Suomi ei tule koskaan olemaan Kanadan, Venäjän tai Yhdysvaltojen tasoinen jääkiekossa
Syynä nöyristely. Jos me katsomme näiden maailman parhaiden valtioiden pelaamista, he pelaavat aina kovaa. He ei koskaan nöyristele missään tilanteessa, vaan puskee kaikissa tilanteissa täysillä päälle. Heille kelpaa pelkkä voitto. Jopa alivoimalla painetaan päälle väkisin, eikä anneta kenenkään pyörittää kuvioitaan. Pelaaminen on nopeaa ja kovaa, hyökkäämiseen on panostettu eniten.
Suomi pelaa oikeastaan kaikessa päinvastoin.
Suomi pärjää lilliputtimaille, mutta heti kun kovempi vastus tulee, Suomi jäätyy totaalisesti.
Tsekki ja Ruotsi on jo Suomea parempi, Slovakia ja Saksa ja Sveitsi on myös Suomelle kovia vastuksia.
Nyt panostusta.
Kommentit (20)
Missä ne ryz zät pelaa? Ai niin, Likasankko-cupissa... viimeksi voittivat Intian A-maajoukkueen 3-2.
No jaa... Muistanpa eräänkin vuoden, kun tuli kultaa sekä olympialaisissa että mm-kisoissa.
Olivat joskus parempia, mutta viime vuodet menty takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne ryz zät pelaa? Ai niin, Likasankko-cupissa... viimeksi voittivat Intian A-maajoukkueen 3-2.
Ne pelaa Perinteisten Arvojen Maiden kisoissa Valko-Venäjää vastaan, ja Lukashenkan suojatit eivät uskalla voittaa Putler-teamia.
Vierailija kirjoitti:
Olivat joskus parempia, mutta viime vuodet menty takapakkia.
Viime vuodet vai viime vuosi?
Mitä väliä? Minä aina toivon, että Suomi tippuu mahdollisimman aikaisin, jotta vältytään toriöyhötykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Minä aina toivon, että Suomi tippuu mahdollisimman aikaisin, jotta vältytään toriöyhötykseltä.
Mörkön piti pelata puulaakiliigassa vuosia, että oppi edes luistelemaan :D
EVVK.= EI VÄHEMPÄÄ VOI KIINNOSTAA. siis haloo ketä kiinnostaa kummin palan perässä luistelevat ?????? samaten teatterit oopperat .kalliita vero rahoin elätettyjä pellejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörkön piti pelata puulaakiliigassa vuosia, että oppi edes luistelemaan :D
No pari maailmanmestaruutta ja yhden olympiakullan sai kuitenkin hommattua. Aika hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Venäjä on tuossa joukossa?
Kova jääkiekossa vaikka ei kisoissa saa pelatakaan
Suomalaiset ylimieliset pottapäät ei pärjää Ruotsille, Tsekille, Venäjälle, Kanadalle ja USAlle. Sitten ovatkin jo ulkona mitaleilta.
Vierailija kirjoitti:
No jaa... Muistanpa eräänkin vuoden, kun tuli kultaa sekä olympialaisissa että mm-kisoissa.
Kummassakaan ei pelanneet maailman parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toivon samoin
Jääkiekko on ennenkaikkea fyysisyyden lisäksi myös hengellinen laji.
Mikäli joukkueen henkinen ja fyysinen balanssi ovat tasapainossa, kiekko vaihtaa sekunnin murto-osassa syöttäjää ja laukausta, joka uppoaa maaliin.
Mitä tuo Venäjä on tuossa joukossa?