Psyykatkaa mua, uusi mies ja pakaraongelma.. !
Voi hyvän tähden, on mulla ongelmat, anteeks jo etukäteen niiltä joilla on jotain vakavaa😳
Mä olen siis tavannut aivan ihanan miehen, nähty kerran ja viestitelty ja soiteltu aktiivisesti pari viikkoa. Ongelmaksi on muodostumassa mun pahemman luokan persekompleksi.
Olen normaalipainoinen, ja harrastan liikuntaa, on kivat tissit ym mut perseeni on Aivan omituinen! Housujen päälle se ei juurikaan näy, mut ilkosillaan, ihan hirveän näköinen epämuodostunut jossa jotkin kohdat roikkuu ja vieressä paikat taas ei. En edes tajua miten tää voi olla tällainen, en ole ikinä kenelläkään nähnyt. En oikein osaa kuvailla, mut tää ei ole oikein minkään muotoinen! Tuolta pakaroiden alaosasta siis, aivan epämääräinen!
Mua hävettää niin että vaikka tilanne ekoilla treffeillä jo vähän kuumentui, niin en pysty kuvittelemaan riisuutuvani miehen nähden😯
Olen 48-vuotias, eli maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä, kun aiemmin oli ylipainoakin. Ja kyllä, tässä iässäkin itsetunto voi olla tässä jamassa!
Auttakaa!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työjärjestys on nyt seuraava: ensin pää kuntoon, sitten vasta perse. Kukaan ei seukkaa perseen kanssa, ei ainakaan kauaa, joten pyri tarjoamaan itsestäsi jotain muuta vähän parempaa ja laadukkaampaa. Ennen viestisi viimeisiä lauseita luulin, että olet reilusti alle 20 vuotias, silloin huoli olisi ollut kasvua ja kehitystä vastaava.
Mistä tulee ajatus, että uuden miehen kanssa olisi keski-iässä todella sinut siitä miltä näyttää alasti? En tiedä kirjoittiko noin nuori, vai jo vanhempi lukuisten seksisuhteiden kokemuksella.
Mutta varsinkin pitkään yksin olleelle tai pitkästä suhteesta eronneelle voi olla todella kova henkinen tuska juurikin keski-ikäisenä tai myöhemmällä iällä kehonsa paljastamisen kanssa uudelle tuttavuudelle. Ja juuri siksi, kun keho ei ole enää nuori ja vetreä, vaan kokenut kaikenlaista ja venynyt ja paukkunut. Ja sitä halu
Kiitos sinulle! 💗💗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät millainen perse tai muna sillä miehellä on? Tuossa iässä voisi jo ottaa sen itsevarmuuden kehiin ja kannat itsesi sellaisena kuin olet. Se on kaunista!
Niin ja eihän se mieskään tiedä millainen vit tu siellä lättäperseen takaa löytyy.
Kyllä se hieman latistaa tunnelmaa jos joutuu rullaamaan kolmekin kierrosta persettä ylöspäin ja jos vahingossa rullaa puolikierrosta liikaa pärähtää pskan haju nokkaan.
Se on se juttu..
Ai oppii uutta av-palstalta, siis se lättäperse tarkoittaa lävähtänyttä persettä. Ei sitä onko perse alunperin suuri vai pieni vaan se on läsähtänyt. Ok.
Niin ei tää mun perse millään tavalla lättäperse. Vaan kummallisen muotoinen! On lihasta ja läskiä sopivassa suhteessa, mut harvinaisen huonossa järjestyksessä vissiin.
Ap
Jos opettelet aktivoimaan pakaralihaksesi kaikessa mitä teet niin pyöristyy pakarat ihan pelkällä kävelemisellä. Terkuin pulleapakaraine 49v, jolla ei takapuoli roiku, vaikka ylipainoa on. Niin ja olen ohjannut liikuntaa noin 30 vuotta, joten asiantuntemustakin aiheesta on.
Vain naiset ajattelee niinpäin, että "kelpaanko minä miehelle", eikä niinpäin, että "kelpaako toi mies mulle". Mut miehet aattelee, joten olet jo ap kelvannut hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset ajattelee niinpäin, että "kelpaanko minä miehelle", eikä niinpäin, että "kelpaako toi mies mulle". Mut miehet aattelee, joten olet jo ap kelvannut hänelle.
Ihana, kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos opettelet aktivoimaan pakaralihaksesi kaikessa mitä teet niin pyöristyy pakarat ihan pelkällä kävelemisellä. Terkuin pulleapakaraine 49v, jolla ei takapuoli roiku, vaikka ylipainoa on. Niin ja olen ohjannut liikuntaa noin 30 vuotta, joten asiantuntemustakin aiheesta on.
Olisko vinkkejä? Mä olen kattellut paljon videoita aktivoimisesta, mut en ole saanut edes salitreeniä menemään perille. Persposket on kyl pyöreet ja napakat muualta, mut toi alaosa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo parikymppisenä ihmettelin niitä juttuja, että kuinka neli- viisikymppisenä on niin hyvä itsetunto ym. Mietin, että miten voi, kun keho ja naama jo rupsahtaa.
Ja ihan oikeassa olin, vuosi vuodelta tässä rupsahtaessani, itsetuntoni laskee kuin lehmän häntä.
Parikymppisenä oli miehiä jonossa ja kaikki miehet katsoivat ulkona perääni.
Nyt 45+ iässä, kukaan ei katso, aivan kuin olisin aave ja itsetunto laskee vuosi vuodelta.
Sama juttu. Iän lisääntyessä ihan kaikki asiat menee vaan huonompaan suuntaan niin miten se itsetunto muka nousisi.
Kai sä olet muutakin kuin ulkonäkösi? Kehitä kaikkea sitä muuta. Luonnetta, taitoja, sivistystä, elämänkokemusta, ymmärrystä, kärsivällisyyttä, osaamista, näkemystä.
Jos skitsoaa takapuolestasn noin paljon on joitain muumeja laaksosta lähtenyt.
Kyllä se mies skippaa sut, ei tosin peppusi takia, vaan sen miten siihen suhtaudut.
Vierailija kirjoitti:
Jos skitsoaa takapuolestasn noin paljon on joitain muumeja laaksosta lähtenyt.
Kyllä se mies skippaa sut, ei tosin peppusi takia, vaan sen miten siihen suhtaudut.
Enhän mä herranjestas sille sitä kerro, enkä meinaa piilotella. Tää tunne vaan on ihan hirveä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo parikymppisenä ihmettelin niitä juttuja, että kuinka neli- viisikymppisenä on niin hyvä itsetunto ym. Mietin, että miten voi, kun keho ja naama jo rupsahtaa.
Ja ihan oikeassa olin, vuosi vuodelta tässä rupsahtaessani, itsetuntoni laskee kuin lehmän häntä.
Nyt 45+ iässä, kukaan ei katso, aivan kuin olisin aave ja itsetunto laskee vuosi vuodelta.
Sama juttu. Iän lisääntyessä ihan kaikki asiat menee vaan huonompaan suuntaan niin miten se itsetunto muka nousisi.
Kai sä olet muutakin kuin ulkonäkösi? Kehitä kaikkea sitä muuta. Luonnetta, taitoja, sivistystä, elämänkokemusta, ymmärrystä, kärsivällisyyttä, osaamista, näkemystä.
Oon vakavasti mt ongelmainen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva perheetön ja ystävätön keski-ikäinen nainen. Ei tässä nyt hirveesti mitään kehitetä. Eikä sillä ulkonäöllä tässä konkurssissa mitään väliä ole mutta siis ei tässä itsetunto nyt ainakaan parantunut ole sitten nuoruuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä olet muutakin kuin ulkonäkösi? Kehitä kaikkea sitä muuta. Luonnetta, taitoja, sivistystä, elämänkokemusta, ymmärrystä, kärsivällisyyttä, osaamista, näkem
Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa ei kannata rakentaa miesten miellyttämisen varaan, vaan ihan muihin asioihin keskittyen.
Ongelma on ap:n kertakaikkinen tyhmyys.
Hän tarvitsee yhtä tyhmän miehen kuin itse on. Muuten jutut menevät aina yli ja fiksumpi mies ei kauaa jaksa tuulitunnelia.
No, yhtä tyhmä mies kuin ap voi hyvinkin olla sellainen idiootti, jolle ei-normiperse on liikaa. Ei niin tyhmä ihminen arvosta luonnetta.
Tämä on ap:lle kyllä todellinen dilemma.
Harvalla on täydellistä persettä, mitä se sitten tarkoittaakaan. Vielä harvemmassa ne ovat tuossa iässä. Mieti nyt oikeesti, mitä hemmetin väliä on perseellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vinkkejä? Mä olen kattellut paljon videoita aktivoimisesta, mut en ole saanut edes salitreeniä menemään perille. Persposket on kyl pyöreet ja napakat muualta, mut toi alaosa...
Ap
Persposket eli pakarat loppuvat siihen, mistä jalat alkavat. Mistä ihmeen alaosasta selität?
Ei oo totta. Mulla on just sama ongelma. Pakarat on alaosasta ihan karmeet. Ei ollenkaan normaalit. Mä oon viiskymppinen, silti nätti ja hoikka, mutta en pysty kävelemään esim. miesystäväni edessä alasti niin, että hän tuijottaa takamustani. Tää on ihan älyttömän kuuloista, mutta tosi iso kompleksi.
Eipä ole hääviperse Muistuttaa muodoltaan pitaleipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Persposket eli pakarat loppuvat siihen, mistä jalat alkavat. Mistä ihmeen alaosasta selität?
Siis pakaran alaosa, siitä mä puhun. Pakaroissa on yläosa ja sivut ja keskiosa, mun pakaroiden ongelma on siinä alaosassa. Toisilla se roikkuu, mulla ei varsinaisesti roiku, tai ei ainakaan häiritsevästi.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta. Mulla on just sama ongelma. Pakarat on alaosasta ihan karmeet. Ei ollenkaan normaalit. Mä oon viiskymppinen, silti nätti ja hoikka, mutta en pysty kävelemään esim. miesystäväni edessä alasti niin, että hän tuijottaa takamustani. Tää on ihan älyttömän kuuloista, mutta tosi iso kompleksi.
Voi ei...!! No niin on!
Ap
Ai oppii uutta av-palstalta, siis se lättäperse tarkoittaa lävähtänyttä persettä. Ei sitä onko perse alunperin suuri vai pieni vaan se on läsähtänyt. Ok.