Psyykatkaa mua, uusi mies ja pakaraongelma.. !
Voi hyvän tähden, on mulla ongelmat, anteeks jo etukäteen niiltä joilla on jotain vakavaa😳
Mä olen siis tavannut aivan ihanan miehen, nähty kerran ja viestitelty ja soiteltu aktiivisesti pari viikkoa. Ongelmaksi on muodostumassa mun pahemman luokan persekompleksi.
Olen normaalipainoinen, ja harrastan liikuntaa, on kivat tissit ym mut perseeni on Aivan omituinen! Housujen päälle se ei juurikaan näy, mut ilkosillaan, ihan hirveän näköinen epämuodostunut jossa jotkin kohdat roikkuu ja vieressä paikat taas ei. En edes tajua miten tää voi olla tällainen, en ole ikinä kenelläkään nähnyt. En oikein osaa kuvailla, mut tää ei ole oikein minkään muotoinen! Tuolta pakaroiden alaosasta siis, aivan epämääräinen!
Mua hävettää niin että vaikka tilanne ekoilla treffeillä jo vähän kuumentui, niin en pysty kuvittelemaan riisuutuvani miehen nähden😯
Olen 48-vuotias, eli maan vetovoima on tehnyt tehtävänsä, kun aiemmin oli ylipainoakin. Ja kyllä, tässä iässäkin itsetunto voi olla tässä jamassa!
Auttakaa!
Kommentit (90)
Pöh, levität vaan itsevarmasti sen persauksesi miehelle laiteltavaksi niin voin vannoa, että jos tunnetta ja kiimaa vähänkään on, niin se on sen mielestä vaan hieno ja ihana. Ei kukaan oleta, että ihmiset näyttää silkoisilta nukeilta ja se ei oikeastaan tee kenestäkään edes kiinnostavaa. Kannat vaan muhkurasi iän tuomalla ilolla ja alat puhumaan niistä aarteenasi. Unohda häpeä ja kyykyt.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävä ajatus että noinkin iäkäs ihminen on vielä seksuaalisesti aktiivinen. Liukkaria varmaan tarvitaan aika paljon?
Eihän tuo ole vanha. Meidän mummon ikäinen vasta.
Oon sua melkein puolet nuorempi, mutta onneksi on kertynyt jo sen verran itseironian tajua ja miesten palvomisesta ja miellyttämisestä mennyt hohto jo ajat sitten, että nauraisin vaan jos jollain äijällä lerpahtaisi paljaan lättäperseeni nähdessään!
Jos se ei näy löysien housujen kanssa niin ehkä se mies kehtaa sinun kanssa kulkea julkisestikin.
Olen pari vuotta sinua nuorempi mutta ajatukseni ovat täysin erilaiset. En ollut edes teininä noin pinnallinen ja tyhmä. Otan kyllä osaa. Elämäsi on merkityksetöntä ja tyhjää.
Mistä tiedät millainen perse tai muna sillä miehellä on? Tuossa iässä voisi jo ottaa sen itsevarmuuden kehiin ja kannat itsesi sellaisena kuin olet. Se on kaunista!
Vierailija kirjoitti:
Oon sua melkein puolet nuorempi, mutta onneksi on kertynyt jo sen verran itseironian tajua ja miesten palvomisesta ja miellyttämisestä mennyt hohto jo ajat sitten, että nauraisin vaan jos jollain äijällä lerpahtaisi paljaan lättäperseeni nähdessään!
Paljaalla kelpaa lättäpersekin..
Vierailija kirjoitti:
Pöh, levität vaan itsevarmasti sen persauksesi miehelle laiteltavaksi niin voin vannoa, että jos tunnetta ja kiimaa vähänkään on, niin se on sen mielestä vaan hieno ja ihana. Ei kukaan oleta, että ihmiset näyttää silkoisilta nukeilta ja se ei oikeastaan tee kenestäkään edes kiinnostavaa. Kannat vaan muhkurasi iän tuomalla ilolla ja alat puhumaan niistä aarteenasi. Unohda häpeä ja kyykyt.
Kuulostaa järkyttävältä että naisten pitäisi levitellä jotain "persausta". Mitä ihmettä? Joku roti näihin kuvauksiin. On epänormaalia että suhde vaatii sen, että nainen olisi jatkuvasti kontillaan kuin joku koira. Naisia ei pitäisi nöyryyttää parisuhteissa, vaan arvostaa.
Ymmärrän ap:ta siinä mielessä, että jokaisella meistä on varmasti omat kompleksinsa ulkonäöllisesti/taloudellisesti/koulutuksellisesti jne. Jokaisella on joku puute mistä miettii, että kelpaankohan tällaisena ja mitä se nyt tästäkin ajattelee..
Mutta oikeasti. Mies on todennäköisesti onnellinen että olet olemassa ja juuri hänen seurassaan, joku takapuolen muoto ei varmasti ole kynnyskysymys suhteen jatkolle ja jos on, niin eipä varmaan ole typerämpää miestä olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jo parikymppisenä ihmettelin niitä juttuja, että kuinka neli- viisikymppisenä on niin hyvä itsetunto ym. Mietin, että miten voi, kun keho ja naama jo rupsahtaa.
Ja ihan oikeassa olin, vuosi vuodelta tässä rupsahtaessani, itsetuntoni laskee kuin lehmän häntä.
Parikymppisenä oli miehiä jonossa ja kaikki miehet katsoivat ulkona perääni.
Nyt 45+ iässä, kukaan ei katso, aivan kuin olisin aave ja itsetunto laskee vuosi vuodelta.
Sama juttu. Iän lisääntyessä ihan kaikki asiat menee vaan huonompaan suuntaan niin miten se itsetunto muka nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät millainen perse tai muna sillä miehellä on? Tuossa iässä voisi jo ottaa sen itsevarmuuden kehiin ja kannat itsesi sellaisena kuin olet. Se on kaunista!
Niin ja eihän se mieskään tiedä millainen vit tu siellä lättäperseen takaa löytyy.
Kyllä se hieman latistaa tunnelmaa jos joutuu rullaamaan kolmekin kierrosta persettä ylöspäin ja jos vahingossa rullaa puolikierrosta liikaa pärähtää pskan haju nokkaan.
Se on se juttu..
Vierailija kirjoitti:
Sano ettet halua seksiä ja ota vain suihin vaatteet päällä.
Mitä jos se mies sanookin että "teippaa polves niin rakastellaan!" ?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo olisi aika romanttista 🤭
Sä tuskin olet ainoa, jolla on omituinen takamus. Ja onhan sulla jo vähän ikääkin niin ei tartte näyttää parikymppiseltä. En usko, että mies lähtee karkuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No en kyl ollut minä. Tiedoksi jollekin kysyjälle, olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja ei ole liukkarille ollut tarvetta ikinä, päin vastoin vähempikin riittäisi.
Kiitos kaikille kommenteista! Mä rupeen ajattelemaan jotain ihania sanoja ja silitteleen pyrstöäni myötätuntoisesti, jospa tää tästä.. Muuten en kyllä kroppaani häpeile yhtään, ja mielelläni nakuilenkin vaikka keskellä kirkasta päivää. Täytyy sulkea silmät ja purra hammasta ku ekaa kertaa miehelle pyllistän.. Ja toivoa parasta
Ap
Miehellä voi olla myös omiakin epävarmuuksia (munan koko, miestissit, liikaa rasvaa tms). Miten itse suhtautuisit jos ottaisi esille jonkun näistä esimerkiksi?
Mistä nyt hyvä Lyyti ainakin pari kuvaa pepustasi tänne, niin voimme paremmin lohdutella sinua suuressa murheessasi.
Vierailija kirjoitti:
Työjärjestys on nyt seuraava: ensin pää kuntoon, sitten vasta perse. Kukaan ei seukkaa perseen kanssa, ei ainakaan kauaa, joten pyri tarjoamaan itsestäsi jotain muuta vähän parempaa ja laadukkaampaa. Ennen viestisi viimeisiä lauseita luulin, että olet reilusti alle 20 vuotias, silloin huoli olisi ollut kasvua ja kehitystä vastaava.
Mistä tulee ajatus, että uuden miehen kanssa olisi keski-iässä todella sinut siitä miltä näyttää alasti? En tiedä kirjoittiko noin nuori, vai jo vanhempi lukuisten seksisuhteiden kokemuksella.
Mutta varsinkin pitkään yksin olleelle tai pitkästä suhteesta eronneelle voi olla todella kova henkinen tuska juurikin keski-ikäisenä tai myöhemmällä iällä kehonsa paljastamisen kanssa uudelle tuttavuudelle. Ja juuri siksi, kun keho ei ole enää nuori ja vetreä, vaan kokenut kaikenlaista ja venynyt ja paukkunut. Ja sitä haluaisi olla upea, mutta siltä ei enää tunnu ilman tukevia alusvaatekerroksia!
Ymmärrän varsin hyvin ap:ta, aikoinaan nuori nätti vartalo voi olla keski-iässä synnyttänyt monta lasta ja jojoillut painon kanssa vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi olla myös omiakin epävarmuuksia (munan koko, miestissit, liikaa rasvaa tms). Miten itse suhtautuisit jos ottaisi esille jonkun näistä esimerkiksi?
Kiitos tästä, joo tosiaan varmasti vaan pussaisin niitä kohtia ja kertoisin miten paljon tykkään!
Ap
Hämmentävä ajatus että noinkin iäkäs ihminen on vielä seksuaalisesti aktiivinen. Liukkaria varmaan tarvitaan aika paljon?