Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntuu että olen ihan eri sukua muiden naisten kanssa??? (olen nainen)

Vierailija
30.04.2024 |

Kun katson kaikkia reality ohjelmia niin aina naiset ikäänkuin ryhmääntyy toistensa kanssa helposti, vaikka olisivatkin "erilaisia". Samaa tapahtuu työpaikoilla, kursseilla, kouluissa. Minä olen aina jäänyt naisporukoista ulkopuolella. Ensinnäkin, minulla on AINA uhkaava olo naisten seurassa. Tuntuu että he haluavat vahingoittaa minua. Joidenkin todella, todella vanhojen naisten seurassa minulla on turvallinen olo ja heistä aistin nopeasti, että he luovat minuun ikäänkuin holhoavan asenteen. Mutta esim. ikäisteni naisten seurassa, ei ole koskaan kenenkään kanssa mitään yhteistä ja aistin heistä nopeasti, että he eivät halua olla kanssani tekemisissä. Tuntuu että he inhoavat minua heti jo alkusilmäyksellä eivätkä anna mitään mahdollisuutta edes. Yleensä jos joku kurssi tai ryhmä tai koulu, niin joku nainen saattaa keskustella kanssani ensin pari lausetta ystävällisesti, mutta sitten etsii jonkun muun kenen kanssa jutustella.  Elämäni aikana olen tavannut myös erityyppisiä naisia, mutta yli 30 vuotiaana naispuoleiset ystävyyssuhteet on täysin vieraita minulle. En tiedä mitä tarkoittaa että "vietetään tyttöjen iltaa, laittaudutaan yhdessä ja katsotaan leffoja". Tuntuu täysin oudolta katsella jotain naisten tekemiä instagram tai tiktok postauksia missä ystävät naureskelee keskenään ja on kahvilla tms.  Olen alkanut miettiä onko minulla joku asperger tai vastaavaa. Miesten kanssa ei ole tapahtunut samaa, ja siksi olikin helppo tutustua nykyiseen kumppaniini. Mieheltänikin olen yrittänyt kysyä asiaa, mutta häneltä en saa minkäänlaista vastausta, kuin että rakastaa minua. Minua ei oikeastaan paljon haittaa ettei ole koskaan ollut naispuoleisia ystäviä ,mutta joskus olisi ollut kiva saada selvyys  miksi näin tapahtui.

Kommentit (298)

Vierailija
21/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samaa, tosin vaikutus miehiinkin on joskus samanlainen. Ulkonäön vuoksi minua lähestytään helposti, mutta mielenmaisemani on niin erilainen, ettei kosketuspintaa löydy

Mitään temppareita ja realityjä en ole katsonut vuosikymmeniin. En suosittele sinullekaan, jos eivät edusta naiskäsitystäsi. Naisia on myös harrastusporukoissa ja moni nyhvää miehensäkin kanssa. Mihinkään juorukellokuppikuntiin ei kannatakaan haluta kuulua, sillä vaikka ne olisivat aluksi hauskoja, alkaa kyräily kyllästyttämään todellisuudessa aika nopeasti

Itse olen löytänyt vanhemmalla iällä seuraa ammattiasioiden parista. Henkilökohtaista elämää en tykkää jakaa kenenkään kanssa, sillä kaikki kauhistelevat epäsosiaalisuuttani. Tosiasiassa olen jo vuosia miettinyt lähinnä sitä, millaisen jäljen haluan jättää maailmaan sen sijaan, että kuka kävi kenen kanssa kaljalla

Hyväksy ja kunnioita sitä mitä olet. Ole ylpeäkin. Yhden pitkän iän salaisuuden sanotaan olevan vähäinen sosiaalisuus

Vierailija
22/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään osaa samaistua, mutta viihdyn vanhempien naisten seurassa ja työpaikalla minut yleensä adoptoikin jokin vanhempi nainen suojiinsa. Ja löytyy autismi. Viihdyn vanhempien ihmisten kanssa ylipäätään oli ne kumpaa sukupuolta tahansa.

Mulla sama.  Vanhemmat ihmiset ovat ihania. He ei edes tuomitse usein vaikka vähän änkyttäisikin

Viihdyin lapsenakin parhaiten mummolassa koska siellä tunnesäätelyni toimi. Muiden lasten kanssa olin itkuinen raivoaja, saatoin jopa purra. Sain hermoromahduksen ihan mistä tahansa. En kestänyt leikkikaverina kuin korkeintaa 1 tai 2 lasta, yleensä tuli riita jos oli kaksi. Vanhojen ihmisten kanssa sain leikkiä omia leikkejäni ja sitten vain juteltiin tai sain olla apuna. Hermoni kesti sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ap lapsia niin koet kuuluvasi yhteen muiden naisten kanssa. Lapset ja miessuhteet on avain.  

Äideissäkin on eroja. On pulloäitejä ja imettäviä äitejä. Vaunuäitejä ja kantoliina-äitejä. Jos on imettävä kantoliinaäiti, niin ei silloin koe kuuluvansa yhteen niiden pullo-vaunuäitien kanssa.

Vierailija
24/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger naisilla on miesten aivot 

Vierailija
25/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ap lapsia niin koet kuuluvasi yhteen muiden naisten kanssa. Lapset ja miessuhteet on avain.  

Sitten vasta tunteekin itsensä ulkopuoliseksi kun ei sitä ihmisenä muutu vaikka olisi tehnyt lapsia. Sitten vain päiväkodin, koulun tai opiskelujen sijaan istut siellä äitikerhon nurkassa ja kukaan ei ikinä halua puhua sinulle.

Vierailija
26/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse valitset tuollaisia naisia? :D Luoja naurattaa millaisia te pick me:t olette. Lisäksi sinähän nimenomaan olet tyypillinen nainen. Alentuva, muita naisia yleistävä, miestä palvova, alistuva. Naiivi, joka luulee että miehen maailmassa merkitsisit yhtään mitään muuta kuin panona oloa. Ihan nainen sä olet, olethan alistunut miehellekin ja pyllistelet tämän edessä.

Minä sen sijaan olen oikeasti erilainen. En ole missään tekemisissä miesten kanssa, en alenna itseäni, enkä jauha koko ajan muista naisista samalla leikkien että minua vihaavalla sukupuolella olisi tarjota joku pelastus. Mies on tilastollisestikin suurin uhkasi, kas kun et sitä tajua. Ihan tyypillinne pick me -akka olet.

En ole valinnut mitään naisia, olen yrittänyt tutustua naisiin. En ymmärrä mitä tarkoitat "pick meellä"

Olethan sinä valinnut tietynlaisia naisia ja nyt yleistät ne kaikkien naisten piirteeksi.

Ihan tyypillinen nainen sinä olet, et mikään erityinen. Olethan miehellesikin alistunut. Oikeasti erilainen nainen ei ole suhteessa miehen kanssa.

Vierailija
27/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa omituiselta, mutta tämä,

"Albert Frey and his wife, Lotte died in the morning of 1 September 2003 in Heilbronn. Frey's wife Liselotte "Lotte" Hermann (born 8 May 1920, Heilbronn) was very ill. He shot his wife under a suicide pact, and then shot himself."

https://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Frey_(SS_officer)

Korkeasti palkitun SSW-eversti Albert Freyn puolisoa Lottea kaikki miehet rakastivat Freyn divisioonassa. Ei mitään seksuaalista vaan hänestä pidettiin miesten keskuudessa. Lotte on mainittu neljässä divisioonan elossajääneiden muistelmissa. Lotte vaikutti olevan tomboy.

Pointti? Et voi tietää ketkä sinusta pitävät sellaisena kuin olet.

Vierailija
28/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse valitset tuollaisia naisia? :D Luoja naurattaa millaisia te pick me:t olette. Lisäksi sinähän nimenomaan olet tyypillinen nainen. Alentuva, muita naisia yleistävä, miestä palvova, alistuva. Naiivi, joka luulee että miehen maailmassa merkitsisit yhtään mitään muuta kuin panona oloa. Ihan nainen sä olet, olethan alistunut miehellekin ja pyllistelet tämän edessä.

Minä sen sijaan olen oikeasti erilainen. En ole missään tekemisissä miesten kanssa, en alenna itseäni, enkä jauha koko ajan muista naisista samalla leikkien että minua vihaavalla sukupuolella olisi tarjota joku pelastus. Mies on tilastollisestikin suurin uhkasi, kas kun et sitä tajua. Ihan tyypillinne pick me -akka olet.

En ole valinnut mitään naisia, olen yrittänyt tutustua naisiin. En ymmärrä mitä tarkoitat "pick meellä"

&n

Miehelle on kiva alistua jos se on turvallinen mies

Vierailija
29/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan kyllä hälytyskellot soivat tuossa kohtaa, kun aloittaja kirjoitti, että hänestä tuntuu kuin toiset naiset haluaisivat vahingoittaa häntä. Se on todella vainoharhaista.

On olemassa ihmisiä, joiden olemus ajaa jostain syystä muut pois. On vaikea sanoa, mikä heissä on se, mihin muut reagoivat, mutta jokin olemuksessa, eleissä ja puheessa saa ihmiset hakeutumaan muuhun seuraan. Ihminen on sellainen kuin on, siinä ei ole mitään väärää. Ketään ei kuitenkaan voi syyttää myöskään siitä, että hakeutuu itselleen mieluisaan seuraan. Onneksi aina löytyy ihmisiä, jotka tuntuvat olevan immuuneja signaaleille ja viihtyvät  kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Voi tuo olla tottakin. En minä ainakaan ole koskaan törmännyt yhteenkään terveeseen naisyhteisöön, missä ei olisi kyräilyä, kiusantekoa, kateutta ja esimerkiksi kateudesta seuraavaa vihaa. Moni toki pitää näitä normaalina osana sosiaalisuutta, ja sitten niitä jotka kehtaavat call-outata toksiset kulttuurit kauhistellaan kimpassa ekana

Ihmiset ovat apinoita. Kannattaa katsoa luontodokumentteja, niin oppii mitä täällä tapahtuu kaikkien vaatteiden ja kulissien takana

Vierailija
30/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&n

Kenen kanssa sittenpitäisi olla suhteessa, naisen vai ?Ja miten se on erilaisuutta, lesbothan on nykyaikaa?

Vierailija
31/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan kyllä hälytyskellot soivat tuossa kohtaa, kun aloittaja kirjoitti, että hänestä tuntuu kuin toiset naiset haluaisivat vahingoittaa häntä. Se on todella vainoharhaista.

On olemassa ihmisiä, joiden olemus ajaa jostain syystä muut pois. On vaikea sanoa, mikä heissä on se, mihin muut reagoivat, mutta jokin olemuksessa, eleissä ja puheessa saa ihmiset hakeutumaan muuhun seuraan. Ihminen on sellainen kuin on, siinä ei ole mitään väärää. Ketään ei kuitenkaan voi syyttää myöskään siitä, että hakeutuu itselleen mieluisaan seuraan. Onneksi aina löytyy ihmisiä, jotka tuntuvat olevan immuuneja signaaleille ja viihtyvät  kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Voi tuo olla tottakin. En minä ainakaan ole koskaan törmännyt yhteenkään terveeseen naisyhteisöön, missä ei olisi kyräilyä, kiusantekoa, kateutta ja esimerkiksi kateudesta seuraavaa vihaa. Moni toki pitää nä

Minä olen törmännyt. Minulla on kokemusta naisista välittävinä ja ystävällisinä työkavereina.

Vierailija
32/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valinnut mitään naisia, olen yrittänyt tutustua naisiin. En ymmärrä mitä

Ihan sairasta ihannoida tuota heteroiden naisvihaa.

Vierailija
33/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa vaan on helpompi kaverustua. Tosin vanhetessa sekin on vaikeampaa, moni on parisuhteessa ja saa pelätä tulevansa väärin ymmärretyksi.

Vierailija
34/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan ylöspäin. Jos ihminen on ns. hyvä tyyppi, niin kanssaihmiset vaistoaa sen. Ei siihen tarvitse harjoittelua tai verkostoitumista. Se vain tulee sieltä jostain luonteesta.

Vierailija
35/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äideissäkin on eroja. On pulloäitejä ja imettäviä äitejä. Vaunuäitejä ja kantoliina-äitejä. Jos on imettävä kantoliinaäiti, niin ei silloin koe kuuluvansa yhteen niiden pullo-vaunuäitien kanssa.

Toivottavasti tuo oli vitsi.

Vierailija
36/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostetaan ylöspäin. Jos ihminen on ns. hyvä tyyppi, niin kanssaihmiset vaistoaa sen. Ei siihen tarvitse harjoittelua tai verkostoitumista. Se vain tulee sieltä jostain luonteesta.

Minä tulen toimeen toisten miesten kanssa ja vanhempien naisten, mutta en nuorempien/ikäisteni naisten. Go figure. M33

Vierailija
37/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tuota perus akkojen valikoivaa pa*kaa. Naisia yleistetään, oikein painotetaan draamaa, kiusaamista, kyräilyä.

Miehet ei toki saa mitään kritiikkiä vaikka sortavat teitä maailmanlaajuisesti jokaisessa maailman maassa. Miesten jatkuva naisviha, heidän aiheuttama väkivallan uhka, systemaattinen pettäminen, esineellistäminen, itsekkyys on aina mie*vihaa tai sitten miesten paskuus on aina yksittäistapaus tai kokijan vika.

Mies on naisille pahin susi.

Vierailija
38/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslestäni olen hyvä tyyppi, olen tunnollinen ja välitän muista :-(

Vierailija
39/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslestäni olen hyvä tyyppi, olen tunnollinen ja välitän muista :-(

Ei se tarkoita, että sudet ei vaanisi sinua. Susilauma on mielestään hyvä porukka.

Vierailija
40/298 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla moni asia kumpuaa siitä ruotuun paimentamisen kulttuurista. Kaikkien ryhmässä on oltava ja tehtävä samalla lailla ja tavalla ja yksilöllisyyttä karsastetaan. Ja toinen tärkeä prinsiippi on kuuliaisuus ryhmänjohtajalle. Hän ja vain hän määrittää ryhmän suunnan ja muiden tulee kyselemättä ja kyseenalaistamatta totella. Tätä näkee sekä perhe-elämässä, että työelämässä. Varsinkin näillä ryhmänjohtajilla tuntuu olevan vaikeuksia parisuhteissa, kun heidän miehensä ei ole samalla tavalla submissiivisia kuin heidän ystävänsä, eivätkä tarpeeksi assertiivisia alistaakseen tämän ryhmänjohtaja naisen omaan ryhmäänsä alijohtajaksi.

Naiset jotka vaikuttavat yksinäisiltä susilta, vaikuttavat ryhmänjohtajasta uhkaavilta vallananastajilta varsinkin jos ne koittavat ystävystyä ryhmän submissiivisten naisten kanssa. Toisaalta nämä ryhmänjohtajan alaiset yrittävät miellyttää johtajaansa ja jos aistivat että hän ei pidä uudesta tyypistä, niin hekään eivät pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan