Taas pettymys deittailussa! En jaksa enää
Tapasin treffeillä tosi kiinnostavan miehen, sovittiin että nähdään uudelleen, ihan miehen aloitteesta. Sitten mies laittoikin viestin että oli tavannut jo jonkun toisen. Tänä keväänä olen tavannut pari muutakin kiinnostavaa, jokaisella oli eri syy miksi ei halunnut enää tavata. Joudunko todella kuulemaan mahdolliset syyt joilla minut torpataan? Tämä on oikeasti henkisesti aika rankkaa, kun pettymyksiä tulee kerta toisensa jälkeen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että kukaan ei voi tätä ymmärtää, paitsi sellainen joka on itse kokenut samaa. Ei voi ymmärtää tätä tuskan määrää.
Nautin. Sitä saa mitä tilaa.
Mitä hän on tilannut?
Elämässä on hyvin vähän sattumia...
Elämä on täynnä sattumia.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se deittailu on ikävä kyllä nykyään. Nurkan takaa löytyy aina joku parempi... tai näin ainakin halutaan kuvitella. Maailman sinkut niin kyllä siinä on valinnanvaraa.
Itse tapasin kerran yhden miehen, jonka kanssa oli tosi kivaa. Sit se mies sanoi, et hän näkee meidät vaan ystävinä. Mutta koska meillä oli niin kivaa yhdessä niin voidaan silti tapailla ja tehdä asioita yhdessä, voidaan käydä kaupoilla ja lenkillä ja vaikka kokkailla yhdessä ja tietenkin viettää myös öitä yhdessä. Ihan vaan ystävinä. Sanoin hänelle, et kaikkia noita asioita tehdään parisuhteessa, joten ei kiitos.
Sillä oli varmaan muitakin "ystäviä". Halusi nauttia monenlaisista rinkeleistä
Ymmärrän. Minulle liian raaka paikka tuo nykyinen deittailumaailma. Kokeilin tinderiä ja järkytyin syvästi. Nuo jatkuvat pettymykset kuulostaa liiankin tutuilta myös. Sinkkuna menty kohta 7 vuotta ja loppua ei näy, koska en pysty mihinkään sovelluksiin ja baareissa en tykkää käydä. Kuntosalilla ei kukaan tule iskemään ja työkaverit kaikki naisia.
Jos kelpaa tavallisen näköinen, 172cm ja työtön mies niin täällä olisi. Samanlaisia kokemuksia minullakin että jos kinnostun naisesta niin en saa vstakaikua. Tuntuu siltä että kun naiset näkevät vanhan autoni niin juoksevat karkuun. Auto on kuitenkin oma eikä velkarahalla ostettu. En juo enkä polta. Lapsia ei ole vaikka haluaisin. Ikää on 42 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se deittailu on ikävä kyllä nykyään. Nurkan takaa löytyy aina joku parempi... tai näin ainakin halutaan kuvitella. Maailman sinkut niin kyllä siinä on valinnanvaraa.
Itse tapasin kerran yhden miehen, jonka kanssa oli tosi kivaa. Sit se mies sanoi, et hän näkee meidät vaan ystävinä. Mutta koska meillä oli niin kivaa yhdessä niin voidaan silti tapailla ja tehdä asioita yhdessä, voidaan käydä kaupoilla ja lenkillä ja vaikka kokkailla yhdessä ja tietenkin viettää myös öitä yhdessä. Ihan vaan ystävinä. Sanoin hänelle, et kaikkia noita asioita tehdään parisuhteessa, joten ei kiitos.
Haluaa siis parisuhteen edut ilman sitoutumista? Ihanaa rusinat pullasta meininkiä.
Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21
Yksi vielä avoin tapaus
Eli ei ole hyvin mennyt minullakaan
Sarjadeittailu ja "kermat päältä" -asenne ei ole naisten erioikeus, ja nyt miehet on oppineet pelaamaan samaa peliä.
