä iloisia vapunviettäjiä? Minusta Helsingissä on avan likaa porukkaa vappuaattona, ahdistaa sellainen väentungos. Menen mieluummin ulos jonain rauhallisempana päivänä. Ja hyvin voi olla syykin siihen että ei pitkää parisuhdetta ole löytynyt, mutta minkäs teet. Mieluummin vietän yksinäistä elämää itselleni mukavalla tavalla.

Vierailija
25/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kumppani oli 13 vuotta yksin ennenkuin tavattiin. Tapaamishetkellä melkein saman verran ikääkin kuin ap:lla. Molemmat oltiin menty helvetti jos toinenkin elämämme aikana siihen asti aiempien parisuhteiden muodossa, mutta nyt on hyvä. Niinkin kliseistä kuin onkin sanoa, kannatti "odottaa". 

Mutta aloittajalla ei ole yhtään parisuhdetta takana. Hänen kannattaisi miettiä miksi, jos semmoisen vielä haluaa. 

Vierailija
26/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aloittajalla ei ole yhtään parisuhdetta takana. Hänen kannattaisi miettiä miksi, jos semmoisen vielä haluaa. 

Ja sun kannattaisi vähän miettiä että mitä rakentavaa tässä sun kommentissa oikeasti on. 

Vierailija
27/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon matcheja, joista moni on kaunis ja mielenkiintoinen. Mutta en jaksa enää käydä Tinderissä ja koko deittailu maistuu ihan puulle. Olen ap:tä vähän nuorempi, mutten paljon, ja yksin viimeisen vuoden aikana useampi nainen ikähaarukassa 18-25 v on ilmaissut halun hankkia lapsia kanssani. Mutta jokin estää minua haluamasta tuota kaikkea. Parempi varmaan vain keskittyä uraani ja itseni kehittämiseen, olla hetki yksin. Parisuhteet masentavat ja ovat juuri nyt minulle hankalia. 

Vierailija
28/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun kannattaisi vähän miettiä että mitä rakentavaa tässä sun kommentissa oikeasti on. 

No sitä rakentavaa että aloittaja postailee tätä samaa aloitusta päivästä toiseen eikä koskaan mieti mikä voisi olla syynä siihen ettei koskaan ole naista löytänyt. 

Vierailija
29/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa tuollaiset akka hömpötykset ja alkaa harrastamaan ja matkustelemaan. Jos tulee vastaan niin tulee, muutenhan niitä naisia ei kiinnosta muutenkaan mikään niin saa olla omissa juttuissa.

Eikös akkahömpötyksiä ole just matkustelu. Siitä on tullut jopa keskustelua, miksi naiset aina ilmoittavat harrastuksekseen matkustelun.

Vierailija
30/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen ikäkriisi ja kolaus itsetuntoon sen myötä :D

Ei kiinnosta. Jaxuhalit

Vierailija
31/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee salille, elä elämääsi. Eiköhön jossain joku nainen tule vastaan kun keskityt johonkin muuhunkin kuin valittamiseen. Epätoivoista miestä ei kukaan halua.

Vierailija
32/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira kaveriks

Vierailija
33/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua! Kaikki me täällä olemme samasta syystä: vähintäänkin on tylsää. Huomenna se vasta on vappu! Kannattaa mennä päiväsaikaan kaupungille ja toreille. Vappu on historiallinen juhla! 

Katso youtube Korroosio Comedy. Naurunremakka auttaa pahimman yli, usein.

Vierailija
34/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosi kunnon opiskelua ja ensi vuonna lääkikseen. Sitten ei ole naisista pulaa.

Vierailija
35/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä! SIIS: Menet kansalaisopistoon keramiikkakurssille! Siellä on yleensä vaan akkoja, ja ne alkaa hyristä jos siellä on mies. Vaikka kuinka urpokin. Mies se on aina mies, akkajoukossa. 

Vierailija
36/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tämä! SIIS: Menet kansalaisopistoon keramiikkakurssille! Siellä on yleensä vaan akkoja, ja ne alkaa hyristä jos siellä on mies. Vaikka kuinka urpokin. Mies se on aina mies, akkajoukossa. 

Ei toimi. Joko naiset katsovat sitä reppanana, joka yrittää tulla iskemään naisia tai sitten yleisesti epämiehekkäänä. Sama on hoitoalalla pl. maskuliiniset komeat miehet. 

Vierailija
37/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti mitenkä voisit tehdä itsestäsi paremman saaliin? Ei siinä itkuvirret auta. Kyllä naisetkin puunaavat itseään. Käävät kosmetologilla, kampaajalla, jumpassa ja meikkaavat.

Vierailija
38/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ilmoille kannattaisi mennä

EI. Jyrkkä ei.

Vierailija
39/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet auttamattomasti liian vanha, hyvät miehet pariutuu siinä 20v tienoilla

Vierailija
40/69 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska olet auttamattomasti liian vanha, hyvät miehet pariutuu siinä 20v tienoilla

"Mies"

20-wee

LOL :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan