Onko palkkasi 10-15% liian iso?
Kohta on paikallinen sopiminen totta ja sen jälkeen palkkasi laskee 10-15% mutta todennäköisesti enemmän.
Kommentit (10)
Ton Mattilan palkka on ainakin 50% liian iso, leikkurisakset heilumaan vaan!
Kokoomus on nerokas puolue. Samalla kun se halpuuttaa palkkoja niin se vähentää myös valtion verotuloja. Näin hoidetaan valtion taloutta.
Olen aina sopinut paikallisesti pomoni kanssa ja kesäkuun alusta palkka nousi 5%.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina sopinut paikallisesti pomoni kanssa ja kesäkuun alusta palkka nousi 5%.
Minä voisin tulla tekemään hommasi 20% halvemmalla kuin sinä.
During the pandemic a number of big businesses tried to dismiss workers and hire them back straight away - on worse deals.
Each case is different, but employers might want to reduce their pay, or reduce holiday allowances, change shift patterns - even reduce the breaks they are allowed.
This presents workers with a stark choice - accept worse terms and conditions which you said "no" to before, or lose your job.
Ehdotan, että EK:n työntekijöiden palkkoja leikataan 35%. Saavat näin näyttää esimerkkiä säästötalkoista kansalaisille.
Miljoona palkkoja saavien palkkoja voisi leikata 80%. Jo olisi rahaa yhtäkkkiä vaikka mihin!
Onneksi TUOKAAN ongelma ei koske minua: en asu Suomessa.
Voi miten monta p-skapommia olenkaan jo väistänyt kun ajoissa tajusin lähteä. Ensi kesänä 30 vuotta siitä kun karistin sen loukon pölyt kengistäni.
Paikallinen sopiminen on miljardöörien mädätystä, ei Suomeen kiitos.
Tässä kohtaa varmaan jo hakusessa 20-50% alennus