Vornasen juttu kuivuu kokoon
Uutisoinnin perusteella Vornasella on kuitenkin kaikki lieventävät asianhaarat, joita on peräti kuusi.
Soitti itse tekonsa jälkeen hätäkeskukseen.
Sanoo saaneensa uhkauksia ja kantavansa siksi asetta.
Sanoo kokeneensa tilanteen uhkaavaksi.
Valvontakamerakuvan perusteella ei osoitellut tarkoituksella ketään, vaikka esiin otettaessa piippu olikin hetkellisesti ihmisiä kohti.
Poliisin mukaan Vornasella ei ole ollut asetta eduskunnassa.
Sanoo, että hänellä on lupa kantaa asetta myös julkisella paikalla.
Kommentit (578)
Ihmisiä on menehtynyt kimmokelaukauksiinkin.
Mutta ei .25ACP:n kimmareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen ei vahingoittanut ketään.
Onneksi ei tällä kertaa ketään muuta kuin itseään. Vornaselta meni kuin entiseltä kapteenilta sekä alus että maine samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti aseella. Muuten kyllä. Itse olisin hyvin järkyttynyt.
No se on enempi sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti aseella. Muuten kyllä. Itse olisin hyvin järkyttynyt.
Oletko mielenterveyspotilas?
Surullista luettavaa nämä puolustuspuolen kommentit.
Neljältä aamuyöllä ties miten pitkän kapakkaistunnan ja jonkinlaisen tapahtuneen ''painin'' jälkeen aiemmin illalla, yks vetää kuin loppuhuipennukseksi päällisin puolin rauhallisessa tilanteessa aseen esille ja ampuu.
Tällaisesta tilanteesta sitten hirveät väännöt että kuka siinä oli hädänalainen, tämä känninen ase-heppu vai kaikki ne ympärillä olevat.
Ihan käkenä siinä. Impulssiensa vietävissä. Seuraavana päivänä: seli-seli riittää --- niinkö?
Vornanen on äijä. Mitä ne puhuvat. Liioiteltu asiaa ja asiantuntijat mukamas tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen on äijä. Mitä ne puhuvat. Liioiteltu asiaa ja asiantuntijat mukamas tietää.
Saa kai sitä olla viihteellä vapaa-aikana.
Jossain vaiheessa oli puhetta että annetaan poliisille rauha suorittaa esitutkinta ja nyt sitten täällä jo öyhötetään että kaikki on selvää viaton mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sitä olla viihteellä vapaa-aikana.
Naimisissa oleva mies vikitteli nuoria naisia ja ammuskeli humalassa pettymystään, kun ei käynyt flaksi. Tällaiset bilelortot pitää erottaa.
Toivon että edes eroaisi eduskunnasta. Mutta toivomallahan minä en saa mitään. Kyllä siinä tulisi jonkun olla aktiivinen. Vain teot puhuvat - paitsi joskus tuntuu, että edes ampumisteko ei puhu.
Neitoset sanoivat V.n ja tämän toisen herrahenkilön painineen baarin lattialla siitä kumpi saa istua heidän vieressään.
Stubb nimittää Vornasen kokoomuksen tirehtööriksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että edes eroaisi eduskunnasta. Mutta toivomallahan minä en saa mitään. Kyllä siinä tulisi jonkun olla aktiivinen. Vain teot puhuvat - paitsi joskus tuntuu, että edes ampumisteko ei puhu.
Ei varmasti eroa itse. Jos erotetaan eduskuntaryhmästä saattaa liittyä Hakkaraisen kanssa Vapauden liittoon
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa nämä puolustuspuolen kommentit.
Neljältä aamuyöllä ties miten pitkän kapakkaistunnan ja jonkinlaisen tapahtuneen ''painin'' jälkeen aiemmin illalla, yks vetää kuin loppuhuipennukseksi päällisin puolin rauhallisessa tilanteessa aseen esille ja ampuu.
Tällaisesta tilanteesta sitten hirveät väännöt että kuka siinä oli hädänalainen, tämä känninen ase-heppu vai kaikki ne ympärillä olevat.
Ihan käkenä siinä. Impulssiensa vietävissä. Seuraavana päivänä: seli-seli riittää --- niinkö?
Surullisempaa on huomata kuinka sekaisin persufobiaa kärsivät ovat. On saanut lukea kuinka vihamielistä porukkaa se on, jopa tappamisella uhkailua ja järkyttävää nimittelyä. Lisäksi lähdetään oikeuden tuomareiksi ilman minkäänlaista tietotaitoa ja ymmärrystä. Siinä on lasten tappajien tuomiot jääneet toiseksi, kun lukee mitä Vornaselle on vaadittu.
Tuollainen määrä väkivaltaisia ihmisiä näillä palstoilla aikaansa viettää. Toivottavasti eivät työaikana kirjoittele. Tulee kalliiksi työnantajalle työntekijöiden somettaminen.
Onnettomia ovat nuo ihmiset, ei onnelliset voi noin kirjoitella. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Kokoonhan tuo kuivui, kun ei Vornanen saanut mukaansa kumpaakaan neitosista, vaikka oli maksanut näiden juomia litroittain. Naisen pitää olla kaatokänissä, ennen kuin lähtee Vornasen matkaan?
Eihän tuon ikäisillä vehkeet pelaa selvänä saati humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin keneltäkään jää huomaamatta miten kaksinaismorallistisia Perussuomalaiset ovat omien väkivaltaan.
Onko tämä sitä parempaa katuväkivaltaa?
Niin että, kun yksi mokaa, niin puhut katuväkivallasta. Tuo on jo epätoivoista sinulta. 🤣🤣🤣 Rauhoitu ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin on. Hoitoon.
Vastuuta ei näköjään osata ottaa. Ullatus.
Tämmöset puolustuspuheet vie persujen suosion varmemmin kuin itse tapaus. Ei haittaa, ei siinä mitään.
Vornanenhan se työkaverusten seuraan tunki. Olisi pysynyt persu-Sannan ja muiden kanssa niin ei olisi tarvinnut itseään melkein 40 vuotta nuoremmista naisista tai tuolista alkaa vääntää.