Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psyykatkaa mua, uusi mies ja pakaraongelma.. !

Vierailija
30.04.2024 |

Voi hyvän tähden, on mulla ongelmat, anteeks jo etukäteen niiltä joilla on jotain vakavaa😳

Mä olen siis tavannut aivan ihanan miehen, nähty kerran ja viestitelty ja soiteltu aktiivisesti pari viikkoa. Ongelmaksi on muodostumassa mun pahemman luokan persekompleksi.

Olen normaalipainoinen, ja harrastan liikuntaa, on kivat tissit ym mut perseeni on Aivan omituinen! Housujen päälle se ei juurikaan näy, mut ilkosillaan, ihan hirveän näköinen epämuodostunut jossa jotkin kohdat roikkuu ja vieressä paikat taas ei. En edes tajua miten tää voi olla tällainen, en ole ikinä kenelläkään nähnyt. En oikein osaa kuvailla, mut tää ei ole oikein minkään muotoinen! Tuolta pakaroiden alaosasta siis, aivan epämääräinen! 

Mua hävettää niin että vaikka tilanne ekoilla treffeillä jo vähän kuumentui, niin en pysty kuvittelemaan riisuutuvani miehen nähden😯

Olen 48-vuotias, eli maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä, kun aiemmin oli ylipainoakin. Ja kyllä, tässä iässäkin itsetunto voi olla tässä jamassa!

Auttakaa!

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin APlle mustat pitsikoristeiset alushousut mustien sukkahousujen alle ja saman tien alkoi jöpöttää.

Vierailija
82/90 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako vielä mennä sänkyyn, jos pelkäät että mies hylkää perseen takia..? Ehkä ois hyvä ensin puhua miehen kanssa tuosta sun kompleksista ja kehittää luottamusta?

Ja luonne lienee miehilläkin kuitenkin tärkein asia seksuaalisessa vetovoimassa, ellei ole sellainen apinamies. Kun kemiat kohtaa, niin toista haluaa kauneusvirheistä huolimatta. Oikeasti, olen huomannut että fiksuille miehille ulkonäkö ei ole niin tärkeää, kuin naiset kuvittelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että olet löytänyt kiinnostavan miehen. Minua ei kiinnosta kukaan ja kyllä se perse siellä perässä tulee. Ei se ole mikään este. Kemia ja huumori ratkaisee. Lykkyä tykö🤗

Vierailija
84/90 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap, onko tämä nyt sun ensimmäinen seurustelusuhde? Mietin vaan että pitkään oot saanut odottaa. No, ei se mitään. Mitä nyt teet, niin kutsu mies kotiisi treffeille, sano sille että sulla on kauhea takapuoli ja kysy haluaako nähdä sen, että onko se este sitten seurustelulle. Jos mies sanoo että haluaa nähdä sen, ja se saattaisi olla todellakin este yhteiselle elämälle, niin ohjaa hänet ulos. Ellet sitten ole nainen joka haluaa olla yhdessä niin pinnallisen miehen kanssa.

Tässä on päivän paras vastaus!! : D

Vierailija
85/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, no niin perse paljastettu, ei juossut mies karkuun vaan kävi kiinni. Kiitos kannustuksesta! 😅

Vierailija
86/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, no niin perse paljastettu, ei juossut mies karkuun vaan kävi kiinni. Kiitos kannustuksesta! 😅

Hyvä ap!👍😀

Vierailija
87/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täysi idiootti.

Vierailija
88/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 v ja perse on noin iso juttu. Kasvapa isoksi naiseksi jo.

On sitä omaa ulkonäköäkin hyvä tarkastella kriittisesti jo itsensä tähden iässä kuin iässä. Älä vähättele toisen tunteita. Tiedät itsekin että meillä jokaisella on omat ongelmamme ja jokaisella on oikeus tuntea kuten tuntee.

Vierailija
89/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet täysi idiootti.

Ei vaan sinä olet ilkeä idiootti. Miksi olet lukemassa?

Vierailija
90/90 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki muut ihmiset ja muuta luolaan jossa ei ole peiliä mitä kytätä ja saat sielullesi rauhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi