Psyykatkaa mua, uusi mies ja pakaraongelma.. !
Voi hyvän tähden, on mulla ongelmat, anteeks jo etukäteen niiltä joilla on jotain vakavaa😳
Mä olen siis tavannut aivan ihanan miehen, nähty kerran ja viestitelty ja soiteltu aktiivisesti pari viikkoa. Ongelmaksi on muodostumassa mun pahemman luokan persekompleksi.
Olen normaalipainoinen, ja harrastan liikuntaa, on kivat tissit ym mut perseeni on Aivan omituinen! Housujen päälle se ei juurikaan näy, mut ilkosillaan, ihan hirveän näköinen epämuodostunut jossa jotkin kohdat roikkuu ja vieressä paikat taas ei. En edes tajua miten tää voi olla tällainen, en ole ikinä kenelläkään nähnyt. En oikein osaa kuvailla, mut tää ei ole oikein minkään muotoinen! Tuolta pakaroiden alaosasta siis, aivan epämääräinen!
Mua hävettää niin että vaikka tilanne ekoilla treffeillä jo vähän kuumentui, niin en pysty kuvittelemaan riisuutuvani miehen nähden😯
Olen 48-vuotias, eli maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä, kun aiemmin oli ylipainoakin. Ja kyllä, tässä iässäkin itsetunto voi olla tässä jamassa!
Auttakaa!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo parikymppisenä ihmettelin niitä juttuja, että kuinka neli- viisikymppisenä on niin hyvä itsetunto ym. Mietin, että miten voi, kun keho ja naama jo rupsahtaa.
Ja ihan oikeassa olin, vuosi vuodelta tässä rupsahtaessani, itsetuntoni laskee kuin lehmän häntä.
Parikymppisenä oli miehiä jonossa ja kaikki miehet katsoivat ulkona perääni.
Nyt 45+ iässä, kukaan ei katso, aivan kuin olisin aave ja itsetunto laskee vuosi vuodelta.
Sama juttu. Iän lisääntyessä ihan kaikki asiat menee vaan huonompaan suuntaan niin miten se itsetunto muka nousisi.
Kai sä olet muutakin kuin ulkonäkösi? Kehitä kaikkea sitä muuta. Luonnetta, taitoja, sivistystä, elämänkokemusta, ymmärrystä, kärsivällisyyttä, osaamista, näkem
Oon vakavasti mt ongelmainen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva perheetön ja ystävätön keski-ikäinen nainen. Ei tässä nyt hirveesti mitään kehitetä. Eikä sillä ulkonäöllä tässä konkurssissa mitään väliä ole mutta siis ei tässä itsetunto nyt ainakaan parantunut ole sitten nuoruuden.
Päin vastoin, tuohan on juuri sellainen tilanne missä itsensä ja elämänsä kehittämisellä olisi suurin myönteinen vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Jo parikymppisenä ihmettelin niitä juttuja, että kuinka neli- viisikymppisenä on niin hyvä itsetunto ym. Mietin, että miten voi, kun keho ja naama jo rupsahtaa.
Ja ihan oikeassa olin, vuosi vuodelta tässä rupsahtaessani, itsetuntoni laskee kuin lehmän häntä.
Nyt 45+ iässä, kukaan ei katso, aivan kuin olisin aave ja itsetunto laskee vuosi vuodelta.
Ei muakaan kukaan tietenkään katso. Mutta laitapa aurinkolasit päähän, niin jopa moni mirsparka luulee, että tuossa on hyvännnäköinen nainen.
60 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos opettelet aktivoimaan pakaralihaksesi kaikessa mitä teet niin pyöristyy pakarat ihan pelkällä kävelemisellä. Terkuin pulleapakaraine 49v, jolla ei takapuoli roiku, vaikka ylipainoa on. Niin ja olen ohjannut liikuntaa noin 30 vuotta, joten asiantuntemustakin aiheesta on.
Olisko vinkkejä? Mä olen kattellut paljon videoita aktivoimisesta, mut en ole saanut edes salitreeniä menemään perille. Persposket on kyl pyöreet ja napakat muualta, mut toi alaosa...
Ap
Persposket eli pakarat loppuvat siihen, mistä jalat alkavat. Mistä ihmeen alaosasta selität?
Siis pakaran alaosa, siitä mä puhun. Pakaroissa on yläosa ja sivut ja keskiosa, mun pakaroiden ongelma on siinä alaosassa. Toisilla se roikkuu, mulla ei varsinaisesti roiku, ta
Eli mitään vikaa ei ole edes omasta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa ei kannata rakentaa miesten miellyttämisen varaan, vaan ihan muihin asioihin keskittyen.
Mutta jos ei miellytä ketään miestä, jää parisuhteetta ja perheettä.
Kyllä hyvän itsetunnon omaava nainen aina miehen löytää, ihan omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntoa ei kannata rakentaa miesten miellyttämisen varaan, vaan ihan muihin asioihin keskittyen.
Kannattaa mielumminkin miettiä, että minkälainen mies itseä miellyttää.
Niin kukaan ei ole parisuhteessa perseen kanssa mutta toisaalta seksuaalinen vetovoima on kyllä yleensä parisuhteessa isossa roolissa. Yleisin riitelyn syy on raha ja seksi ja ne on myös yleisesin eron syy.
Jos mies sattuu olemaan persemies niin edessä voi olla ongelma.
Minulla on täsmälleen sama ongelma. Olen persemies ja vaimon hanuri ei vaan yksinkertaisesti sytytä minua. Seksielämämme on huonoa. Mutta en voi muuttaa biologiaani. Pyöreä perse kiihottaa lättäperse vie halut.
Vierailija kirjoitti:
Niin kukaan ei ole parisuhteessa perseen kanssa mutta toisaalta seksuaalinen vetovoima on kyllä yleensä parisuhteessa isossa roolissa. Yleisin riitelyn syy on raha ja seksi ja ne on myös yleisesin eron syy.
Minulla on täsmälleen sama ongelma. Olen persemies ja vaimon hanuri ei vaan yksinkertaisesti sytytä minua. Seksielämämme on huonoa. Mutta en voi muuttaa biologiaani. Pyöreä perse kiihottaa lättäperse vie halut.
Kiitos kommentistasi. Tää on varmasti joillekin juuri noin. Ja itsellekin miehen takapuoli merkitsee paljon, ehkä siksikin tää nyt niin korostuneesti nousee mieleen. En nyt ihan noin jyrkästi ole kokenut, että ihan sen takia olisi seksi huonoa, mut kuitenkin. Olen persenaisia ja olisi tietysti kiva jos kumppanin hanuria saisi ihaillen katsella ja kosketella. Tää mies on kyllä niin kivan oloinen, että vaikka olisi kokonaan perseetön niin ei kyllä vaikuttaisi kiinnostukseen ainakaan tässä vaiheessa.
Ja toisaalta sitten, yksi eksäni lihoi varmaan 30kg suhteen aikana, enkä lakannut himoitsemasta häntä milloinkaan. On tää surkuhupaisaa miten sitä on itselleen niin armoton..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä vaimo ja lapset ja voit sitten yksin lopun elämää runksta Instagramin pyöreille perseille kesät talvet.
Siis en todellakaan tarkoittanut tuossa yllä, että miehen takapuoli olisi minulle parinvalinnassa jotenkin merkittävä tekijä, tuosta saattoi saada sen kuvan😅 Vaan että olen persenaisia niin sanotusti, kun kaikilla meillä on ne omat lempparikohdat toisen kehossa.
Ihana ja hauska tyyppi tää mies, ja vetovoimaa tuntuu olevan. Ehkä mä vaan annan mennä.
Ap
En nyt oikein ymmärtänyt, laitappa kuva?
No itselläni on tosi rumat pukamat, ei tämäkään kivaa ole. Ei todellakaan kehtaa kenellekään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sano ettet halua seksiä ja ota vain suihin vaatteet päällä.
Maailman paras suikkari niin sillä pärjää pitkälle, seuraavassa vaiheessa lähetyssaarnaajassa ettei tarvi takaapäin. Otat perseeseen kans. Mies kiintyy niin ei tule koskaan mussuttamaan berberistä. Sitten voit antaa kontillaankin ja äijähän panee.
Pakaralihakset liian pienet. Kannattaa alkaa treenaamaan sitä, ja kaikkia muitakin osia kropasta. Sekä laihduttamaan lisää. Vuosikymmenten sohvalla makoilut näkyvät sitten 65-vuotiaana kun liikuntakyky on lähes menetetty. "Use it or lose it"
Pyllistä, niin näkymä paranee
🇺🇦🇮🇱
No et esittele sitä persettä ukolle. Seksihommat hoituu pimeässä ja yhteiset saunomiset unohdat toistaiseksi. Kai se sun perse nyt katseet kestää, kun kunnon muotoilevat pikkarit jalassa? Sitten, kun suhde on siinä pisteessä, että pieru toisen seurassa ei enää ole maailmanloppu, voi olla, että pystyt esiintymään myös kokonaan alasti miehen edessä.
Paranna itsetuntosi lähteitä, älä laske itsetuntoasi miesten seksuaalisen kiinnostuksen varaan. Siksi me tässä iässä olemme itsevarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet enää vain vanha elttaantunut mummeli jolta pääsee naurun tirskahduksia..
Ei naurun, vaan pissan..!