Kyllähän se sattuu, mut olisit ollut hylkäämättä sitä suhdetta mikä sulla oli. Nyt se on vaan sit takas sinne nelikymppisten Yksi hyvä riittää -jonoon toivomaan et löytyis sellanen mies joka on valmis laskemaan standardeitaan sun tasolle.
Näytitkö ap etupyllyn pyypyyn? Ettei kuitenkin olisi haiskahtanut hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Jos kelpaa tavallisen näköinen, 172cm ja työtön mies niin täällä olisi. Samanlaisia kokemuksia minullakin että jos kinnostun naisesta niin en saa vstakaikua. Tuntuu siltä että kun naiset näkevät vanhan autoni niin juoksevat karkuun. Auto on kuitenkin oma eikä velkarahalla ostettu. En juo enkä polta. Lapsia ei ole vaikka haluaisin. Ikää on 42 vuotta.
Veljelläni oli aikanaan auto, jossa oli yhden ikkunan paikalla pahvi. Naiset jonottivat päästäkseen pelkääjän paikalle.
Ite en oo edes yrittänyt deittailua koska miehet keskimäärin ihan saatanan syväItä. Ei kiinnosta.
Hyvät tyypit tosiaan ovat jossain muualla kuin tinderissä. Eikä sitä ihmisen valokuvasta ja muutamasta tekstirivistä näe onko tyyppi hyvä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sarjadeittailu ja "kermat päältä" -asenne ei ole naisten erioikeus, ja nyt miehet on oppineet pelaamaan samaa peliä.
Kyllähän se sattuu, mut olisit ollut hylkäämättä sitä suhdetta mikä sulla oli. Nyt se on vaan sit takas sinne nelikymppisten Yksi hyvä riittää -jonoon toivomaan et löytyis sellanen mies joka on valmis laskemaan standardeitaan sun tasolle.
Onpa typerä ajatus, että vanhemmiten ei pitäisi lähteä suhteesta, koska uutta ei ehkä koskaan enää tule. Jos suhde on huono, siitä kannattaa lähteä. Moni ei enää koskaan edes halua uutta suhdetta. Siitä voi päätellä, että edellinen suhde todellakin oli syytä lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on 157cm muodokas nainen. En myöskään kelpaa miehille. Olisi kiva tutustua;)
Ymmärrän sua ap. Paljon tsemppiä ja halaus. Olin itse joskus tinderissä ja tuota se oli. Jos jonkun miehen kanssa tuntui että nyt menee hyvin ja tästähän voisi tulla jotain, niin nopeasti pudottiin pilvilinnoista. Päätin jättää tinderin kokonaan, mutta valitettavasti myös ne miehet joita olen kohdannut oikeassa elämässä ovat olleet samaan aikaan myös deittisovelluksissa. Ja meno on ihan samanlaista heidänkin kanssaan.
haluaisin löytää tosirakkauden ja saada lapsia, mutta huonolta näyttää. Teen kuitenkin omasta elämästä niin hyvää kuin mahdollista. Rakkaus tulee jos on tullakseen. Nyt taas pidän taukoa deittimaailmasta. Jotenkin liian raakaa, sydämetöntä ja satuttavaa. Haluan viettää ihanan kesän itseäni hemmotellen. Nyt ei vaan pysty mihinkään treffailuun.
olet ap myöskin herkkä ja ihana nainen. Unohda se tinder maailma ainakin hetkeksi. Älä ainakaan ota mitään laastaria sieltä. Kyllä se oikea tulee vastaan, kun sitä vähiten odottaa. Toivon paljon rakkautta ja ihanaa kesää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tyypit tosiaan ovat jossain muualla kuin tinderissä. Eikä sitä ihmisen valokuvasta ja muutamasta tekstirivistä näe onko tyyppi hyvä vai ei.
Komppaan tätä. Ennemmin kannattaa käydä kaikki omat tutut/tuttujen tutut vaikka facessa läpi jos siellä olisi muutaman vuoden sinkkuna olleita kavereita, jotka todennäköisesti ovat myös kyllästyneet peleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa siis parisuhteen edut ilman sitoutumista? Ihanaa rusinat pullasta meininkiä.
Yksi tällainen pullamies sanoi puolustellen, ettei "kukaan mies" edes halua parisuhdetta. Masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sattuu, mut olisit ollut hylkäämättä sitä suhdetta mikä sulla oli. Nyt se on vaan sit takas sinne nelikymppisten Yksi hyvä riittää -jonoon toivomaan et löytyis sellanen mies joka on valmis laskemaan standardeitaan sun tasolle.Onpa typerä ajatus, että vanhemmiten ei pitäisi lähteä suhteesta, koska uutta ei ehkä koskaan enää tule. Jos suhde on huono, siitä kannattaa lähteä. Moni ei enää koskaan edes halua uutta suhdetta. Siitä voi päätellä, että edellinen suhde todellakin oli syytä lopettaa.
Ei vaan tää on trendi. Ja kun siinä vapaudenkaipuussa sitten hylätään se mies ja lapset, niin ei siellä ole rikasta perijää tai arabiprinssiä odottamassa jollekin nelikymppiselle naiselle. Ja ne jäljelle jäävät nelikymppiset miehet jotka on parisuhdekelpoisia, niin niillä on sitä vientiä ihan riittävästi ettei tarvii perustavallisista naisista välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sattuu, mut olisit ollut hylkäämättä sitä suhdetta mikä sulla oli. Nyt se on vaan sit takas sinne nelikymppisten Yksi hyvä riittää -jonoon toivomaan et löytyis sellanen mies joka on valmis laskemaan standardeitaan sun tasolle.Onpa typerä ajatus, että vanhemmiten ei pitäisi lähteä suhteesta, koska uutta ei ehkä koskaan enää tule. Jos suhde on huono, siitä kannattaa lähteä. Moni ei enää koskaan edes halua uutta suhdetta. Siitä voi päätellä, että edellinen suhde todellakin oli syytä lopettaa.
Ei vaan tää on trendi. Ja kun siinä vapaudenkaipuussa sitten hylätään se mies ja lapset, niin ei siellä ole rikasta perijää tai arabiprinssiä odottamass
On sulla harhaiset ajatukset siitä, miksi tuon ikäinen nainen eroaa. Eroja tulee siksi, että mies ei välitä perheestään, eikä hoida omaa osuuttaan. Ei vietä perheensä kanssa aikaa, vaan juoksee itsekkäästi omissa menoissaan. Ei panosta yhtään kumppaniin, vaan pitää itsestäänselvyytenä ja kotitalouskoneena, jolta pitää kuitenkin saada heti halutessaan seksiä. Tai pettää. Itse erosin edellisestä suhteesta sen vuoksi, että mies petti. En siksi, että odotan jotain miljonääriä saapuvaksi? Helvetin huono provokommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse nettideittailusta, niin se juna meni jo. Joskus 10-20 vuotta sitten oli vielä mahdollista tavata joku pysyvämpi kumppani netin kautta, nyt ei enää.
Miksi ei? Onhan siellä myös kunnollisiakin tyyppejä. Vai tarkoitatko sitä, että valinnanvaraa on liikaa, eikä lopulta ihminen osaa todella pysähtyä kenenkään kohdalla?
Tätä juuri tarkoitan ja lisäksi ne hyvät tyypit eivät siellä kauan jaksa tätä kierrätysmaniaa, vaan poistuvat paikalta.
Eli hyvät tyypit jäävät sinkuiksi? Vai missä ne tapaavat kumppanin?
Minä tapailen tällä hetkellä kaverin kaveria. Ei ole mikään pakko koittaa löytää Tinder-kierrätyskeskuksesta yhtään mitään kun ihan tuolla oikeassa maailmassa on sosiaalisia piirejä.